K:Mida arvate bmw 535 89a. e34 siis.
- Hannes
- Huviline
- Postitusi: 3575
- Liitunud: 21.08.2005 20:28 38
- Peamine sõiduk: E91 325d
- Asukoht: Haapsalu
K:Mida arvate bmw 535 89a. e34 siis.
head ja vead siis:P
Hirmus tahtmine siuke isend seotada
Hirmus tahtmine siuke isend seotada
(OO==[][]==OO)
- Hannes
- Huviline
- Postitusi: 3575
- Liitunud: 21.08.2005 20:28 38
- Peamine sõiduk: E91 325d
- Asukoht: Haapsalu
ei mingit otsest piinamist,lihtsalt joonel käimine ja niisama kiirendused:PRagnar kirjutas:Ise ma omasin 535 ~1,5a ja sellepärast tõingi välja ainult hooratta, kuna minul muud suuremat häda ei olnud selle aja jooksul.
Kuidas mootor valule vastu peab see on nii suhteline küsimus. Ei tea ju kuidas sa seda piinama mõtled hakata
väheke kummi suitsu kaa
(OO==[][]==OO)
Joonel käimine ei tee mootorile midagi halba aga kummi suitsetamisega võiks ikka piiri pidada - sellel ajal kui sa kohapeal kummi suitsetad on mootori jahutus puudulik.
Võib mahlad välja visata ja nii mõndagi lõhkuda. Aga see jutt ei ole nüüd konkreetselt 535i kohta vaid kehtib üleüldse kõikidele autodele...
Võib mahlad välja visata ja nii mõndagi lõhkuda. Aga see jutt ei ole nüüd konkreetselt 535i kohta vaid kehtib üleüldse kõikidele autodele...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
BMW mootor armastab pöördeid ja eriti pommikindel m30
On lihtsalt mõned reeglid mida tasuks jälgida. Et ei tasuks külma mootoriga vajutada ega ka liiga sooja mootoriga. Ja ma usun, et kui sa paar korda nädalas auto tühjaks lased mõjub see mootorile pigem hästi, kui halvasti. Ainukesed asjad mis vatti saavad on käigukast, sidur aga neid peab ka oskama õieti kasutada.
On lihtsalt mõned reeglid mida tasuks jälgida. Et ei tasuks külma mootoriga vajutada ega ka liiga sooja mootoriga. Ja ma usun, et kui sa paar korda nädalas auto tühjaks lased mõjub see mootorile pigem hästi, kui halvasti. Ainukesed asjad mis vatti saavad on käigukast, sidur aga neid peab ka oskama õieti kasutada.
M30-e pommikindlust on tõesti rohkem kui üks kord mainitud.
Mul läks M30B34 keema ja ma isegi ei tea, kaua ta seda tegi, sest mind ennast kohal ei olnud.
Mootor kannatada ei saanud.
Miinuspooleks võib vast nimetada kütusekulu, mis võrreldes võimsama järeltulijaga, näiteks 3,0 V8, on isegi suurem.
M30-et on aga odavam hooldada ja mootoril on resursse.
M30B34 plokk ja väntvõll kannatavad vähemalt 1000 hj.
Siin foorumis on M30-st palju juttu.
Otsing abiks.
Mul läks M30B34 keema ja ma isegi ei tea, kaua ta seda tegi, sest mind ennast kohal ei olnud.
Mootor kannatada ei saanud.
Miinuspooleks võib vast nimetada kütusekulu, mis võrreldes võimsama järeltulijaga, näiteks 3,0 V8, on isegi suurem.
M30-et on aga odavam hooldada ja mootoril on resursse.
M30B34 plokk ja väntvõll kannatavad vähemalt 1000 hj.
Siin foorumis on M30-st palju juttu.
Otsing abiks.
võimsama v8? see,et tal 5kw vähem on,ei loe midagi.nm on selle-eest rohkem.535 peaks peale 100km-h eest ära hakkama minema.küttekulu on jah tiba suurem,aga suurusjärgus ~15l/100le pole+/- 1l mingi näitaja,vähemalt minujaoksMiinuspooleks võib vast nimetada kütusekulu, mis võrreldes võimsama järeltulijaga, näiteks 3,0 V8, on isegi suurem.
