Kuidas kontrollida 2,5TDS kõrgsurvepumba asendit (diisel)
Kuidas kontrollida 2,5TDS kõrgsurvepumba asendit (diisel)
Kahtlus, et tõmbas keti üle (ülemise ketiga tegi seda). Kahtlustasin, et tõmbas klapid kõveraks, kuid panin nukkvõllimärgid uuesti paika ja tõmbasin paela otsas käima. Käima läks suht kohe ja ilusti, tundub, et töötavad ka kõik silindrid, kuid mootor töötab ainult alates kusagil 1000 pöördest ja sellise diislile tüüpilise eriti tugeva laginaga (nagu pritsehetk oleks eriti varajane). Keerasin pumba nii palju hilisemaks kui sai, täpselt sama tulemus. Kas ja kuidas õnnestuks kindlaks teha kas alumine kett on paigas või mitte? Õnnestub seda kusagilt pihustist tuleva surve abil näha või on kusagil mingid märgid?
Tänud!
Tänud!
Re: Kuidas kontrollida 2,5TDS kõrgsurvepumba asendit (diisel
ferdinand kirjutas: ja sellise diislile tüüpilise eriti tugeva laginaga (nagu pritsehetk oleks eriti varajane).Tänud!
1. Sellele diislile on just tüüpiline vaikne töö, ilma laginata
2. Ära kunagi sellises olukorras tõmba autot käima

3. Pihustist tuleva surve järgi ei pane keegi süüdet paika, selleks on igal mootoril märgid ning vajadusel abivahendid (tööriistad)

tnx, olen jõudnud ka järeldusele, et tuleb diidlikeskuse abi kasutada. Eks püüan algaval nädalal joe's mingi aja kinni panna.
Enne käima vedamist veendusin, et nukamärk oli paigas.
Aa, ja mismoodi üldse diislil põlenud või kõverad klapid tunda annavad? Äkki on põhjuseks siiski kõverad klapid? Kuigi siis ei tohiks nagu mootor eriti käia?!

