Master Nordic 4 ???
- poleaimugi
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 27.09.2005 16:29 00
- Asukoht: Tartu
Master Nordic 4 ???
Kas kellelgi on kogemusi Master Nordic 4 taastatud rehvidega???
http://www.master.ee
http://www.master.ee
siiani mitut jooksu masteri nordic seeria rehve kasutanud ja probleemideta, praegugi all. Kui ma ei eksi, siis pakutakse 18k garantiid. Hinna ja kvaliteedi suhe kindlasti parim
Rehvi eeliseks võin tuua selle, et hoiab väga ilusti naelu sees. BMW e34 puhul pärast kahte talve sõitu (rehvid novembri alguses alla ja aprillis ära) olid naelad 100% alles. Samas sai kasutatud korraliku sissesõiduga Nokian hakkapelitta rehvi ja esimese talve järel oli asi suuresti nutusem.
Võrdluseks võiks tuua hot.ee/vallai rehvitoodangu, millega olen juba korra orki lennanud (rehvid munas), hinnaklass sama, müüja toodet tagasi ei võtnud, kuna olen ise suutnud 4st rehvist kolm ära rikkuda. Põhjuseks küll äärekivi, küll ülemäärane rehvirõhk.

Võrdluseks võiks tuua hot.ee/vallai rehvitoodangu, millega olen juba korra orki lennanud (rehvid munas), hinnaklass sama, müüja toodet tagasi ei võtnud, kuna olen ise suutnud 4st rehvist kolm ära rikkuda. Põhjuseks küll äärekivi, küll ülemäärane rehvirõhk.

See võrdlus kõlbaks kuhugi, kui jutt oleks taastatud turvavööst.E28 kirjutas:Ei poolda üldse mingeid taastatuid asju, kondoomi pole mõtet lappida ju.
Sina aga imestad, et miks kõik ei osta uusi rehve 12 000 kr ring, vaid mõned sõidavad 3000 kr/ring prottidega...
(Et teemas püsida: endal head kogemused, naelad püsivad sees ja pidamine on korralik. Miinus on see, et teevad kole kõva häält.)
pakku mulle kah omahinnaga rehve... ma usun, et nii mõnelgi oleks huviE28 kirjutas:võibolla on asi selles et ma saaks endale rehve omahinnaga,sellepärast ka ei poolda protte, kui inimene peaks poest ostma siis on see vahe kindlasti väga suur.

Mul naise autol sellised all -ütleks, et täiesti võrreldavad omadused mõne aasta taguste paremate talverehvi mudelitega, püsib külmaga ilusti pehme ja hoiab naelu sees.
Täiesti normaalne alternatiiv uutele saastarehvidele nagu Wanli, Sava jm.
Igatahes 90ndate lõpu Masteriga pole seal midagi ühist. Loomulikult ei ole ta Goodyear, aga saast ka ei ole.
Mis hindasid puudutab, siis 650 kr/rehv ei saa ühtegi uut vähegi sõidukõlbulikku 15-tollist naelrehvi, olgu "ale" kui suur tahes.
Täiesti normaalne alternatiiv uutele saastarehvidele nagu Wanli, Sava jm.
Igatahes 90ndate lõpu Masteriga pole seal midagi ühist. Loomulikult ei ole ta Goodyear, aga saast ka ei ole.
Mis hindasid puudutab, siis 650 kr/rehv ei saa ühtegi uut vähegi sõidukõlbulikku 15-tollist naelrehvi, olgu "ale" kui suur tahes.
Viimati muutis Aare, 04.11.2006 19:33 04, muudetud 1 kord kokku.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
kahjuks pole see väga reaalne, sest tahtjaid oleks palju aga firma tahab ka teenida. aga preservatiive võid oma hinnaga sebida küllhollow kirjutas:pakku mulle kah omahinnaga rehve... ma usun, et nii mõnelgi oleks huviE28 kirjutas:võibolla on asi selles et ma saaks endale rehve omahinnaga,sellepärast ka ei poolda protte, kui inimene peaks poest ostma siis on see vahe kindlasti väga suur.ja jääks see kondoomi lappimine ära... ma võin sulle omahinnaga preservatiive tuua.. uued ja kasutamata

täitsa hea rehv, omalgi all ja esimese talvega väljus nelja rehvi peale 1 nael.
Ja veel sellele mehele kes siin väitris, et raskusi läheb palju siis oled sa kuulnud midagi rehvi keeramisest velje peal. Sageli meie töökodades ei ole aega ja ega nad sellest huvitatud ka ei ole, et rehvi keerata. See on ju nednde kuluv aeg ja kuna raskusi läheb pärast vähem siis ka raha saavad nad ju vähem. Ise käin rehve tegemas siis kui ei ole kõige kiirem hooaeg ja tavaliselt lasen ikka keerata rehvi, ning üle 30g raskust ei ole mina lasknud juba aastaid oma rehvisele panna olgugi, et suviti on kasutatud suverehvid ja talvel tavaliselt uued protid.
Ja veel sellele mehele kes siin väitris, et raskusi läheb palju siis oled sa kuulnud midagi rehvi keeramisest velje peal. Sageli meie töökodades ei ole aega ja ega nad sellest huvitatud ka ei ole, et rehvi keerata. See on ju nednde kuluv aeg ja kuna raskusi läheb pärast vähem siis ka raha saavad nad ju vähem. Ise käin rehve tegemas siis kui ei ole kõige kiirem hooaeg ja tavaliselt lasen ikka keerata rehvi, ning üle 30g raskust ei ole mina lasknud juba aastaid oma rehvisele panna olgugi, et suviti on kasutatud suverehvid ja talvel tavaliselt uued protid.
- conversator
- Huviline
- Postitusi: 116
- Liitunud: 25.02.2006 20:48 38
- conversator
- Huviline
- Postitusi: 116
- Liitunud: 25.02.2006 20:48 38
master hoiab naelu küll väga hästi sees... selle kohta ei saa midagi öelda, aga on kogemus, et aasta tagasi ostetud ringist on 2 tk millegi pärast külje pealt katki löönud... ehk on siis lihtsalt kehv partii, kui kellelgi teisel pole sellist asja juhtunud, aga seoses sellega hakkasin kahtlema kas endale ikka tasub neid alla osta...
Roger10 kirjutas:prott võibki lüüa külje pealt praguliseks kuid räägivad et see ainult pealmine proti kiht ja reaalselt muud ei tee kui rikub esteetilist välimust.
Vähemalt olen kuulnud sellist põhjendust.
Esimene kumm mis katki läks oli tõepoolest nii et küljele tekkis suur auk aga õhk seisis sees... aga teine kumm läks hetkega tühjaks !