K:Tahhoka ja spido kellad läksid lolliks!
K:Tahhoka ja spido kellad läksid lolliks!
Mure siis järgmine, et eile hakkasid näidukid jamama.
Täpsemalt on asi selline et lambist kukuvad kellade seierid(kütuse näiduk,spodimeeter, tahhomeeter, temp.näidik)alla ja sinna nad jäävad mõneks hetkeks
kui hakkava uuesti toimima ja lööb siis armatuuris olevad mõned näidud põlema(käsipiduri tuli, piduri kulumise tuluke ja veel üks nende kõrval + inspection).
Samas armatuuri valgustus ei kustu ära ja auto mootor töötab ka ilusti.
Seda kõike teeb ta sõites kui ka kohapeal seistes.
Kas võib olla põhjus veest mis on kuskile sattunud?
On kellegi olnud sellist probleemi või aimab mis põhjus võib olla?!
Täpsemalt on asi selline et lambist kukuvad kellade seierid(kütuse näiduk,spodimeeter, tahhomeeter, temp.näidik)alla ja sinna nad jäävad mõneks hetkeks
kui hakkava uuesti toimima ja lööb siis armatuuris olevad mõned näidud põlema(käsipiduri tuli, piduri kulumise tuluke ja veel üks nende kõrval + inspection).
Samas armatuuri valgustus ei kustu ära ja auto mootor töötab ka ilusti.
Seda kõike teeb ta sõites kui ka kohapeal seistes.
Kas võib olla põhjus veest mis on kuskile sattunud?
On kellegi olnud sellist probleemi või aimab mis põhjus võib olla?!
- insidefake
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 05.04.2005 23:40 47
- Asukoht: Tallinn
- insidefake
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 05.04.2005 23:40 47
- Asukoht: Tallinn
Kusjuures kui järgi mõelda siis suvel kuumade ilmadega juhtus seda palju vähem kui praegu, kuid mõned korrad siiski juhtus. Mul on vahest selline trikk aidanud, et käega löönud (muidugi mõistliku tugevusega) ülevalt poolt vastu armatuuri ja kohe on seierid kõik tööle hakanud, et äkki võib viga olla mingis ühenduses?
mul on nii e30-l et kordamööda on asjad ära kukkunud. kõigepealt kell mis käib siis kui tahab, siis tahhokas, nüüd veel suunatuled. ja kõik asjad on seejuures jäänudki tummaks.kust kohast seda viga nüüd otsida.kas võivad süüdi olla kaitsed või mingid ühendused kuskil-on kellegi midagi soovitada.
olge mõnusad
olge mõnusad

noniii
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
ehk midagi analoogset ?atomic kirjutas:Täna vihmaga panin tähele et kojamehed ju töötavad spidomeetri järgi teisel astmel.
Kui kellad alla kukuvad siis kojamehed hakkavad ka testmoodi käima
kojamehi esimesele astmele pannes kah vahel näidikud kukuvad nulli ja üles .
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
mul kadusid ka korra kellad keset maanteed ära, aga tulid ~10km pärast tagasi. minul on viga parempoolses pistikupesas. seda liigutades hakkasid kellad jamama. surusin seda natuke kõvemini sinna otsa ja edasi vaatab patrik kui sinna jõuan.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
-
- Huviline
- Postitusi: 380
- Liitunud: 14.09.2006 11:07 12
- Peamine sõiduk: Nissan X-Trail T31
- Asukoht: Tallinn / Viimsi
Sarnane jama! Alguses läbisõidu numbrid hakkasid imelikkult põlema, et nagu pool rida põleb ja pool mitte. Võtsin spidoka välja, surusin 2 pistiku vasakult kõvemini sisse ja mõneks ajaks hakkas norm. kõik töötama! Nüüd vahest jälle jamab...Nii et asi on kas pistikus, või pistiku august spidoka peal... Minu arvates KÕIGE loogilisem vastus...