M30-et on aga odavam hooldada ja mootoril on resursse.
ise-enesest hooldus ei tohiks v8-l kallim olla,aga kui miskit lendama peaks,siis on remondi-hinnavahed kordades suuremad.
8 süütepooli vs 1
12 klappi vs 32 klappi
12 nookurit vs 32 hüdrotõukurit jne.
Impreza STi ja mikromootoriga bemm :)
pole ise proovind nende v8-te vastu,ainult kuuldud jutud...Tõenäoliselt on 530i ikkagi kiirem, sest V8 ikkagi ja uuem
aga muidu huvitav arusaam inimestel ikka et kui on uuem siis on kiirem järelikult ve?:D ja se v8 kummardamine on ka huvitav nähtus muidugi,milleni minu mõistus ei küündi se on nagu turbokate kummardamine noorte "streetracerite" seas.et kui on japs (no f@f filmis olid ju kõik) ja turbo ka peal,et siis on ületamatu ulmepüss no ega ikka ei ole küll,kui õlivahetuse vajalikkuse ja teostuseni ajutöö ei küündi enam,*****,siukste saabaste pärast pean ma endaomale ka uut füüni ostma hakkama...
Impreza STi ja mikromootoriga bemm :)
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
See siis tõenäoliselt spidomeetri järgi ehk reaalselt ~215 km/h. Ei ole eriti loogiline, et auto mille lõppkiirus ongi 230-235 km/h kiirendab 230-ni täiega. Siis peaks ikka väga võimas auto ja aeglane differ olema.JannP kirjutas:
kiirendust ei ole 0-100ni vaid 0-230
Sest võin kindlalt õelda, et 230 pealt ei ole enam m5-l isegi mingit kiirendust, lihtsalt kiiruse kogumine, mis siis et lõppkiirus 300 kanti on(ilma piirajata siis). Aga, mis ma ütlen, et 535i ei ole kiirem, kui 530. Sest endal on olnud nii 535i e34, kui ka 730 v8 ja mõlemad olid väga heas korras. Mõõdasõidul läks 7-ne ikka palju rohkem välja ja tuli see mõnus v8 hääl. v8 vajab proovimist ja siis enam muud ei taha nagu BMW-gi;)
to Aivo28: Tundub, et selle "noored streetracerid" ja turbokate kummardamine sobib hästi sinu endaga kokku Ka turboauto annab osta ajalooga ja korralikum, mitte ei pea esimesel võimalusel 30-40k autot ära ostma, mis healjuhul 5000km ilma suurema remondita kestab.
minu väidet võib võtta kui metafoori, kõigile on ju teada et ta rohkem välja ei lähegi, arvestades tõesti et suurtel kiirustel spido valetab + muud asjad
kes ütles, et ma võrdlesin 535'te teiste BMW-ga? kui 535 lahjaks jääb siis tuleb tõesti vaadata M5 3.6i või M5 3.8i
mina näiteks kardaks 160ga sõita valeveolisega
kes ütles, et ma võrdlesin 535'te teiste BMW-ga? kui 535 lahjaks jääb siis tuleb tõesti vaadata M5 3.6i või M5 3.8i
mina näiteks kardaks 160ga sõita valeveolisega
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
M30 kaitseks polegi vaja midagi öelda. Hea asi on. Ma sõidaks siiani sellega kui saatus poleks teisiti tahtnud.
Üks märkus veel selle haibitud V8 hääle osas. Mul tegi auto kõige paremat müdinat kui ühte kati polnud all ja kesmines potis oli väike auk
Nüüd kui sumpa korrastatud siis on hääl nii mage, et iga R6 M20/M30 kõlab etemini minu meelest. Eriti pöördes.
