E34 sidur kuidagi järsk
E34 sidur kuidagi järsk
Küsimus siis minu E34 kohta. Jaapani auto roolist tulles oli tükk tegemist, et bemmiga sõitma õppida. Nimelt kohaltvõtud on jube järsud ja sidur hakkab kohe suht põhja lähedalt võtma.
Praegu enam kohaltvõtuga probleeme pole, aga mingi jõnks on ikka sees. Ka siis, kui esimeselt käigult teisele vahetada ja siis sidur üles lasta, käib nagu jõnks läbi - ükskõik kui sujuvalt sidur üles lasta. Jõnks jääb ära siis, kui rohkem gaasi juurde anda ja siis sidur üles lasta.
Poole aastaga pole midagi hullemaks läinud, aga hakkas lihtsalt huvitama, et äkki on lihtsalt parandatav viga.
Ühesõnaga, äkki keegi oskab pakkuda, milles võiks probla olla või äkki ongi see normaalne?
Praegu enam kohaltvõtuga probleeme pole, aga mingi jõnks on ikka sees. Ka siis, kui esimeselt käigult teisele vahetada ja siis sidur üles lasta, käib nagu jõnks läbi - ükskõik kui sujuvalt sidur üles lasta. Jõnks jääb ära siis, kui rohkem gaasi juurde anda ja siis sidur üles lasta.
Poole aastaga pole midagi hullemaks läinud, aga hakkas lihtsalt huvitama, et äkki on lihtsalt parandatav viga.
Ühesõnaga, äkki keegi oskab pakkuda, milles võiks probla olla või äkki ongi see normaalne?
Väike parandus - vaatasin veel kriitilise pilguga sõiduomadused üle - kohaltvõtt ok, aga just teist käiku pannes ja siis sidurit üles lastes käib nagu väike jõnksakas läbi.
Kui ma autot ostsin, siis remondikojas öeldil, et kardaaniristi oleks varsti aeg vahetama hakata - kas võib kuidagi sellest jõnks tulla?
Kui ma autot ostsin, siis remondikojas öeldil, et kardaaniristi oleks varsti aeg vahetama hakata - kas võib kuidagi sellest jõnks tulla?
Hmm.. mismõttes jõnks.. kas nagu lööks selga.. or smth.. (tagasilla juurest) Mul on sama asi.. sai vahetud tagasilla puksid.. oli mingi aega rahulik.. nüüd on jälle.. (juhul kui hästi vaikselt siduri vabastan ja ühtlaselt gaasi annad ei tähelda seda) selgus ,et tagumised jämekondid on läbi.. Kuid kõige rohkem annab see jõnks tunda just tagasilla pukside väsimise tõttu ja siis mitte ainult ühe käiguga ..
Lancer EVOLUTION 9
Diislil ja Näiteks minu E32 M30B30 on siduri ketas leevenduseta. Hoorattal on nagu endal oma leevendi aga see on selline nagu on. Vahetades siduri ära oli täpselt samasugune, sama järsk kui enne aga selle vahega et kohalt võttes ei võbisend pedaal (Vana sidurikorv oli kõver ja survelaager läbi).
Nüüdseks nii harjunud et ei saagi aru
Võibolla on siduriketas leevendusta nagu mul... Uurisin diisli auto omanikku M21 mootoril 524 tal sama et pidi harjuma järsema siduriga.
Nüüdseks nii harjunud et ei saagi aru

Võibolla on siduriketas leevendusta nagu mul... Uurisin diisli auto omanikku M21 mootoril 524 tal sama et pidi harjuma järsema siduriga.
See ongi see kurikuulus ZMS ehk DMF (Dual-Mass Flywheel) ja see on projekteeritud kuluartikkel mis küll kestab nats kauem kui sidurikomplekt, aga tuleks siiski vahetada koos siduriga. Kuna aga see leevendiga hooratas maksab 500EUR, siis ei raatsita seda teha, isegi saksas mitte. Ja nii ta käib. Ega Sul veel peale mootori väljasuretamist sellist tunnet ei ole, et hooratas käib veel edasi? Kui on, siis on viimane aeg vahetama hakata. Kui ta logiseb, siis koormab see ka viimast raamlaagrit.Eerik_K kirjutas:Diislil ja Näiteks minu E32 M30B30 on siduri ketas leevenduseta. Hoorattal on nagu endal oma leevendi aga see on selline nagu on. Vahetades siduri ära oli täpselt samasugune, sama järsk kui enne aga selle vahega et kohalt võttes ei võbisend pedaal (Vana sidurikorv oli kõver ja survelaager läbi).
Nüüdseks nii harjunud et ei saagi aru
http://www.standardtransmission.com/dmf.html
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
No aga palju hoorattal turjal on? Kas olid ise juures kui sidurit vahetati? Kui sinna läks harilik, "vedrudega" siduriketas, siis on Su autol tavaline hooratas ja see kestab u. 3 milli km 
Minu omal on kindlasti DMF, ls on 245', sidur võtab juba täiesti ülevalt ja ma kuulen ka kolksu kui mootori välja suretan.

