E34 aku ööga tühjaks
E34 aku ööga tühjaks
Hei
sain just hiljti E34-ja omanikuks ja paar päeva peale ostu oli nagu kõik korras, aga eile ilmnes juba ka probleem. nimelt ühe ööga tõmbas aku äkitselt tühjaks. kusjuures voolu on piisavalt, et tulukesed ja salongivalgustus saaks põleda, aga mootorit käima ei saa. nii kui teise auto pealt lisavoolu anda, läheb laksust käima. tegin eile veel ka paarikümne kilomeetrise ringi, et aku saaks natuke laadida ning parikisin jälle ära. peale seda läks ka auto veel kenasti käima. tähendab, et akut siiski laeb sõidu ajal. täna hommikul läksin proovima ja jälle ei ole piisavalt voolu.
silmaga ei ole näha midagi sellist, mis tarbiks üleliia voolu. autol on installitud signa, immo. samuti on tal ka tehase telefon küljes, mille ma siiski viimaseks ööks ära võtsin.
aku paistab olevat bmw enda originaal. minu teada on see auto paar aastat juba eestis olnud, seega siin seda vahetatud ei ole ja eksisteerib võimalus, et aku on tõesti väga väga läbi.
siit küsimus suurele ringile:
1) mitu ampertundi peab E34 2.0 mootoriga masinal aku olema (praegu on 60Ah)
2) mis võiks aku ühe ööga nii tühjaks imeda? (spekulatsioonid)
sain just hiljti E34-ja omanikuks ja paar päeva peale ostu oli nagu kõik korras, aga eile ilmnes juba ka probleem. nimelt ühe ööga tõmbas aku äkitselt tühjaks. kusjuures voolu on piisavalt, et tulukesed ja salongivalgustus saaks põleda, aga mootorit käima ei saa. nii kui teise auto pealt lisavoolu anda, läheb laksust käima. tegin eile veel ka paarikümne kilomeetrise ringi, et aku saaks natuke laadida ning parikisin jälle ära. peale seda läks ka auto veel kenasti käima. tähendab, et akut siiski laeb sõidu ajal. täna hommikul läksin proovima ja jälle ei ole piisavalt voolu.
silmaga ei ole näha midagi sellist, mis tarbiks üleliia voolu. autol on installitud signa, immo. samuti on tal ka tehase telefon küljes, mille ma siiski viimaseks ööks ära võtsin.
aku paistab olevat bmw enda originaal. minu teada on see auto paar aastat juba eestis olnud, seega siin seda vahetatud ei ole ja eksisteerib võimalus, et aku on tõesti väga väga läbi.
siit küsimus suurele ringile:
1) mitu ampertundi peab E34 2.0 mootoriga masinal aku olema (praegu on 60Ah)
2) mis võiks aku ühe ööga nii tühjaks imeda? (spekulatsioonid)
BMW 520 E34 M50TU (vanos) '94
Hakka kontrollima: Tester voolutarve reziimile ja aku + klemmi vahele.
Proovi siis kui salongi tuled kustus, valve maas ning siiskui valve peal (kui sul on istmealune aku siis näed läbi klaasi tarvet, kui kapotialune siis vea tester kapoti praost välja.)
Siit saab kohe aru kas tegemist on valvega/immo veaga.
Tarve peaks valvega jääma minu meelest kuhugi 0,1-0,2A juurde. Parandage mind kui selles eksin.
Aku tuleks muidigi hiljem üle vaadata. 60Ah on täitsa sobilik aku.
Proovi siis kui salongi tuled kustus, valve maas ning siiskui valve peal (kui sul on istmealune aku siis näed läbi klaasi tarvet, kui kapotialune siis vea tester kapoti praost välja.)
Siit saab kohe aru kas tegemist on valvega/immo veaga.
Tarve peaks valvega jääma minu meelest kuhugi 0,1-0,2A juurde. Parandage mind kui selles eksin.
Aku tuleks muidigi hiljem üle vaadata. 60Ah on täitsa sobilik aku.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
Re: E34 aku ööga tühjaks
Alarm. Suht tihti on aku tühjaks imejaks alarm. Mina alustaks esimesena selle kontrollist.pec kirjutas: siit küsimus suurele ringile:
2) mis võiks aku ühe ööga nii tühjaks imeda? (spekulatsioonid)
Indrek
kuna niikuinii paistis olevat ka tegu vana akuga, siis ostsin uue asemele. kasutusjuhendis aga on kirjas, et kui autol on palju elektrilisi lisasid, siis aku vahetusel tuleb nendele seadmetele aku vahetuse ajaks kusagilt mingit voolu pinget ikkagi pakkuda. ma kuulen esimest korda sellisest asjast. kas ma siis lihtsalt ei või vana akut maha võtta ja uut asemele panna?
ah jaa, kas uut akut on vaja ka laadida enne kui vana asemele panna?
ah jaa, kas uut akut on vaja ka laadida enne kui vana asemele panna?
BMW 520 E34 M50TU (vanos) '94
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Spekulatsioonid siis- ülemöödunud talvel ühel ilusal talvehommikul autot käivitades seisin silmitsi sama probleemiga- aku tühi ja mitte üks kõss, alarm ainult vigises käivituse hetkel. Asja põhjus- pagassinupp oli jäänud poolde vinna ning seoses sellega ei olnud ta korralikult sulgunud, mis omakorda põhjustas pagassivalgustuse põlemajäämise. Kusjuures- siin foorumis on silma hakanud, et nii mõnelgi teisel on sama kala olnud. Kuigi see ei tähenda, et sul sama asi võib olla. See siis minupoolne spekulatsioon 