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
See on küll väga loll soovitus. Kui muud üle ei jää, siis kasutatud kellad saab lammarist ~1500-2000 krooniga kätte. Kindlasti suudab samas näiteks patrik selle probleemiga aidata, tõenäoliselt odavamalt.aveiko kirjutas:ei ole oma pead mõtet sellega vaevata, mul sama jama, käisin autoelektriku juures selle kohta küsimas ja sealt öeldi et pistikud on armatuuris mädad ja see on kõikide bmw-de viga kuni 2003 a omadel. Öeldi nii et müü parem maha ja osta teine. armatuuri kellade vahetus läheks maksma kuskil 10 kilo.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=30585 vahetasin kellade ploki ära ja siiamaani toimib kõik ilusti jällejaant kirjutas:Eile hakkas minu e36 325 tds kellade blokk samamoodi jamama , nagu esimeses postituses atomicul. Lisaks ei tööta siis ka püsikiirusehoidja, kui kellade näidud maas on.
Kas on keegi vahepeal enda oma korda saanud , milles viga võib olla ?
minu arust ka see väga loll soovitus ... minu omal läks maksma 1 kilo ... sauelt lammarist ostsin ja ise vahetasin seal samas lammari ees ... seda väga lihtne vahetada ka max. 10 min.aveiko kirjutas:ei ole oma pead mõtet sellega vaevata, mul sama jama, käisin autoelektriku juures selle kohta küsimas ja sealt öeldi et pistikud on armatuuris mädad ja see on kõikide bmw-de viga kuni 2003 a omadel. Öeldi nii et müü parem maha ja osta teine. armatuuri kellade vahetus läheks maksma kuskil 10 kilo.
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Kasutaja Eerik_K kui ma ei eksi.atomic kirjutas:Mul ikka vanaviisiPole aega olnud tegeleda sellega...harjunud juba p...e tunnetus järgi kiirust hoidma
Muide to Kristjan_K, kus sa lasid oma spidoka kellasid näppida?
Kasuta otsingut, otsingusõnaga kondekad, kondensaatorid või selle muud variatsioonid.
Tee pilt sisust, huvitav oleks vaadata.atomic kirjutas:Vahet küll pole kas ilm on kuiv,märg,soe või külm.Tõmblevad ikka samamoodi![]()
Eks peab ka ikka üks päev kellad lahti kiskuma ja pistikud üle vaatama!
Välismaa saitidel kurdetakse jah, et pidavat tüüpviga olema vanematel e36-tel. Voolu ahelas on üks kondensaator vigane, viga on kõrvaldatav.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
enda 325td 93 juhtus ka samamoodi, nüüd 1 kuu tagasi akkasid kellad jukerdama. Jooksid nulli ja jälle startisid, mida päevi edasi seda tihedamalt jebima hakkasid, kuni surid täielikult. Nüüd bens, taho, temp nullis kiirust veel vahepeal vilgutab ja läbisõit on pppppp. Ühesõnaga analoogne probleem nagu teisedki kirjeldavad. Lugesin siin läbi mitu teemat ja kindlat vastust nagu ikka ei saanud, et kuidas kellad jälle töökorda saada ilma uusi kellasid muretsematta. Kust neid nn kondekaid saab, kes vahetab ja palju maksavad? On kellelgi kogemust?
Igaljuhul jube jama on!
Igaljuhul jube jama on!
Minu 320 ka umbes arnane asi, et spido töötab aga teised näidud on nullis ja kilometraasi asemel on pppp. Mul lahenes asi sellega, et keerasin minutiks süüte välja ja siis oli kõik korras. Arvatavasti sama et kondensaator vigane aga huvitav oleks teada milline ja mis takistusega.
Teadjamad võiksid aidata. Saaks probleemi lihtsalt lahendada.
Teadjamad võiksid aidata. Saaks probleemi lihtsalt lahendada.