Üks märkus veel selle haibitud V8 hääle osas. Mul tegi auto kõige paremat müdinat kui ühte kati polnud all ja kesmines potis oli väike auk
Nüüd kui sumpa korrastatud siis on hääl nii mage, et iga R6 M20/M30 kõlab etemini minu meelest. Eriti pöördes.
to Aivo28: Tundub, et selle "noored streetracerid" ja turbokate kummardamine sobib hästi sinu endaga kokku Ka turboauto annab osta ajalooga ja korralikum, mitte ei pea esimesel võimalusel 30-40k autot ära ostma, mis healjuhul 5000km ilma suurema remondita kestab................ kui 535 lahjaks jääb siis tuleb tõesti vaadata M5 3.6i või M5 3.8i
asi vähe OT`ks kiskund ära jah et vastan siis ühekorraga:
kuna isiklikku igapäeva-autot enam ei vaja ja hobiautoks konkreetne suur sedaan-bemm suht mõttetu just võimsuse suurendamise keerukuse kohapealt,selleks sai vaadatudgi tuboauto,mis mulle kapotialla laotud kilode eest midagi tagasi ka pakuks.ja kui natuke 200sx-ide kohta uurid,siis on neil ikka suht kurikuulus minevik.ja M5 ei tõmba ka,kuna seal ei kannata ka midagi juurde aretada.ostad endale 230kw ja pea 2 tonni kaaluva auto(E34) ja nii ongi.ma olen lihtsalt paadunud "autopede" mitte lihtsalt kasutaja,nagu enamus siin.mulle ei paku pinget lihtsalt "heas korras" autoga ringi sõitmine. mugavust ja salongi vaikust ei kannata jah võrrelda,aga see polegi tähtsaim minujaoks. loodan,et saate aru,mida mõtlen.
ahjaa,ja veel: kõik ei ole direktorid,mina pean 40k mitu kuud koguma ja päris ettejuhtuvaks seda ei nimetaks. ja mingist otsast raiped on nad jah kõik,mis selle raha eest antakse. samas mis datsuni "sisusse" puutub,siis peaks hind juba ise selle eest rääkima,mis sama aasta bemmidega üsnagi võrdne/üle on juba.20k eest saab juba rahulikult e34/36 raipeid kokku osta,SX č aga veel mitte.ja ei hakkagi tõenäoliselt kunagi saama.
mul pole bemmi vastu mittemingit üleöö vaenu tekkind.igati kiiduväärt auto...aga hetkel on teised huvid ja uut 335t`d vist lähima 10a jooksul osta ei jõua
üleüldse võiks se OT siin jätkuda: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=18775
Viimati muutis aivo28, 27.11.2006 19:59 56, muudetud 1 kord kokku.
Impreza STi ja mikromootoriga bemm :)
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
muidugi.. autos peab ikka autot ka olema.. autol peab olema häält võimusst ja välimust...ja kui kõik see olemas jääb ikakgi puudu ja peab edasi aretama..aivo28 kirjutas:to Aivo28: Tundub, et selle "noored streetracerid" ja turbokate kummardamine sobib hästi sinu endaga kokku Ka turboauto annab osta ajalooga ja korralikum, mitte ei pea esimesel võimalusel 30-40k autot ära ostma, mis healjuhul 5000km ilma suurema remondita kestab................ kui 535 lahjaks jääb siis tuleb tõesti vaadata M5 3.6i või M5 3.8i
asi vähe OT`ks kiskund ära jah et vastan siis ühekorraga:
kuna isiklikku igapäeva-autot enam ei vaja ja hobiautoks konkreetne suur sedaan-bemm suht mõttetu just võimsuse suurendamise keerukuse kohapealt,selleks sai vaadatudgi tuboauto,mis mulle kapotialla laotud kilode eest midagi tagasi ka pakuks.ja kui natuke 200sx-ide kohta uurid,siis on neil ikka suht kurikuulus minevik.ja M5 ei tõmba ka,kuna seal ei kannata ka midagi juurde aretada.ostad endale 230kw ja pea 2 tonni kaaluva auto(E34) ja nii ongi.ma olen lihtsalt paadunud "autopede" mitte lihtsalt kasutaja,nagu enamus siin.mulle ei paku pinget lihtsalt "heas korras" autoga ringi sõitmine. mugavust ja salongi vaikust ei kannata jah võrrelda,aga see polegi tähtsaim minujaoks. loodan,et saate aru,mida mõtlen.