omal oli aasta tagasi samma jama ja aru ei saa mis värk on kuna sai just tutikas suure mahutavusega aku ostetud siis kohe mitte ei tahtnud uskuda et kohe aku viga. sai ka mõõdetud siit ja sealt aga ei midagi... lõppuks võtsin tagumise istme alt suure kaitsme blokki välja ja voilaa auto läks tööle ka. oli teine vist ära väsinud ja sõi kogu voolu kogu aeg ära..... see oli minu viga, ei tea kas sinul aitab .....aga proovida võid....
BMW 750 IA
Automanual soovitab sinu mootorile ikka 65 Ah (bensiin) ja 85 Ah (diisel) aga ei tea palju sul igasugu heli jne peale veel pandud on. Suurema akuga võib see olla, et ei lae ära. Erinevus tuleb veel sellest, et erinevatel mootoritel lajatab genekas ka erinevat pinget (2,5 80 A, 2,5 diisel 95 A, 3,0 100 A)
Ise kasutan CENTRA akusid (natuke lugemist) ja ei kurda.
Ise kasutan CENTRA akusid (natuke lugemist) ja ei kurda.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
mul täpselt sama jama...lambist on aku hommikul nii tühi et uksigi lahti ei saa. avastasin tagaistme alt kaitsmeplokist ühe suht näraka kaitsme(arvatavasti keskluku kaitse). äkki oskab keegi öelda mitmene kaitse sinna käib..mul pole nande kaitsmete skeemi.äkki keegi saab copyda või midagi?
aga jah..üritan ka valgusteid ja lampe otsida mis äkki põlema jäävad.
aga jah..üritan ka valgusteid ja lampe otsida mis äkki põlema jäävad.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ht=#236640twosand kirjutas: äkki oskab keegi öelda mitmene kaitse sinna käib..mul pole nande kaitsmete skeemi.äkki keegi saab copyda või midagi?
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Fuses under left side of rear seat.twosand kirjutas:kuule ei ole tõlget vaja..vaata minu e-34 -l on kahes kohas kaitsmed!
kapoti all ja taguistme all. mul see esimene on olemas..viimast oleks vajasee mis sa saatsid on ju kapotialune...
Ehk mõni autoriteet tõlgib siis ära.

E30 316i ´90, E34 518i ´95
- TanelE34
- Klubiliige
- Postitusi: 913
- Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
- Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kusjuures tundub et mul sama jama, pagassi tuled jäävad peale ja lüliti näppimine ei paranda olukorda. Järelikult jääb üle lüliti lahtivõtmine ja puhastamine vms?AARE530 kirjutas:Spekulatsioonid siis- ülemöödunud talvel ühel ilusal talvehommikul autot käivitades seisin silmitsi sama probleemiga- aku tühi ja mitte üks kõss, alarm ainult vigises käivituse hetkel. Asja põhjus- pagassinupp oli jäänud poolde vinna ning seoses sellega ei olnud ta korralikult sulgunud, mis omakorda põhjustas pagassivalgustuse põlemajäämise. Kusjuures- siin foorumis on silma hakanud, et nii mõnelgi teisel on sama kala olnud. Kuigi see ei tähenda, et sul sama asi võib olla. See siis minupoolne spekulatsioon

endiselt aku ööga tühjaks...
pec!!! kas sa said korda? mina ei ole saand...juran külmade ilmadega edasi..ööseks aku klemm maha jne. fu*kd up! aga mis teema selle akuvahetusega oli et pidi selleks vahetuse ajaks mingi teise toiteallika järgi panema vms. kontrollisin kõik tulukesed ja asjad üle...ükski põlema ei jää. ma ei saa aru mis värk on...
Re: endiselt aku ööga tühjaks...
ma ostsin autospetsifikatsioonidele vastava uue excide aku ning peale seda ei ole enam probleeme olnud. mul võis tõesti olla lihtsalt tegu sellega, et aku täiesti läbi. aga eks lähitulevik näitab.twosand kirjutas:pec!!! kas sa said korda?
ma küll plaanin minna lähiajal autoelektriku juurde, et lasta üle kontrollida, et ega mingit üleliigset voolutarbijat peale ei jää, aga ei ole ajapuudusel sinna veel jõudnud. soovitan sul seda igal juhul ka teha, siis peaks üsna kindlasti teada saama, et miks ööga tühjaks läheb.
BMW 520 E34 M50TU (vanos) '94
ise vahetasin jah. võtsin maha kõige pealt miinuse, siis plussi ja uus aku asemele. juhtmed tagasi (pluss, siis miinus) ja oligi kõik. midagi katki ei läinud. ma lugesin küll seda aku installi juhendit ja jäin ka toppama selle juures, kus oli hoiatus, et tuleks olemasolevatele elektriseadetele kusagilt aku vahetuse ajaks muu toide muretseda, aga siit samast foorumist öeldi, et see pole tegelikult oluline. lülita lihtsalt kõik elektriseadmed välja, mida saad lülitada ja vaheta aku ära.
BMW 520 E34 M50TU (vanos) '94
ei hakand uut teemat tegema...tähendab mul jooksis ka aku tühjaks! otsisin kõikvõimalikke tulukesi mis põlema võiks jääda jne. a nüüd käisin diagnostikas ja öeldi et generaatoris on ainuke voolukadu..et arvatavasti dioodisillas lühis vms. võtsin siis geneka maha ja viisin remonti...remondimees ütles et genekas jumala korras tarbib normaalselt ja laeb normaalselt.. remontija on usaldusväärne, diagnostika on usaldusväärne koht! mida krdit pean tegema? 