Enne käima vedamist veendusin, et nukamärk oli paigas.
Aa, ja mismoodi üldse diislil põlenud või kõverad klapid tunda annavad? Äkki on põhjuseks siiski kõverad klapid? Kuigi siis ei tohiks nagu mootor eriti käia?!
Enne käimavedamist tuleb veenduda et mootor ilma takistusteta ringi käib. Üleüldse tuleks alustada käsitsi ringi ajamisest ning seejärel starteriga proovida. Kui käsitsi ringi ajades tunned, et midagi käib liiga raskelt või tekib takistusi, siis järelikult on miski mäda nt kõverad klapid.ferdinand kirjutas:tnx, olen jõudnud ka järeldusele, et tuleb diidlikeskuse abi kasutada. Eks püüan algaval nädalal joe's mingi aja kinni panna.![]()
Enne käima vedamist veendusin, et nukamärk oli paigas.
Aa, ja mismoodi üldse diislil põlenud või kõverad klapid tunda annavad? Äkki on põhjuseks siiski kõverad klapid? Kuigi siis ei tohiks nagu mootor eriti käia?!
ferdinand kirjutas:tnx, olen jõudnud ka järeldusele, et tuleb diidlikeskuse abi kasutada. Eks püüan algaval nädalal joe's mingi aja kinni panna.![]()
Enne käima vedamist veendusin, et nukamärk oli paigas.
Aa, ja mismoodi üldse diislil põlenud või kõverad klapid tunda annavad? Äkki on põhjuseks siiski kõverad klapid? Kuigi siis ei tohiks nagu mootor eriti käia?!
diisel auto ei lähe käimagi kuiklapid kõverad on
Re: Kuidas kontrollida 2,5TDS kõrgsurvepumba asendit (diisel
ferdinand kirjutas:Kahtlus, et tõmbas keti üle (ülemise ketiga tegi seda). Kahtlustasin, et tõmbas klapid kõveraks, kuid panin nukkvõllimärgid uuesti paika ja tõmbasin paela otsas käima. Käima läks suht kohe ja ilusti, tundub, et töötavad ka kõik silindrid, kuid mootor töötab ainult alates kusagil 1000 pöördest ja sellise diislile tüüpilise eriti tugeva laginaga (nagu pritsehetk oleks eriti varajane). Keerasin pumba nii palju hilisemaks kui sai, täpselt sama tulemus. Kas ja kuidas õnnestuks kindlaks teha kas alumine kett on paigas või mitte? Õnnestub seda kusagilt pihustist tuleva surve abil näha või on kusagil mingid märgid?
Tänud!
kui syyte nurka keerad siis võta ikke ennem sealt pumba alt üks pistik lahti mis pumba nurka reguleerib ja siis keera mõnusalt varasex et kerge lagin sisse tulex ning siis peaks nurk taluvalt juba paigas olema.pumba nurga täpsust saad näha ka sumbutajast.esitex tuleb tagant suitsu ja ving on terava lõhnaga.teiseks mõjub pumbanurk ka käivitamisele.jõudu tööle
Re: Kuidas kontrollida 2,5TDS kõrgsurvepumba asendit (diisel
Aga kuidas õnnestuks kontrollida kas pumba asend on õige või mitte? Kui vale võib sissepritsehetk olla, et mootor üldse käivituks? Prooviks sai kõik pihustitorud järgmisse asendisse kruvitud (loogiliselt võttes peaks siis 6 silindrilisel pritse 30 kraadi muutuma), tulemus täpselt sama, mitte mingisugust muutust?! Imelik, et ta nii erinevate pritsemomentide juures üldse käivitub?! Teine masin (audi) ei taha käimagi minna kui pritsehetk natukene vale on.
Re: Kuidas kontrollida 2,5TDS kõrgsurvepumba asendit (diisel
tegelikult see pihusti torude ymbertõstmine ei anna sulle midagi.bmw käivitamise puhul on pumbanurk väga tähtis kuna soojast peast ei pakuta enam eelsyytekyynlaid kuid kylmast peast käivitub prlobleemideta kuid sinise suicuga.seda ketivärki peaksid saama diagnoosida niimodi et kui keerad keerad pumba varasesse asendisse peaks ta jääma käima tugeva laginaga ja hilises asendis suht pehmelt ilma teravate kõlxudeta seda muidugi juhul kui see pistik on maas mis pumbanurka reguleerib.pumba nurk peab olema väga täpne auto data näitab plunseri tõusu kuskil 0.97mm +-00,5mm ja nukkplaadi pealt on näha et plunser yldse liigub kuskil 5mmferdinand kirjutas:Aga kuidas õnnestuks kontrollida kas pumba asend on õige või mitte? Kui vale võib sissepritsehetk olla, et mootor üldse käivituks? Prooviks sai kõik pihustitorud järgmisse asendisse kruvitud (loogiliselt võttes peaks siis 6 silindrilisel pritse 30 kraadi muutuma), tulemus täpselt sama, mitte mingisugust muutust?! Imelik, et ta nii erinevate pritsemomentide juures üldse käivitub?! Teine masin (audi) ei taha käimagi minna kui pritsehetk natukene vale on.
Re: Kuidas kontrollida 2,5TDS kõrgsurvepumba asendit (diisel
Mootor käib ainult tugeva laginaga, ükskõik mis asendisse pumpa ka ei keeraks, samamoodi ka ümbertõstetud pihustitorude puhul. Jääbki arusaamatuks miks mootor ühtemoodi käitub kui pritsehetke u 40-45 kraadi võrra muuta? Minuarust ei tohiks nii vale pritsega üldse käivituda ju?! Ühtegi pistikut ei osanud paraku lahti ühendada? Kas see kahe otsaga pistik mis pumba all on tuleb lahti võtta?senka kirjutas:tegelikult see pihusti torude ymbertõstmine ei anna sulle midagi.bmw käivitamise puhul on pumbanurk väga tähtis kuna soojast peast ei pakuta enam eelsyytekyynlaid kuid kylmast peast käivitub prlobleemideta kuid sinise suicuga.seda ketivärki peaksid saama diagnoosida niimodi et kui keerad keerad pumba varasesse asendisse peaks ta jääma käima tugeva laginaga ja hilises asendis suht pehmelt ilma teravate kõlxudeta seda muidugi juhul kui see pistik on maas mis pumbanurka reguleerib.pumba nurk peab olema väga täpne auto data näitab plunseri tõusu kuskil 0.97mm +-00,5mm ja nukkplaadi pealt on näha et plunser yldse liigub kuskil 5mmferdinand kirjutas:Aga kuidas õnnestuks kontrollida kas pumba asend on õige või mitte? Kui vale võib sissepritsehetk olla, et mootor üldse käivituks? Prooviks sai kõik pihustitorud järgmisse asendisse kruvitud (loogiliselt võttes peaks siis 6 silindrilisel pritse 30 kraadi muutuma), tulemus täpselt sama, mitte mingisugust muutust?! Imelik, et ta nii erinevate pritsemomentide juures üldse käivitub?! Teine masin (audi) ei taha käimagi minna kui pritsehetk natukene vale on.
Tänud!
Kas keegi seletab natuke lähemalt kuidas selle plunseri tõusu järgi saaks pritsehetke kontrollida? Kus plunser paikneb ja kuhu indikaatorkell kinnitada? Loogiliselt võttes peaks selle järgi saama ju pumba asendi õigsust ikkagi kontrollida?
Tallinna piirkonna diislikeskustes lähiaegadel jutule ei võeta, seega igasugused ettepanekud oodatud, kuna plokikaan sai just vahetatud siis ei tahaks kohe jälle lahti kiskuma hakata, kuigi praegu tundub küll, et ega vist ei pääse sellest.

