Ei lae piisavalt akut
Ei lae piisavalt akut
Auto E36, 1991 a. sedaan.
Umbes 3-4 päevase sõiduga tõmbab aku tühjaks.
Generaatorit lasin kontrollida, kõik on laitmatus korras.
Mõõtmise tulemuseks annab ca 12,5 volti (täistuled põlevad, soojendus on max peal, tagaklaasi soojendus on sees). Seda tundub nagu vähevõitu olevat.
Arvati, et asi võib olla generaatori rihmas, mis ebaõiglasel pealepanekul pidi hakkama kuidagi libisema?
Ootan asjatundjate kommentaare probleemile. Ei oska nagu enam kuskilt viga otsida.
Ette tänades.
Umbes 3-4 päevase sõiduga tõmbab aku tühjaks.
Generaatorit lasin kontrollida, kõik on laitmatus korras.
Mõõtmise tulemuseks annab ca 12,5 volti (täistuled põlevad, soojendus on max peal, tagaklaasi soojendus on sees). Seda tundub nagu vähevõitu olevat.
Arvati, et asi võib olla generaatori rihmas, mis ebaõiglasel pealepanekul pidi hakkama kuidagi libisema?
Ootan asjatundjate kommentaare probleemile. Ei oska nagu enam kuskilt viga otsida.
Ette tänades.
..:: E36 320i M50 Passenger Vehicle ::..
Generaatorit lasin kontrollida Hiiul. Raudtee läheduses bensiinijaama vastas on üks koht, kus tehakse seda tööd juba ammusest ajast.truumu kirjutas:Kus kohas genekat kontrolliti?
Kas armatuuris laadimistuli terve?
Akuklemmid/mootorimass?
Laadimistuli tundub küll terve olevat, akuklemmid samuti.
..:: E36 320i M50 Passenger Vehicle ::..
aku on võimalik nädalaga tuksi keerata... võta mõnelt tuttavalt 100% korras aku pane peale ja mõõda ära laadimis pinge...
kui akuon peetis (üks putt lyhises) siis kogu pinge mis genekast tuleb tõmmatakse maha... mul vana akuga oli laadimispinge 12,5-13,1
see tähendab, et laadimist ei toimunud... uus aku peale ja nüüd kylmalt käivitades on 14,1v ja mõne ajapärast kui mootor on töötanud langeb kuskil 13,8 peale
kui akuon peetis (üks putt lyhises) siis kogu pinge mis genekast tuleb tõmmatakse maha... mul vana akuga oli laadimispinge 12,5-13,1
see tähendab, et laadimist ei toimunud... uus aku peale ja nüüd kylmalt käivitades on 14,1v ja mõne ajapärast kui mootor on töötanud langeb kuskil 13,8 peale
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8508
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Osades kohtades saab teha akule koormustesti ja seal nad suudavad kohe ära öelda , kas on korras või võid minema visata.
Mul eelmine aasta ka aku oli nõrk , ühes kohas öeldi et 57 % on akut järgi , et kannatab veel küll , aga kui tehti koormustest siis sealt tuli välja et kaks pulka olid lühises ja sellega polnud midagi peale hakata.
Mul eelmine aasta ka aku oli nõrk , ühes kohas öeldi et 57 % on akut järgi , et kannatab veel küll , aga kui tehti koormustest siis sealt tuli välja et kaks pulka olid lühises ja sellega polnud midagi peale hakata.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
mul tehti eelmine aasta akule koormustest ja mahutavustest... öeldi et kõik on korras... kui aga tuli -35 siis oli jokk... sama akuga sõitsin veel suve ära aga nüüd vahetasin ikka ära....
seda laadimise asja... ära lae seda akut täis vaid laena kelleltki 100% kindlasti korras akut ja mõõda ära kuidas laeb... see kui sa ta kodus täis laed... siis töötab ta sul veel 5 päeva ja on ikka otsas
seda laadimise asja... ära lae seda akut täis vaid laena kelleltki 100% kindlasti korras akut ja mõõda ära kuidas laeb... see kui sa ta kodus täis laed... siis töötab ta sul veel 5 päeva ja on ikka otsas
näiteks:erx27 kirjutas:Kus seda testi tehakse?Tarmo kirjutas:Osades kohtades saab teha akule koormustesti ja seal nad suudavad kohe ära öelda , kas on korras või võid minema visata.
Tallinna müügiesindus: Akadeemia tee 15/2, 12611, Tallinn
Müügiesinduse juht: Andres Kutsar 6 556 321 50 54076 andres@avt.ee
Faks 6 546 524
Andmed pärit: www.akukeskus.ee
Nii sai siis ka Melasi autos generaatorit testitud lisaks Hiiul tehtud testile.
Leiti samuti, et on väga korralik.
Nüüd siis panin geneka tagasi külge ja ühendasin ka aku järgi- saadud tulemuseks oli täielik vaikus. Ühesõnaga ei tööta mitte mingi asi.
Ise hakkan arvama, et probleem on kusagil elektrisüsteemis
Kas on kellelgi sama olukord tekkinud?
Leiti samuti, et on väga korralik.
Nüüd siis panin geneka tagasi külge ja ühendasin ka aku järgi- saadud tulemuseks oli täielik vaikus. Ühesõnaga ei tööta mitte mingi asi.
Ise hakkan arvama, et probleem on kusagil elektrisüsteemis

Kas on kellelgi sama olukord tekkinud?
..:: E36 320i M50 Passenger Vehicle ::..
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
kunagi oli juhus ühe scorpioga. akult mõõtes oli pinge liiga väike (~13,3v), aga mootorist mõõtes oli ok. seega sai pandud mootori ja kere vahele lisa massi juhe ja probleem kadus. (ei väida, et sul ka sama asi aitab).
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Niisiis. Viga on lõpuks leitud.
Ajal kui sai käivitatud autot, liigutas teine mees puht juhuslikult kapoti all + klemmi juhet, mille tagajärjel tuli tagasi kaduma läinud vool.
Ehk siis lühidalt oli asi juhtmes, mis polnud korralikult kinni ja seega ei andnud aeg-ajalt ühendust. Sai siis üle keeratud see mutter.
Tundub, et sellega lahenes ka kogu probleem. Aga oh seda sellele eelnenud jamamist
Tänan siinkohal kõiki, kes aitasid probleemi lahata.
Ajal kui sai käivitatud autot, liigutas teine mees puht juhuslikult kapoti all + klemmi juhet, mille tagajärjel tuli tagasi kaduma läinud vool.
Ehk siis lühidalt oli asi juhtmes, mis polnud korralikult kinni ja seega ei andnud aeg-ajalt ühendust. Sai siis üle keeratud see mutter.
Tundub, et sellega lahenes ka kogu probleem. Aga oh seda sellele eelnenud jamamist

Tänan siinkohal kõiki, kes aitasid probleemi lahata.
..:: E36 320i M50 Passenger Vehicle ::..