Soovitage...
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Soovitage...
Oli ka vaikne soov oma 85a. E28 520i välja vahetada, aga kui suuremale ringile oma valikust teada andsin(95a. E34 525 tds aut.kast), sain kuulda ainult hävitavat kriitikat nii A-kasti kui ka üldse diisli aadressil. No jäta või ostmata, kuigi valik on tehtud ja masin on tõesti ilus ja meeldib(proovida pole muidugi saanud- asub Tallinna lähedal). Olen omaga sõitnud 6 aastat- mitte mingeid probleeme. Vaatamata kõigele olen kriitikale vastuvõtlik ja ootan teilt kas siis julgustust, nõuandeid või lõplikku "usupööramist". Aitäh!
Viimati muutis joffe, 18.11.2006 08:34 46, muudetud 1 kord kokku.
Minu meelest E28 4 käiguline "vana tüübi" A-kast pidi palju vastupidavam olema kui uued 5 käigulised. Nii, et mina ei laida Sinu valikut.
Kui meeldib ja on heas korras siis osta ära.
Kui meeldib ja on heas korras siis osta ära.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
Tavaliselt on nii,et ostes "uut" autot,mis on selle seeria esimesi masinaid,siis võid kindel olla,et see põeb veel "lastehaigusi".
Alati võiks eelistada seeria viimaseid väljalaskeid, mis on juba piisavad täiendused saanud.Enda ja sõprade kogemused tõestavad seda vägagi veenvalt.
Näiteks 93 a. E32 on oluliselt vastupidavam, kui 95 aasta E38 jne.
Alati võiks eelistada seeria viimaseid väljalaskeid, mis on juba piisavad täiendused saanud.Enda ja sõprade kogemused tõestavad seda vägagi veenvalt.
Näiteks 93 a. E32 on oluliselt vastupidavam, kui 95 aasta E38 jne.
-
- Huviline
- Postitusi: 85
- Liitunud: 12.06.2005 19:03 05
no omaniku jutust niipalju, et seda mida ta kokku seletab tasub uskuda ainult siis kui õllekannu taga sõbrameelselt aega veetes vestlus naistest autodele üle läheb. aga alates hetkest mil jutt käib auto müügist unusta omaniku uskumine ära ja usalda oma silma.
minu arust on üks tähtis direktiiv hind. niikaua kuni üle ei maksa ja hind vastab seisukorrale on OK. aga kui kalli raha eest mingi rondi ostad on jama. aga kui väeti hinna eest teatud parandatavate vigadega masina ostad siis on kah põhim. ok.
lastehaigustest, et 95 aasta on e34 keretüübile suhteliselt lõpuaasta. et kere kui selline peaks jah olema lastehaigustest vaba, aga tds mootorile on ta tegelikult pigem algusaasta sest e34 kere peale tuli ta suht lõpuaastatel ja sama mootor elab oma elu edasi e39 peal ja näiteks ka e36 peal mida toodeti kuni 1998 (oli vist). kui ei eksi siis steroide täis pumbatud kujul laseb sama mootor ka 2000 ja edasi BMW-de peal turbovilet edasi.
aga masinat vaadates ei maksa ka liiga pirtsakas olla. ei maksaks ära unustada et jutt käib ikkagi 11 aastat vanast masinast ja selge, et ta pole selline nagu tehasest välja veeredes.
ühesõnaga kõik sõltub konkreetsest isendist aga mingit sellist asja et ebaõnnestunud valik ja kindlasti mitte osta seda küll ei ole. kaugel sellest.
minu arust on üks tähtis direktiiv hind. niikaua kuni üle ei maksa ja hind vastab seisukorrale on OK. aga kui kalli raha eest mingi rondi ostad on jama. aga kui väeti hinna eest teatud parandatavate vigadega masina ostad siis on kah põhim. ok.
lastehaigustest, et 95 aasta on e34 keretüübile suhteliselt lõpuaasta. et kere kui selline peaks jah olema lastehaigustest vaba, aga tds mootorile on ta tegelikult pigem algusaasta sest e34 kere peale tuli ta suht lõpuaastatel ja sama mootor elab oma elu edasi e39 peal ja näiteks ka e36 peal mida toodeti kuni 1998 (oli vist). kui ei eksi siis steroide täis pumbatud kujul laseb sama mootor ka 2000 ja edasi BMW-de peal turbovilet edasi.
aga masinat vaadates ei maksa ka liiga pirtsakas olla. ei maksaks ära unustada et jutt käib ikkagi 11 aastat vanast masinast ja selge, et ta pole selline nagu tehasest välja veeredes.
ühesõnaga kõik sõltub konkreetsest isendist aga mingit sellist asja et ebaõnnestunud valik ja kindlasti mitte osta seda küll ei ole. kaugel sellest.
