Armatuuri taustavalguse pirnid.
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Armatuuri taustavalguse pirnid.
Otsisin küll teemadest, aga leidsin ainult 3-seeria kohta näpunäiteid. Endal E34 525iA 94a. Alles üleeile tõin ja avastasin, et näidikutest on valgustatud ainult kiirusemõõdik ja kütuse näitaja. Kuna aga oli vaja vahetada ka käigu näidiku pirn, võtsin armatuuriploki lahti. Mida ma ei leidnud, olid taustavalguse pirnid.Vanal 85. 520i-l on ilusti ülemisel äärel kaks pirni, aga sellel paistab ainult, et kuskil spidoka kandis põleb mingi tuli ja kõik.Mitu neid üldse on(2 või 3) ja kuidas nendeni jõuda? On nad seal sisemuses? Aidake palun keida lahendust! Aitäh!
Leidsin ühest venekeelsest juhendist järgmise jutu: taustavalguse pirnide vahetamiseks tuleb näidikute plokk veel ka lahti võtta (nad on siiski seal sügavuses). Igavene jama ju! Ma tahtsin niigi plokki välja võtta, ent rool segab.
Siit alusta kasvõi uut teemat- andke nõu, kuidas võtta maha turvapadjaga rool!?
Leidsin ühest venekeelsest juhendist järgmise jutu: taustavalguse pirnide vahetamiseks tuleb näidikute plokk veel ka lahti võtta (nad on siiski seal sügavuses). Igavene jama ju! Ma tahtsin niigi plokki välja võtta, ent rool segab.
Siit alusta kasvõi uut teemat- andke nõu, kuidas võtta maha turvapadjaga rool!?
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Re: Armatuuri taustavalguse pirnid.
Asjaga on väga kiire! Ootan asjalikke nõuandeid meistrimeestelt! Aitäh!joffe kirjutas:Otsisin küll teemadest, aga leidsin ainult 3-seeria kohta näpunäiteid. Endal E34 525iA 94a. Alles üleeile tõin ja avastasin, et näidikutest on valgustatud ainult kiirusemõõdik ja kütuse näitaja. Kuna aga oli vaja vahetada ka käigu näidiku pirn, võtsin armatuuriploki lahti. Mida ma ei leidnud, olid taustavalguse pirnid.Vanal 85. 520i-l on ilusti ülemisel äärel kaks pirni, aga sellel paistab ainult, et kuskil spidoka kandis põleb mingi tuli ja kõik.Mitu neid üldse on(2 või 3) ja kuidas nendeni jõuda? On nad seal sisemuses? Aidake palun keida lahendust! Aitäh!
Leidsin ühest venekeelsest juhendist järgmise jutu: taustavalguse pirnide vahetamiseks tuleb näidikute plokk veel ka lahti võtta (nad on siiski seal sügavuses). Igavene jama ju! Ma tahtsin niigi plokki välja võtta, ent rool segab.
Siit alusta kasvõi uut teemat- andke nõu, kuidas võtta maha turvapadjaga rool!?
Pirne on 3.
Täpsemat infot siin.
http://www.lehrmangroup.com/rickard/airBagAndBulbs.html
Vaata viimased 2 pilti. Armatuuriplokk käib kaheks lahti, siis saad kellade taustavalgustusele ligi. Kui ma õigesti mäletan, siis kaks lukustit, mida tuleb avamiseks vastupäeva pöörata, on need, mis asuvad eelviimasel pildil punaste nooltega tähistatutest kummalegi poole järgmistes aukudes.
Täpsemat infot siin.
http://www.lehrmangroup.com/rickard/airBagAndBulbs.html
Vaata viimased 2 pilti. Armatuuriplokk käib kaheks lahti, siis saad kellade taustavalgustusele ligi. Kui ma õigesti mäletan, siis kaks lukustit, mida tuleb avamiseks vastupäeva pöörata, on need, mis asuvad eelviimasel pildil punaste nooltega tähistatutest kummalegi poole järgmistes aukudes.
BMW 549i/6
Veel infot.
Ilma airbagi lahti ühendamata sain ploki kätte nii, et tõmbasin rooli max väljapoole, keerasin ploki ülemist otsa pidi rooliratta ülemisse avasse ning keerasin rooli koos plokiga vasakule nii, et sain ploki lõpuks kätte.
Ettevaatust - ploki ümber mähi mingi riie, et kellade klaasi ei kriimustaks!
Ilma airbagi lahti ühendamata sain ploki kätte nii, et tõmbasin rooli max väljapoole, keerasin ploki ülemist otsa pidi rooliratta ülemisse avasse ning keerasin rooli koos plokiga vasakule nii, et sain ploki lõpuks kätte.
Ettevaatust - ploki ümber mähi mingi riie, et kellade klaasi ei kriimustaks!
BMW 549i/6
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Seda pead küll ise otsustama! Mina oma vanakesel s.t. eelmisel autol panin pistiku ja mingi ääre vahele kustukummi tüki, et pistik oleks nagu pinge all ja kõik kontaktid annaksid ühendust. See oli kaks aastat tagasi ja asi toimib senini. Aga see on tegelikult haltuuritsemine- see ei tähenda, et sama meetodit teistele soovitan.