Minu omal on kindlasti DMF, ls on 245', sidur võtab juba täiesti ülevalt ja ma kuulen ka kolksu kui mootori välja suretan.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8508
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
mul ka kolin kasti juures.
Truumu ütles et kasti otsa laager pidi seda häält tegema.
Survelaager on vahetatud.
Truumu ütles et kasti otsa laager pidi seda häält tegema.
Survelaager on vahetatud.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Novott, ma ei suudaks ise ka seda asja enam täpsemini kirjeldada. Aga nii ta on jah.Eerik_K kirjutas:Priitv8 on jah suretamisel selline kerge krrr.. nagu jah midagi käiks 1sek edasi aga kohe peatub. Ära nüüd tuju küll rikuma hakka et viimane aega vahetada. Aga mootori tööl tühikäigul on kerge kolin kosta nagu laager vms.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Leidsin ühe vana teema.
Mul ka selline jama et sidur võtab suht ülevalt ja kohalt minnes ka raputab
Mis mul siis vahetada tuleb, kogu kompott?
Teiseks kiirendamisel on kiirusel 30 kuni 40 mingi kahtlane vibra sees,
kas see ka võib sidurist tulla (kardaanipukk vahetatud). Või on remontnik
kardaani valesti kokku pand? Kuigi suuremal kiirusel mingit vibra ei ole
Munvigi ei tea mida peale hakata
Edit: Muhvigi
Mul ka selline jama et sidur võtab suht ülevalt ja kohalt minnes ka raputab
Mis mul siis vahetada tuleb, kogu kompott?
Teiseks kiirendamisel on kiirusel 30 kuni 40 mingi kahtlane vibra sees,
kas see ka võib sidurist tulla (kardaanipukk vahetatud). Või on remontnik
kardaani valesti kokku pand? Kuigi suuremal kiirusel mingit vibra ei ole
Munvigi ei tea mida peale hakata

Edit: Muhvigi
BMW 530d -01 142kw 

Mul täpselt sama asi ,et välja suretades käib nagu mingi kõrin/kolin läbi.. Ja tühikäigul oleks ka nagu mingi ragin ja sidurit alla vajutades kostab kolksEerik_K kirjutas:Priitv8 on jah suretamisel selline kerge krrr.. nagu jah midagi käiks 1sek edasi aga kohe peatub. Ära nüüd tuju küll rikuma hakka et viimane aega vahetada. Aga mootori tööl tühikäigul on kerge kolin kosta nagu laager vms. Njah eks näis veel ei hakka midagi tegema.

Lancer EVOLUTION 9
Mul siduriga selline imelik asi, et kui tihedalt on vaja järjest kohalt võtta, kuskil ummikus tilbendades vms, siis hakkab mingi aja peale jõnksutama. Aitab ainult kõva gaasiga kohalt võtmine - vaiksete pööretega jõnskutab.
Sama jama tagurdamisel - kuni libistan sidurit niikaua jõnksutab.
Niisama ettepoole liikudes kohalt võttes on ok.
Mis läbi minema hakkab või on?
Autoks siis 520i E34 M20
Sama jama tagurdamisel - kuni libistan sidurit niikaua jõnksutab.
Niisama ettepoole liikudes kohalt võttes on ok.
Mis läbi minema hakkab või on?
Autoks siis 520i E34 M20
Lisan ka siia nutumüüri oma püstoli valupunktid
a)siduri pedaal ei tule lõplikult ülesse esimesel vajutamisel külmast peast (teistkordsel aga juba tuleb ilusti)
b)Kui pedaal ülemises asendis on ja <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=auto&v=56">auto</a> käib tühikäigul, kostub nõka-nõka-nõka-nõka
(kui jalg sirgu suruda siduril siis ei nõkata)
c)kui sõita esimese käiguga ja u.7km/h siis jõnksutab ka nagu Miki-Hiirel
d)eelmine omanik ütles et vahetas survelaagri ära
are@pessimist ja varsti vst köhib dollareid
a)siduri pedaal ei tule lõplikult ülesse esimesel vajutamisel külmast peast (teistkordsel aga juba tuleb ilusti)
b)Kui pedaal ülemises asendis on ja <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=auto&v=56">auto</a> käib tühikäigul, kostub nõka-nõka-nõka-nõka
(kui jalg sirgu suruda siduril siis ei nõkata)
c)kui sõita esimese käiguga ja u.7km/h siis jõnksutab ka nagu Miki-Hiirel

d)eelmine omanik ütles et vahetas survelaagri ära






are@pessimist ja varsti vst köhib dollareid

Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!