Re: Kuidas kontrollida 2,5TDS kõrgsurvepumba asendit (diisel
.just see sama kahe otsaga pistik mis sealt pumbaalt tuleb.pumba nurka saab kontrollida nii et pihustitorude keskel on üks polt see võetaxe ära ja selle asemele paigaldataxe kell.mootor peab olem surnud seisus,seda saab fixeerida starteri all oleva auguga,hoorattas olev auk oli vist 7mm ja plokis olev auk oli vist10mmnii et oleks hea kui sul oleks taoline tift.kui need toimungud on tehtud siis tuleb pumpa keerata varasemax kuni kell näitab plunseri tõusu 1mm.ferdinand kirjutas:Mootor käib ainult tugeva laginaga, ükskõik mis asendisse pumpa ka ei keeraks, samamoodi ka ümbertõstetud pihustitorude puhul. Jääbki arusaamatuks miks mootor ühtemoodi käitub kui pritsehetke u 40-45 kraadi võrra muuta? Minuarust ei tohiks nii vale pritsega üldse käivituda ju?! Ühtegi pistikut ei osanud paraku lahti ühendada? Kas see kahe otsaga pistik mis pumba all on tuleb lahti võtta?senka kirjutas:tegelikult see pihusti torude ymbertõstmine ei anna sulle midagi.bmw käivitamise puhul on pumbanurk väga tähtis kuna soojast peast ei pakuta enam eelsyytekyynlaid kuid kylmast peast käivitub prlobleemideta kuid sinise suicuga.seda ketivärki peaksid saama diagnoosida niimodi et kui keerad keerad pumba varasesse asendisse peaks ta jääma käima tugeva laginaga ja hilises asendis suht pehmelt ilma teravate kõlxudeta seda muidugi juhul kui see pistik on maas mis pumbanurka reguleerib.pumba nurk peab olema väga täpne auto data näitab plunseri tõusu kuskil 0.97mm +-00,5mm ja nukkplaadi pealt on näha et plunser yldse liigub kuskil 5mmferdinand kirjutas:Aga kuidas õnnestuks kontrollida kas pumba asend on õige või mitte? Kui vale võib sissepritsehetk olla, et mootor üldse käivituks? Prooviks sai kõik pihustitorud järgmisse asendisse kruvitud (loogiliselt võttes peaks siis 6 silindrilisel pritse 30 kraadi muutuma), tulemus täpselt sama, mitte mingisugust muutust?! Imelik, et ta nii erinevate pritsemomentide juures üldse käivitub?! Teine masin (audi) ei taha käimagi minna kui pritsehetk natukene vale on.
Tänud!
Kas keegi seletab natuke lähemalt kuidas selle plunseri tõusu järgi saaks pritsehetke kontrollida? Kus plunser paikneb ja kuhu indikaatorkell kinnitada? Loogiliselt võttes peaks selle järgi saama ju pumba asendi õigsust ikkagi kontrollida?
Tallinna piirkonna diislikeskustes lähiaegadel jutule ei võeta, seega igasugused ettepanekud oodatud, kuna plokikaan sai just vahetatud siis ei tahaks kohe jälle lahti kiskuma hakata, kuigi praegu tundub küll, et ega vist ei pääse sellest.
ma arvan et sul on jah kett yhe hambavõrra vale.kui kett on hiline pumba suhtes siis on jah suht keeruline autot käima saada aga kui varane siis suudab ta käia küll.keti hamba muutmisex ei ole tarvis võtta plokikaant maha vaid piisab rinnatyki ära võtmisest.kui sul on huvi ma võin vaadata su autot kasvõi kohe kuid ise asun rakveres 5255126 harles
Kas sa Balmoral OÜ-d proovisid? Täna helistasin lõuna paiku pisikese murega ja kutsuti kohe sinna, kuulati/vaadati ja sain reedeks aja. Oleks homseks juba saanud, aga Bushike paneb ju elu seismaTallinna piirkonna diislikeskustes lähiaegadel jutule ei võeta

Mujal pakuti aegu 3nädalat ja edasi, Joes Garaaz ei tahtnud e34 tds mootorist kuuldagi

Proovisin, telefon suunati edasi lubati kohe remondimees toru otsa anda ning seejärel jäeti lihtsalt toru otsa ootama, kusjuures oli kuulda, et telefoni kõrval tegelased niisama lobisesid. Mõned minutid ootasin ja siis rohkem ei viitsinud.nisu_uno kirjutas:Kas sa Balmoral OÜ-d proovisid? Täna helistasin lõuna paiku pisikese murega ja kutsuti kohe sinna, kuulati/vaadati ja sain reedeks aja. Oleks homseks juba saanud, aga Bushike paneb ju elu seismaTallinna piirkonna diislikeskustes lähiaegadel jutule ei võeta![]()
Mujal pakuti aegu 3nädalat ja edasi, Joes Garaaz ei tahtnud e34 tds mootorist kuuldagi

