E34 93 automaat viivitus
E34 93 automaat viivitus
Kui pedaal põhja vajutada tekib vahel kiirendusel viivitus et nagu võtab tuurid üles mingi hetke pärast, millest siuke asi tekib?
Re: E34 93 automaat viivitus
võtab käigu alla ehk teeb kickdowniKaspar316 kirjutas:Kui pedaal põhja vajutada tekib vahel kiirendusel viivitus et nagu võtab tuurid üles mingi hetke pärast, millest siuke asi tekib?
minuarust see selleks nii ethtud, et kui tahad 'rahulikult' põhjagaasiga kiirendada või vajutad korraks põhja, siis kiirendab hetkel sees oleva käiguga. Sujuva sõidu jaoks siis.
Kui aga hoiad kauem all siis vahetab käigu ära ja laseb ka pöörded tavalisest kõrgemale. Sellest tekib see mõtlemise efekt, kuigi see on nii taotluslikult tehtud.
Kui aga hoiad kauem all siis vahetab käigu ära ja laseb ka pöörded tavalisest kõrgemale. Sellest tekib see mõtlemise efekt, kuigi see on nii taotluslikult tehtud.
Kas kickdown'i jaoks pole mitte nupp gaasipedaali all? 525TDS'il igatahes on...Igor525 kirjutas:kickdown tuleb tööle kui sa mingi kiirusega gaasi pedaali vajutad.
kui see kiirus selgeks siis tead ise nagu automaatselt vajutad nii et auto liiguks nagu vaja.
"Kes naerab viimasena..? Ma olen siis teie järel!"
Endal vastupidine E39 (525TD)-ga. Ükskõik, kas mootor soe või külm, vajutad gaasipedaali põhja, mõtleb ca. 3-4-5sek. ja siis hakkab rapsima. Vahepeal töötab nii, nagu peab aga seda ka korraks. Peale mootori ja (vist ka aju) softi vahetust UM-s läks asi paremaks mingi ajani, mil hakkas uuesti jamama, kuigi nüüd veitsa parem. Õlid ja filtrid vahetatud. Misloom see kickdown on, ja kuidas see töötama peaks? Tegemist steptronic kastiga.
Patsu kah!
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Okei, saan pointile pihta, aga miks on nii, et vahepeal reageerib masin kohe, teisel hetkel jälle jokutab, kuigi liiklussituatsioonid on sarnased?Kristjan_K kirjutas:Ah, ärge jutustage, kui te ei tea.
Järsem ja sügavam vajutus gaasiga = 1 käik alla
Pedaal põrandasse + nupp = 2 käiku alla (kickdown)
Viivitus tulebki käiguvahetusest, diislil on see eriti suur, kuna turbol ka veel lag.
Patsu kah!
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
"Löögi" teravus? Erinevad kiirused? Vb ei "löö" pedaali piisavalt sügavale? Automaadiga sõitmine nõuab harjutamist, lõpuks sõidad nagu manuaaliga.Trax kirjutas:Okei, saan pointile pihta, aga miks on nii, et vahepeal reageerib masin kohe, teisel hetkel jälle jokutab, kuigi liiklussituatsioonid on sarnased?Kristjan_K kirjutas:Ah, ärge jutustage, kui te ei tea.
Järsem ja sügavam vajutus gaasiga = 1 käik alla
Pedaal põrandasse + nupp = 2 käiku alla (kickdown)
Viivitus tulebki käiguvahetusest, diislil on see eriti suur, kuna turbol ka veel lag.
Automaadiga küllalt sõitnud juba. Situatsioon: foori tagant startimine.Kristjan_K kirjutas:"Löögi" teravus? Erinevad kiirused? Vb ei "löö" pedaali piisavalt sügavale? Automaadiga sõitmine nõuab harjutamist, lõpuks sõidad nagu manuaaliga.Trax kirjutas:Okei, saan pointile pihta, aga miks on nii, et vahepeal reageerib masin kohe, teisel hetkel jälle jokutab, kuigi liiklussituatsioonid on sarnased?Kristjan_K kirjutas:Ah, ärge jutustage, kui te ei tea.
Järsem ja sügavam vajutus gaasiga = 1 käik alla
Pedaal põrandasse + nupp = 2 käiku alla (kickdown)
Viivitus tulebki käiguvahetusest, diislil on see eriti suur, kuna turbol ka veel lag.
Pedaal põhja, vahepeal jääb mõtlema nii 3-4-5sek ja siis rapsib, teine hetk jälle reageerib kohe, ning tunda on kohe see "tõmps". Keegi miskit tarka pole osanud öelda.
Vahepeal jääb jälle sõites nt 50km/h kinni. vajutad gaasi - midagi, lased lahti - midagi. Mõtleb natuke, ja siis hakkab reageerima. Müstika.
Patsu kah!
Kui manuaaliga sõitnud oled siis tead et viienda käiguga mööda ei kiirenda nii efektiivselt kui kolmandaga. Nõnda teeb ka automaatkasti sinu eest.Kaspar316 kirjutas:see on nagu jah mõeldud äkkkiirenduseks a mind huvitab, mis siis mootris ja käigukastis toimub see hetk
Sealjuures ka mootoril lastakse pöörded kõrgemale, kuna kõrgematel pööretel on bensiinimootoril rohkem momenti.
Müstikat ei tohiks siin nüüd küll olla. Siin võib rohkem tegu olla probleemse kastiga.Trax kirjutas:Automaadiga küllalt sõitnud juba. Situatsioon: foori tagant startimine.Kristjan_K kirjutas:"Löögi" teravus? Erinevad kiirused? Vb ei "löö" pedaali piisavalt sügavale? Automaadiga sõitmine nõuab harjutamist, lõpuks sõidad nagu manuaaliga.Trax kirjutas:Okei, saan pointile pihta, aga miks on nii, et vahepeal reageerib masin kohe, teisel hetkel jälle jokutab, kuigi liiklussituatsioonid on sarnased?
Pedaal põhja, vahepeal jääb mõtlema nii 3-4-5sek ja siis rapsib, teine hetk jälle reageerib kohe, ning tunda on kohe see "tõmps". Keegi miskit tarka pole osanud öelda.
Vahepeal jääb jälle sõites nt 50km/h kinni. vajutad gaasi - midagi, lased lahti - midagi. Mõtleb natuke, ja siis hakkab reageerima. Müstika.
Automaat vahetab tavaolukorras käiku kusil 2200 pöörde juures. Järsemate vajutuste korral - kõrgemalt. Et siis oleneb hetkelistest pööretest, kas ta nüüd reageerib kohe või mitte.
Sõidad vaba hooga 80ga - ökonomaiser näitab 0L/100km. Veered kuni ~60ni siis peaks veel neljas käik sees olema. Juhul kui nüüd vajutad gaasi, siis selle käiguga ei ole kohe nii erksat minekut oodata - hakkab enne käikudega toimetama.
Kui sõidad pideva veoga 50ga ja vajutad järsult gaasi siis on võimalik et on sees veel kolmas käik, selle juures on minek palju parem ja olenevalt kuidas gaasi vajutad - võibolla pole käiguvahetus antud olukorras kasti arust isegi vajalik.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu