milline e30 on kõige parem??
[quote][i]Algselt postitas Lauri[/i]
Aarega täitsa nõus,kuid ma selle ebaõnnestumise all mõtlesingi seda nõrka nukka,muidu sõiduoMadis Kuste ja küttekulu suhtes kui asi korras pole selle M40 mootori suhtes pretensioone.lihtsalt vana mootor teenis mind imehästi,kuid selle M40-ga on kogu aeg miski pisike olmehäda olnud. [/quote]
Kas sellele M40 mootorile Saksamaal mingit M43
coversion kit-i ei müüda, mis sisaldab teist nukka
ning rullnookureid? Jutu järgi pidi maksma sama
kui tavaline laks M40 remonti (so nukkvõll 4500
+nookurid 3800). Ostad saksast lagiseva auto
ning kiti kaasa.
Aarega täitsa nõus,kuid ma selle ebaõnnestumise all mõtlesingi seda nõrka nukka,muidu sõiduoMadis Kuste ja küttekulu suhtes kui asi korras pole selle M40 mootori suhtes pretensioone.lihtsalt vana mootor teenis mind imehästi,kuid selle M40-ga on kogu aeg miski pisike olmehäda olnud. [/quote]
Kas sellele M40 mootorile Saksamaal mingit M43
coversion kit-i ei müüda, mis sisaldab teist nukka
ning rullnookureid? Jutu järgi pidi maksma sama
kui tavaline laks M40 remonti (so nukkvõll 4500
+nookurid 3800). Ostad saksast lagiseva auto
ning kiti kaasa.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 680
- Liitunud: 08.12.2002 10:55 42
- Peamine sõiduk: 325TDSA
- Asukoht: Tartu lähiümbrus
[quote][i]Algselt postitas Aare
Kas sellele M40 mootorile Saksamaal mingit M43
coversion kit-i ei müüda, mis sisaldab teist nukka
ning rullnookureid? Jutu järgi pidi maksma sama
kui tavaline laks M40 remonti (so nukkvõll 4500
+nookurid 3800). Ostad saksast lagiseva auto
ning kiti kaasa. [/quote]
selle kiti suhtes täitsa tume maa,tegelt kerge plaan miskil ajal kui finantselu paremaks läheb uuesti suure mootori klubisse tagasi astuda ja miski tubli 325i või 318is kokku komplekteerida.korralik kere juba olemas ja ootab oma aega.
Kas sellele M40 mootorile Saksamaal mingit M43
coversion kit-i ei müüda, mis sisaldab teist nukka
ning rullnookureid? Jutu järgi pidi maksma sama
kui tavaline laks M40 remonti (so nukkvõll 4500
+nookurid 3800). Ostad saksast lagiseva auto
ning kiti kaasa. [/quote]
selle kiti suhtes täitsa tume maa,tegelt kerge plaan miskil ajal kui finantselu paremaks läheb uuesti suure mootori klubisse tagasi astuda ja miski tubli 325i või 318is kokku komplekteerida.korralik kere juba olemas ja ootab oma aega.
jutt läks kütusekulule ja ma ei tea millele. küsimus oli milline e30 on kõige parem, mitte kõige püssim või kõige ökonoomsem.
vastus: kõige parem e30 on kõige paremas korras e30.
oma eelistused tuleb enne paika panna kui autot ostma hakkad. kahjuks on jah aeg selline, et korralikku e30 enam keegi ei müü. kimmo kunagi müüs, ma ei tea mis tema omast saanud on. see oli korralik!!!
vastus: kõige parem e30 on kõige paremas korras e30.
oma eelistused tuleb enne paika panna kui autot ostma hakkad. kahjuks on jah aeg selline, et korralikku e30 enam keegi ei müü. kimmo kunagi müüs, ma ei tea mis tema omast saanud on. see oli korralik!!!
- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
yks vastupidavamid mootoreid on hoopis 3,5l.kimmo kirjutas:see on suhteline. kardan, et väide põhineb uskumusel, et 2.0 saab kõige vähem vatti.ja kuskilt kuulsin et 2,0 mootor pidi bemmil üks vastupidavamaid mootoreid olema.
ja auto korrasolek ei sõltu kahjuks litraazhist.
mida suurem mootor seda vähem ta vatti saab

BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05

ja ma tahaks ka teada mõnda e30 335 isendit mida müüakseRaiki kirjutas:yks vastupidavamid mootoreid on hoopis 3,5l.kimmo kirjutas:see on suhteline. kardan, et väide põhineb uskumusel, et 2.0 saab kõige vähem vatti.ja kuskilt kuulsin et 2,0 mootor pidi bemmil üks vastupidavamaid mootoreid olema.
ja auto korrasolek ei sõltu kahjuks litraazhist.
mida suurem mootor seda vähem ta vatti saab

http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic.php?t=554soon kirjutas:ja ma tahaks ka teada mõnda e30 335 isendit mida müüakse
ehee mis teema välja kaevatud. no kuna pea aasta möödas siis selle ajaga kaks e30 olnud
325e 85a väändemomendi kunn 900 pööret ja ei hakka nõksutama nagu sureks ära. aga kuna antud eksemplaar oli paras porno läks müüki
ja nüüd siis lõpuks leidsin kah selle õige 84a 320i automaat. kere sirge ja tugev kuna auto on valge siis on mõningad pind rooste täppid näha juba. nendega tegeleme kevadel
tänu automaadile on mootor väga heas korras pole hooratud. käib kohe mõnusalt ja puhtalt. autol on ka rooli võim ja kont
plaanis siis automaat vahelt välja visata ja manuaal panna. madalaks lasta. strutbar ette, mingi hea gaasi amort ja vähe vingemad pidurid.
325e 85a väändemomendi kunn 900 pööret ja ei hakka nõksutama nagu sureks ära. aga kuna antud eksemplaar oli paras porno läks müüki
ja nüüd siis lõpuks leidsin kah selle õige 84a 320i automaat. kere sirge ja tugev kuna auto on valge siis on mõningad pind rooste täppid näha juba. nendega tegeleme kevadel


plaanis siis automaat vahelt välja visata ja manuaal panna. madalaks lasta. strutbar ette, mingi hea gaasi amort ja vähe vingemad pidurid.

Otsi endale 323, kui võimalik
20k eest peaks saama korraliku 323, mis on minuarust parim, minu oma oskas 7L 100km bensu võtta normaalse sõidu juures, kiirendus on väga hea (võid vabalt 325-e kõrvale sõita ilma häbenemata), muidugi tuleks autot tervikuna vaadata, kuid keskendu mootori korrasolekule muidugi eelkõige, välimus võib olla petlik. Kui ta sul täitsa korras on, siis on sellega sõitmine täielik sõidurõõm. Ainult üks mure on see, et 323-sid korralikke on väga raske tänapäeval juba leida....