Joe's registreeriti aeg 28'ndaks detsembriks!!
Männiku diisliremondikohast antud telefoninumbrile helistades üteldi, et sellist asja ei ole muidu võimalik kontrollida kui tuleb mootor lahti kiskuda, remonditööde hinnaks mainiti 10000.- sarnast numbrit.
Laagri diisliremondikojast aeti asjalikumat juttu, lubati tagasi helistada, kuid seda ei tehtud.
Karla autost pakuti aega 12'ndaks, sealsed tegelased tundusid üldse kõige normaalsema suhtumisega olevat.
Üldkokkuvõttes tekkisid jälle sellised mõtted, et turul on üks täiesti tühi valdkond- autoremonditööde tegemiseks pädeva koha mõistliku ajaga leidmine on ikka väga raske, et mitte ütelda võimatu.

Aga nüüd pean registreeritud ajad tühistama, sest auto korras ja seda just tänu siinsele foorumile- leidus inimene kellel ei olnud kahju oma kogemusi jagada, pool tundi või tund ja asi korras. Ilma plokikaant maha võtmata ja nelja-viiekohalisi summasid kulutamata.
Tänks, teema ammendunud ühtlasi minu jaoks.
Lahenduseks oli vales asendis nukk, imelik asja juures oli see, et masin käivitus ja töötas suurematel pööretel enamvähem mõistliku häälega. Iseenesest lihtne, aga ega esimese hooga selle peale ei tule ju.M.P kirjutas:No räägi ikka lähemalt lahendusest. Peale sinu võib ka teisi sarnase murega inimesi ollaJa tahaks ka enda teadmise pagasit suurendada tds´i alal.

Ja inimesed kes väidavad, et ilma kaant maha võtmata ei saa pumba asendit kontrollida on täiesti ebapädevad ning ei peaks selliste asjadega tegelema.

Nukk oli kõrgsurvepumba suhtes 180 kraadi valesti, st nuka ja vända märgid olid paigas. Mootor muidugi normaalselt ei käinud ja starterist käima ka ei läinud. Sinu masinal on probleemiks hüdrotõukur ja selle probleemi võib vabalt lahendada ka parema õli kasutamine. Ise olen juba kahel korral avastanud, et carlube poolsünteetiline õli (vist peaks olema addinoli toodang) ei sobi hüdrotõukurite jaoks mitte üks raas. (jääbki tiksuma. Vahetades mõne teise mineraalõli vastu on probleem seni kadunud.M.P kirjutas:Kui palju nukk valesti oli, et kõvasti käis? Mul endal probleemiks üksik tiks motos, mis samuti ei muutu pumba asendi muutmisel ja mis ei ole ka seotud ei pihusti ega ka tõukuriga, kuid mul moto käivitud hästi nii soojalt kui külmalt. Ja kas sul käib nüüd pehmelt mootor.
Mootor käis normaalselt, kuid hetkel seisab uue turbo ootel.

kui sul tõesti viga hydrotõukuris siis saad seda tegelikult diagnoosida.võta autolt klapikambri kaan maha ja pista kruvikeeraja nuki ja tõukuri vahele.see tõukur mis läbi on on tunduvalt pehmem allasurudes.M.P kirjutas:Kui palju nukk valesti oli, et kõvasti käis? Mul endal probleemiks üksik tiks motos, mis samuti ei muutu pumba asendi muutmisel ja mis ei ole ka seotud ei pihusti ega ka tõukuriga, kuid mul moto käivitud hästi nii soojalt kui külmalt. Ja kas sul käib nüüd pehmelt mootor.
Pumpa saab keerata, kolm polti lahti ja keerad!Danil523 kirjutas:Leidsin vana teema ülesse ja tahaks veel siit mõnda teada:
Kuidas ja kus saab süütenurka reguleerida (isa mul selles alas spets kuid ta ei tea kus see asub) ei taha seal kõike näppida.
OT; kui on spets siis peaks ka ju teadma et pumba keeramisega!
spets ta on vanemate autode ja ilma elektroonikata alal. Tänud , lähen uurin seda asja.Veljo_V kirjutas:Pumpa saab keerata, kolm polti lahti ja keerad!Danil523 kirjutas:Leidsin vana teema ülesse ja tahaks veel siit mõnda teada:
Kuidas ja kus saab süütenurka reguleerida (isa mul selles alas spets kuid ta ei tea kus see asub) ei taha seal kõike näppida.
OT; kui on spets siis peaks ka ju teadma et pumba keeramisega!