E34 tagurdamise tuled ei põle
E34 tagurdamise tuled ei põle
Väga kummaline on see süsteem. Kui pirn välja keerata, siis on pinge olemas, aga kui pirni sisse keeran kaob pinge ära. Pirn ise aga samas täitsa korras.
Aga udutuli ja bagasniku valgustus töötab väga eduliselt. Need kõik kolm tuld on ühe massi all.
Nii et viga kuskil mujal. Ei teagi täpselt millal see probleem tekkis, aga pimedate saabumisega muutus teravaks. Lihtsalt hakkasin eile pimedas tagurdama ja ei saanud alguses arugi mis jama on, aga muhvigi ei näe tagurdades. Sain hakkama ilma kriimude ja kadudeta
, aga teist korda jagasin matsu ära, et ega ei saagi näha kui tagurduslaternad ei põle.
Nii et viga kuskil mujal. Ei teagi täpselt millal see probleem tekkis, aga pimedate saabumisega muutus teravaks. Lihtsalt hakkasin eile pimedas tagurdama ja ei saanud alguses arugi mis jama on, aga muhvigi ei näe tagurdades. Sain hakkama ilma kriimude ja kadudeta

Ma päris täpselt ei tunne seda e34 süsteemi aga kui see on nagu vanematel mudelitel siis peaks kuskil olema üks spetsiaalne lüliti mis tagurdustuled sisse lülitab? Kas see ei või läbi olla? Väike vahe oli vist selles ka veel kas tegemist on automaadi või manuaaliga. Mõni teadjam ehk oskab paremini seda asja selgitada.
Sellepärast tahangi korda saada, et ei tagurdaks kellelegi ega kuhugi otsaKui sa Muhvigi ei näe siis on täiesti reaalne oht Muhvile sisse tagurdada

Mass on välistatud probleem, sest nagu ma ütlesin teised tuled põlevad seal. Ja kui tagurpidi käik välja lülitada kaob ka pinge ära. Sellepärast küsisingi, et mis imelik jama on, et kui pirni sisse keeran, siis ei põle, aga ilma pirnita pinge on.
Jääb siis praegu ikkagi variant, et lüliti konktakt kehva ja lihtsalt ei lase piisavat voolu läbi.
Lüliti kaudu peab tulema akult plusspinge. Kui sisselülitatud tagurpidikäiguga seal +12V on siis sealpool peaks kõik ok olema.
Kuid samuti on teada, et trükkplaadi voolurajad ja pistiku jootekohad laternaploki sees tuleb üle vaadata (külmjoode, korrosioon, mõrad).
Ning viimaks: see lambipesa ühendub otse vastu trükkplaati, kontrolli see kontakt ka üle, proovi nt mõne teise pirnipesaga.
Ja veel: kuna tuled on luugi peal, siis kontrolli selle juhtmekimbu tervist seal luugi hinge juures, see painutamise koht on ka üks võimalikke veaallikaid.
Kuid samuti on teada, et trükkplaadi voolurajad ja pistiku jootekohad laternaploki sees tuleb üle vaadata (külmjoode, korrosioon, mõrad).
Ning viimaks: see lambipesa ühendub otse vastu trükkplaati, kontrolli see kontakt ka üle, proovi nt mõne teise pirnipesaga.
Ja veel: kuna tuled on luugi peal, siis kontrolli selle juhtmekimbu tervist seal luugi hinge juures, see painutamise koht on ka üks võimalikke veaallikaid.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Sellest ma saan aru jah, et lüliti kaudu peab tulema +12V. Kõik kolm pirni on ühise massi all (tagurdustuli, udutuli, bagasniku valgustus) ja neist ei tööta ainult tagurudustuli => massiga kõik korras.
Trükkplaat selles tulekorpuses puudub. Pistikupesast pirnide pesadeni lähevad juhtmed.
Kui keerad pirni välja, tuleb tagurduspirni pessa pinge täitsa peale ja kui tagurpidi käigu välja lülitan kaob ära ka. Nagu prini sisse keeran, pinge läinud.
Ühendasin tule korpuse küljest pistiku lahti, keerasin pirni sisse ja testisin kas kõik pirnid jõuavad korpuse pistikuni. Jah iga pirn on ilusti ühendatud.
Seega viga peab olema kusagil mujal. Ja muide ei põle ei vasak ega parem tagurdustuli.
Trükkplaat selles tulekorpuses puudub. Pistikupesast pirnide pesadeni lähevad juhtmed.
Kui keerad pirni välja, tuleb tagurduspirni pessa pinge täitsa peale ja kui tagurpidi käigu välja lülitan kaob ära ka. Nagu prini sisse keeran, pinge läinud.
Ühendasin tule korpuse küljest pistiku lahti, keerasin pirni sisse ja testisin kas kõik pirnid jõuavad korpuse pistikuni. Jah iga pirn on ilusti ühendatud.
Seega viga peab olema kusagil mujal. Ja muide ei põle ei vasak ega parem tagurdustuli.
Aga massipoolses otsas ei teki +12 või sinna kanti pinge?hillarr kirjutas:Kui keerad pirni välja, tuleb tagurduspirni pessa pinge täitsa peale ja kui tagurpidi käigu välja lülitan kaob ära ka. Nagu prini sisse keeran, pinge läinud.
Või on mingi kaval lühispirn siis, ilma takistuseta

