K: valuvelgede parandajad Tartus
K: valuvelgede parandajad Tartus
küsimus siis selline ,et kas keegi teab mõnda kohta tartus kus valukaid taastatakse
E39 530D
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
sõbra keskuse taga, siiamaani on kõik veljed seal sirgeks saand
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
kas seal tehakse ainult sirgeks, või saab seal ka velge keevitada ja värvida? oleks vaja kah üks 16" vejlering üle käia.
Viimati muutis havi, 03.11.2006 13:42 52, muudetud 1 kord kokku.
veljed
Viimati (10 a tagasi) tegi see tegelene tartus velgedega imet. Loodame, et ametioskused on säilinud.
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
kas mõtled selle all et ainult keevitatud velg teeb trikke või ka lihtsalt sirgeks venitatud/painutatud velg jääb vibama?? natuke jäi arusaamatuksSvenp kirjutas:Taastatud-keevitatud velg kõlbab ebatasasel teel 90ga sõitmiseks, normaalsel teel suuremal kiirusel põhjustab vibratsiooni.

'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Taastamine ongi ju originaalkonditsiooni viimine. Ei tea küll kedagi kes lõpergust velge tagasi tahab saada.Svenp kirjutas:Kui velge sama sirgeks ja ümmarguseks nagu uuena olnud ei taastata, siis aidaa värinavaba sõit siledal teel.
See, et kas konkreetset velge nii heaks saab kui vaja sõltub juba tegijast ja kokkuleppest.
Tean tsiklimehi, kes on parandatud velgedega 250kmh kanti kiirusi proovinud ja mingit vibra polevat olnud.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Selge.
Minu veljed on seal igatahes iga kord nii sirgeks saanud, et tuntavat vibra ei ole tekkinud mõistuse piiresse jäävatel kiirustel.
Ka üks ja sama velg mis ma olen 3 korda kõveraks suutnud sõita ei ole probleeme tekitand, viimane kord läks sellele veljele näiteks 5g raskust.
5. käiku pole proovind veel piirajasse lasta aga vaevalt ma seda proovima hakkan.
Ma arvan et vana teeb velje ikka nii korda et sellega ka sõita ikka saab.
Huvitav kas kellelgi on ka halbu kogemusi selle kohaga???
ootan huviga kommentaare.
Minu veljed on seal igatahes iga kord nii sirgeks saanud, et tuntavat vibra ei ole tekkinud mõistuse piiresse jäävatel kiirustel.
Ka üks ja sama velg mis ma olen 3 korda kõveraks suutnud sõita ei ole probleeme tekitand, viimane kord läks sellele veljele näiteks 5g raskust.
5. käiku pole proovind veel piirajasse lasta aga vaevalt ma seda proovima hakkan.
Ma arvan et vana teeb velje ikka nii korda et sellega ka sõita ikka saab.
Huvitav kas kellelgi on ka halbu kogemusi selle kohaga???
ootan huviga kommentaare.
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Mul oli äärekivikahjustusega velg. Sirgeks pressimisega tuli pragu sisse, mis kerge keevitusega jäi õhku läbi laskma, muidugi selgus see siis kui velg juba lakitud ja rehvi peale tõmmati ja õhku pumbati. Saadeti mind siis otse keevitaja juurde, kes vähe massiivsema õmbluse tegi. Head nahka sest asjast ei saanud. Kogu see kamm tähendas mõttetut aja- ja rahakulu mulle kokkuvõttes.
Kõik on tore 90ga mööda künklikku teed lastes. Probleemid hakkavad siledal asfaldil ja suuremal kiirusel (mõnel kohas on ka 110+ kiirused mõistlikud), kus igasugune tolerantsist väljas olek avaldub vibratsioonina.
Mis ma öelda tahan, taastatud veljele ei saa täielikult kindel olla.
Kõik on tore 90ga mööda künklikku teed lastes. Probleemid hakkavad siledal asfaldil ja suuremal kiirusel (mõnel kohas on ka 110+ kiirused mõistlikud), kus igasugune tolerantsist väljas olek avaldub vibratsioonina.
Mis ma öelda tahan, taastatud veljele ei saa täielikult kindel olla.
Sõidurõõm