R6 ainus kasulik külg ongi "odavad remondikulud" (jajah, tehke ühele mootorile korralik kap. remont. pappi läheb nagu muda). korralikku isendit on raske leida.
V8 lööb nii ökonoomsuse, suurema kasuliku pööretevahemikuga ning korraliku isendi puhul ka töökindlusega.
lisaks on v8 mootoriga autod uuemad ehk vähem igasuguseid vanadusest tingitud probleeme. miinuseks on, et väga raske on leida LSDga varustatud autot ja tahab saada väga head õli (1500 eeku õlivahetusele on tavaline). samas ega 535i kamazi õliga kaua ei sõida.
millegipärast arvan ma, et kumbki isend ei lähe kaubaks. huviline oleks selle info siit juba ise välja kaevanud.
aivole selle turbonissani koha pealt. kui sa kolmandat korda selle ehitatud mootori laiali lased, siis saad aru miks inimesed ostavad Mi.
jäte meelde fakt, et "forsseeritud mootorid sõidetakse laiali, tehasemootorid kuluvad ära". 200sx mootorid ei hiilga töökindlusega, alumise otsa kulumine on igapäevane nähtus. laod sada tonni sisse ja lõpuks sõidab M5 ikka eest ära
V8 lööb nii ökonoomsuse, suurema kasuliku pööretevahemikuga ning korraliku isendi puhul ka töökindlusega.
lisaks on v8 mootoriga autod uuemad ehk vähem igasuguseid vanadusest tingitud probleeme. miinuseks on, et väga raske on leida LSDga varustatud autot ja tahab saada väga head õli (1500 eeku õlivahetusele on tavaline). samas ega 535i kamazi õliga kaua ei sõida.
millegipärast arvan ma, et kumbki isend ei lähe kaubaks. huviline oleks selle info siit juba ise välja kaevanud.
aivole selle turbonissani koha pealt. kui sa kolmandat korda selle ehitatud mootori laiali lased, siis saad aru miks inimesed ostavad Mi.
jäte meelde fakt, et "forsseeritud mootorid sõidetakse laiali, tehasemootorid kuluvad ära". 200sx mootorid ei hiilga töökindlusega, alumise otsa kulumine on igapäevane nähtus. laod sada tonni sisse ja lõpuks sõidab M5 ikka eest ära
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Küttekulu on väga suhteline ja oleneb veel umbes 20 tegurist (sh juhist), mida peale mootori kubatuuri jms arvestada.bemmadivee kirjutas:vapsee palju kraami siia päeva jooksul juurde tekkind
aga see selleks,sain siis teada ,et mootor kestab sellisel ja kütet võtab pea samapalju kui 3,0 v8
Aga vähem peaks ikka võtma.
Umbkaudsed arvud V8 3,0-il linnas ja suvel peaks olema 13 - 14 l/100 km 535-e 15 vastu.
Minu 735 (kah M30B34) pakub sellist kütusekulu ainult talvel kui kogu aeg külg ees sõita... (15 l/100 km). Suvel linnas ja hoolikalt tallates mitte rohkem kui 13,5. Andmed siis 1,5 aastase ekspluatasiooni põhjal, mõõdetuna "paagist paagini" tankimisega, kompuuter näitab kuluks 0,5-1 l rohkem.inxx kirjutas:Küttekulu on väga suhteline ja oleneb veel umbes 20 tegurist (sh juhist), mida peale mootori kubatuuri jms arvestada.bemmadivee kirjutas:vapsee palju kraami siia päeva jooksul juurde tekkind
aga see selleks,sain siis teada ,et mootor kestab sellisel ja kütet võtab pea samapalju kui 3,0 v8
Aga vähem peaks ikka võtma.
Umbkaudsed arvud V8 3,0-il linnas ja suvel peaks olema 13 - 14 l/100 km 535-e 15 vastu.
BMW 735i E32 1991+BMW 318iS E36 1992+ Suzuki GSX-R 600 K3