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
auktagavarakummis kirjutas:no omaniku jutust niipalju, et seda mida ta kokku seletab tasub uskuda ainult siis kui õllekannu taga sõbrameelselt aega veetes vestlus naistest autodele üle läheb. aga alates hetkest mil jutt käib auto müügist unusta omaniku uskumine ära ja usalda oma silma.
minu arust on üks tähtis direktiiv hind. niikaua kuni üle ei maksa ja hind vastab seisukorrale on OK. aga kui kalli raha eest mingi rondi ostad on jama. aga kui väeti hinna eest teatud parandatavate vigadega masina ostad siis on kah põhim. ok.
lastehaigustest, et 95 aasta on e34 keretüübile suhteliselt lõpuaasta. et kere kui selline peaks jah olema lastehaigustest vaba, aga tds mootorile on ta tegelikult pigem algusaasta sest e34 kere peale tuli ta suht lõpuaastatel ja sama mootor elab oma elu edasi e39 peal ja näiteks ka e36 peal mida toodeti kuni 1998 (oli vist). kui ei eksi siis steroide täis pumbatud kujul laseb sama mootor ka 2000 ja edasi BMW-de peal turbovilet edasi.
aga masinat vaadates ei maksa ka liiga pirtsakas olla. ei maksaks ära unustada et jutt käib ikkagi 11 aastat vanast masinast ja selge, et ta pole selline nagu tehasest välja veeredes.
ühesõnaga kõik sõltub konkreetsest isendist aga mingit sellist asja et ebaõnnestunud valik ja kindlasti mitte osta seda küll ei ole. kaugel sellest.
Aga käimakasti kohta oskad mõne sõna öelda?
See on õige ainult mööndustega. Mõlemal juhul on küll tegemist M51 baasmootoriga, aga E34-l oli see M51 ja E39-l M51TU.auktagavarakummis kirjutas:...aga tds mootorile on ta tegelikult pigem algusaasta sest e34 kere peale tuli ta suht lõpuaastatel ja sama mootor elab oma elu edasi e39 peal ja näiteks ka e36 peal mida toodeti kuni 1998 (oli vist).
TU ei jõudnud E34-le ja lihtsalt M51 ei pandud E39-le. M51-l on metallist sisselaskekollektor, M51TU-l plastist. Lisaks on tal ka õhukululugeja ja uuem DDE. Asi selles, et M51TU täidab EU-2 heitgaasinorme.
E36 kerest käisid mõlemad mootorid läbi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: Soovitage...
Mis objektiivsel põhjusel just diisel ja automaat? Palju eeldatav aastane läbisõit tuleb? Jutu järgi tundub, et su mulje autost põhineb fotol ja omaniku jutul. Pildi järgi ei saa autot osta, kui sa just müüjat täielikult ei usalda.joffe kirjutas:Oli ka vaikne soov oma 85a. E28 520i välja vahetada, aga kui suuremale ringile oma valikust teada andsin(95a. E34 525 tds aut.kast), sain kuulda ainult hävitavat kriitikat nii A-kasti kui ka üldse diisli aadressil. No jäta või ostmata, kuigi valik on tehtud ja masin on tõesti ilus ja meeldib(proovida pole muidugi saanud- asub Tallinna lähedal).
Sõidurõõm
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Re: Soovitage...
Kütusekulu, madal minek ja mugavus, ehk?Svenp kirjutas:Mis objektiivsel põhjusel just diisel ja automaat?
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Re: Soovitage...
Kristjanil kipub õigus olema! Tekkis aga uus küsimus- kui on sõita lühikesed otsad, kas (eriti talvisel ajal) ei piina sagedasem käivitamine akut üle?Kristjan_K kirjutas:Kütusekulu, madal minek ja mugavus, ehk?Svenp kirjutas:Mis objektiivsel põhjusel just diisel ja automaat?
Kütusekulu -- et siis rahakulu huvitab? Arvuta välja kui palju maksab diisel- või bensiinimootoriga auto pidamine, arvestades palju sa läbi sõidad ja kaua autot pidada kavatsed. Lisaks kütuse- ja hoolduskulule arvesta riskitegurina diisli ja automaadi puhul suurem remonditõenäosus, ja ka kallim remont.
Mis tulemuse said?
See on objektiivne lähenemine. Kui niisama jutustada, siis kuldreeglid on järgmised: mugavus maksab, automaat on kallim pidada, diisel on veaaltim.
Mis tulemuse said?
See on objektiivne lähenemine. Kui niisama jutustada, siis kuldreeglid on järgmised: mugavus maksab, automaat on kallim pidada, diisel on veaaltim.
Sõidurõõm