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kui käigukasti auto all ära tunned
siis pole keerulist midagi - rohkem juhtmeid sinna külge ei jookse, kui ainult need tagurdustulede andrui omad - andur ise vasakul pool käigukasti küljes. Miski 19 võtmega vist tuli maha, enne muidugi kisu juhtmed küljes ära. Uus andur maksis UM-is umbes 150.- (päris täpset hinda ei mäleta).

Kui käigukasti auto all ära tunned
siis pole keerulist midagi - rohkem juhtmeid sinna külge ei jookse, kui ainult need tagurdustulede andrui omad - andur ise vasakul pool käigukasti küljes. Miski 19 võtmega vist tuli maha, enne muidugi kisu juhtmed küljes ära. Uus andur maksis UM-is umbes 150.- (päris täpset hinda ei mäleta).

Selle anduri leiaksin ka kinnisilmi ülesse, kuid mul hoopiski selline jama et elekter kadunud juba sellest osast mis jookseb käigukasti lülitisse. Alguses pusisin ka seal pakkiruumis, kuid lõpuks sai lüliti vahetatud ja siis ka mõõdetud kas üldse sina elekter jookseb
. Veits tagurpidi kuid jõudsin sinnamaale ja asi selge et seal osas viga ei ole.
Muide üks elektrik ütleski et bemul veidi nõrk elektri ülesehitus. Ma muidugi lõikusin ja lappisin ka pakkiruumis sinna tulevad juhtmeid kuna seal liikuva hinge küljes olevad juhtmed olid pealt murdunud ja mõranenud ning ei teadnud kas viga oli seal.
Äkki on siin ka siis mõni vend kellel sama jama et elekter ära kadunud just esimesest osast selles tagurdamise tulede süsteemis. Elektrikute töötund on jube kallis ei tahaks niisama nagu sinna minna. Linnasõidul ei oel õnneks nii pime et peaks kedagi tagurdades pimeduse pärast alla ajama.

Muide üks elektrik ütleski et bemul veidi nõrk elektri ülesehitus. Ma muidugi lõikusin ja lappisin ka pakkiruumis sinna tulevad juhtmeid kuna seal liikuva hinge küljes olevad juhtmed olid pealt murdunud ja mõranenud ning ei teadnud kas viga oli seal.
Äkki on siin ka siis mõni vend kellel sama jama et elekter ära kadunud just esimesest osast selles tagurdamise tulede süsteemis. Elektrikute töötund on jube kallis ei tahaks niisama nagu sinna minna. Linnasõidul ei oel õnneks nii pime et peaks kedagi tagurdades pimeduse pärast alla ajama.
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
Pole mõtet ega tahtmist uut teemat teha kuna probleem sama.
E36 manuaal. Kõik tuled põlevad taga peale tagurdustulede.
Panen tagurduskäigu sisse ja ei midagi. Proovitud mitmete pirnide ja pesadega, ei põle ikka.
Kas tõesti on lüliti omadega läbi?
Kus see täpsemalt asub? Niipalju kui mina tean, siis käigukasti küljes all kuskil? Ilma autot üles tõstmata ei näe ja ligi ei pääse ??
Auto käis UMis 24p testil ja sealt sain teada, et ei põle.
Või äkki võiks veel midagi enne kontrollida?
E36 manuaal. Kõik tuled põlevad taga peale tagurdustulede.
Panen tagurduskäigu sisse ja ei midagi. Proovitud mitmete pirnide ja pesadega, ei põle ikka.
Kas tõesti on lüliti omadega läbi?
Kus see täpsemalt asub? Niipalju kui mina tean, siis käigukasti küljes all kuskil? Ilma autot üles tõstmata ei näe ja ligi ei pääse ??
Auto käis UMis 24p testil ja sealt sain teada, et ei põle.
Või äkki võiks veel midagi enne kontrollida?