E39 525 tds mure
E39 525 tds mure
Probleem selles, et külmalt käivitub normaalselt ;kuid soojalt vajab pikemat kruttimist. Ja sooja mootoriga ei ole jõudu (minek on väga lahja) põhja vajutades eitoimu eriti midagi(pöörded ka ei lähe ülesse).
Vahest kui gaasi vajutan siis nagu hakkab minema ja samas jälle jõud kaob???
Vahest kui gaasi vajutan siis nagu hakkab minema ja samas jälle jõud kaob???
Pikk kaiamine sooja mootoriga peaks vist kutusepumba probleeme naitama.
Samas naiteks kui poordesse ei lahe voivad ka probleemideks olla:
Elektrooniline pihusti ohtal.
Ohulugeja ei toota
Turbiin andis saba
Sisselaske kollektorist andurisse minev selline peenike voolik lahti.
JA KOIGE LIHTSAM-KUTUSEFILTER UMBES.
Sai siin isegi kevadel Tartusse nii soidetud et auto ule 3000 poorde ei lainud.Samas kohapeal laks ilusti poordesse.
Aga ehk oskavad igapaevased remondimehed ise midagi kommenteerida ma rohkem isehakanud
Samas naiteks kui poordesse ei lahe voivad ka probleemideks olla:
Elektrooniline pihusti ohtal.
Ohulugeja ei toota
Turbiin andis saba
Sisselaske kollektorist andurisse minev selline peenike voolik lahti.
JA KOIGE LIHTSAM-KUTUSEFILTER UMBES.
Sai siin isegi kevadel Tartusse nii soidetud et auto ule 3000 poorde ei lainud.Samas kohapeal laks ilusti poordesse.
Aga ehk oskavad igapaevased remondimehed ise midagi kommenteerida ma rohkem isehakanud
- poleaimugi
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 27.09.2005 16:29 00
- Asukoht: Tartu
Diisli eripära ongi selles, et persedüno järgi rebib vingelt (Nm palju), aga stopperi vastu vähe (kW vähe). Muidugi on kõik suhteline, aga kui võrrelda sama aastakäigu sama suure töömahuga bensu- ja diiselmootreid, siis on bensukas reeglina ikka võimsampoleaimugi kirjutas:Ära seleta et diislil pole minekutMinu 525 tds rabab ikka päris korralikult!!!

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- poleaimugi
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 27.09.2005 16:29 00
- Asukoht: Tartu
Selge see et diisel jääb diisliks, kuid ütleme nii et tänapäeva "traktorid" ei olegi enam niiväga "traktorid". Järjest rohkem kw meelitatakse välja nendest "traktoritest".priitv8 kirjutas:Diisli eripära ongi selles, et persedüno järgi rebib vingelt (Nm palju), aga stopperi vastu vähe (kW vähe). Muidugi on kõik suhteline, aga kui võrrelda sama aastakäigu sama suure töömahuga bensu- ja diiselmootreid, siis on bensukas reeglina ikka võimsampoleaimugi kirjutas:Ära seleta et diislil pole minekutMinu 525 tds rabab ikka päris korralikult!!!
Otsime nüüd teema algataja probleemile lahendust!
tõenäoliselt kõrgsurvepumba elektroonika peetis ja ilmselt ise ka kulunud. Kui auto norm ei liigu vahepeal ja pöörded ei tõuse, siis see viitab kõrgsurve elektroonika jamale... aga täiesti kindlalt öelda ei saa, ma ise lähen järgmine reede pumba elekroonikat ja pumpa üle tsekkima.
Muide väike OT, aga millal sellele 525 105kw dislale õhulugeja külge kruviti. mul 94 aasta oma ja sellel nagu poleks.
Muide väike OT, aga millal sellele 525 105kw dislale õhulugeja külge kruviti. mul 94 aasta oma ja sellel nagu poleks.

Re: E39 525 tds mure
arvan et siinkohal piisab pumbareguleerimisestDima30 kirjutas:Probleem selles, et külmalt käivitub normaalselt ;kuid soojalt vajab pikemat kruttimist. Ja sooja mootoriga ei ole jõudu (minek on väga lahja) põhja vajutades eitoimu eriti midagi(pöörded ka ei lähe ülesse).
Vahest kui gaasi vajutan siis nagu hakkab minema ja samas jälle jõud kaob???