Kuidas ära tunda automarki?
Kuidas ära tunda automarki?
Kuidas saada aru, mis BMW mudeliga on tegu, kui taga ei ole asjakohast kirja? Rohkem huvitaks, mis mudeliga võiks olla tegu, kui keretüüp on E34 ja kaks summutitoru tulevad tagant sirgelt välja.
power
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Ega välimuse järgi nii täpselt ei saagi- kui on kitsa neeruga kahe toruga, siis võib olla 525, 530 v 535, kui laia neeruga kahe toruga, siis kas V8 mootoriga, seega 530 v 540 alates 92 aasta või 525 alates 95 aasta. Kõige täpsem ikka vast passi või VIN koodi järgi, kui mingil põhjusel passi andmed peaks valetama...
- BMW325 2,5
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 20.02.2006 21:59 09
- Asukoht: Läänes
Vanasti oli BMW neer see(pilt räägib edasi)cera kirjutas:Rumal küsimus: Misasi on autol neer??
http://img82.imageshack.us/my.php?image=neerky5.jpg
Viimati muutis BMW325 2,5, 03.09.2006 21:02 51, muudetud 4 korda kokku.
Re: Kuidas ära tunda automarki?
Saada ARKi SMS päring, saad palju muudki teadacera kirjutas:Kuidas saada aru, mis BMW mudeliga on tegu, kui taga ei ole asjakohast kirja? Rohkem huvitaks, mis mudeliga võiks olla tegu, kui keretüüp on E34 ja kaks summutitoru tulevad tagant sirgelt välja.

- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Kuidas ära tunda automarki?
hmm hääle järgi olen mina yldiselt aru saanud, kuigi jah erinevaid "sport pyttidega" masinaid ei tunne ikka nii kergelt ära :S
E34 (5. Seeria,1988-1996):

Kitsas neer ja üks sirge summuti toru: 518, 520.
Vahet teeb teravama kõrvaga kuulaja hääle järgi (R4 ja R6).
Kitsas neer ja kaks sirget toru: 525, 525 ix, 530, 535.
Lai neer ja üks sirge toru taga: 518, 520.
Erista hääle järgi.
Lai neer ja kaks sirget toru taga: 525, 525 ix(R6-d), 530, 540(V8-d).
V8 tunneb hääle järgi ära.
540-l on esistange allosas õhuavad.
Allapoole suunatud summuti otsad: diisel.
524 td: kindlasti 1 toru ja rihmaga mootor.
525 td ja 525 tds-il ketiga.
525 td ja 525 tds-i puhul pole summuti torude puhul seaduspära leidnud.
525 tds näiteks võib olla nii ühe kui ka kahe toruga.
On olemas ka ülemineku variante, kus neer on veel kitsas, aga peeglid juba facelifti omad.
Kui autol on lai neer ja enne facelifti peeglid, siis on ilmselt pandud peale nn. laia neeru komplekt ehk auto on tegelikult kitsa neeruga.
Sportpütte pannakse tavaliselt 520-dele.
Suurema mootoriga autode omanikud neid tavaliselt ei vaja.
EDIT: Allpool on üks seletus ka, miks suurema mootori puhul tavaliselt sportpütte ei ole külge pandud.

Kitsas neer ja üks sirge summuti toru: 518, 520.
Vahet teeb teravama kõrvaga kuulaja hääle järgi (R4 ja R6).
Kitsas neer ja kaks sirget toru: 525, 525 ix, 530, 535.
Lai neer ja üks sirge toru taga: 518, 520.
Erista hääle järgi.
Lai neer ja kaks sirget toru taga: 525, 525 ix(R6-d), 530, 540(V8-d).
V8 tunneb hääle järgi ära.
540-l on esistange allosas õhuavad.
Allapoole suunatud summuti otsad: diisel.
524 td: kindlasti 1 toru ja rihmaga mootor.
525 td ja 525 tds-il ketiga.
525 td ja 525 tds-i puhul pole summuti torude puhul seaduspära leidnud.
525 tds näiteks võib olla nii ühe kui ka kahe toruga.
On olemas ka ülemineku variante, kus neer on veel kitsas, aga peeglid juba facelifti omad.
Kui autol on lai neer ja enne facelifti peeglid, siis on ilmselt pandud peale nn. laia neeru komplekt ehk auto on tegelikult kitsa neeruga.
Sportpütte pannakse tavaliselt 520-dele.
Suurema mootoriga autode omanikud neid tavaliselt ei vaja.
EDIT: Allpool on üks seletus ka, miks suurema mootori puhul tavaliselt sportpütte ei ole külge pandud.
Viimati muutis Ingmar, 25.11.2006 14:12 06, muudetud 6 korda kokku.
Hehee, mulle tundub küll, et neid ikka on. Isegi võru väikelinnas sõidab mituKustas kirjutas:Pole mõtet nii üldistada. Pakun, et "sportpütiga" 520'e on väga vähe liikumas.inxx kirjutas:Sportpütte pannakse tavaliselt 520-dele.
Suurema mootoriga autode omanikud neid tavaliselt ei vaja.
Kustas@520i
viiskaksnulli ringi, sportpütt all jörisemas.
Aga nii viisi üldistada ei ole ikkagi mõtet.Eastsider kirjutas:Hehee, mulle tundub küll, et neid ikka on. Isegi võru väikelinnas sõidab mitu
viiskaksnulli ringi, sportpütt all jörisemas.
Pluss esistange sees olevate pidurijahutus avade järgi (uuemad).kapa kirjutas:750i tundis kahe kandilise sumpsi otsa järgi ?
E34 525tds sedaani annab teistest diislitest eristada, stange küljes olevate, veoaasade katete järgi. 525tds sedaanil on nad sellised, et pool sellest kattest on rest. Ülejäänud (kaasa arvatud 525tds Touring) diislitel on nad tavalised (RealOEM).

Viimati muutis Kustas, 05.12.2006 00:16 26, muudetud 2 korda kokku.
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 120
- Liitunud: 16.07.2006 22:07 10
- Asukoht: Tallinn/Rapla
525tds on kahe summutiga ainult facelifti eelsetel. Uuemad on juba ainult ühe toruga. Ei tea küll miks see küll hea peaks olema, isegi mu e39 528 on taga üks summutiots..
See, et osadel e34 neerud kitsad ja peeglid facelifti omad pole ka ilmselt tehase poolt. Eeldatavasti need ise sinna kruvitud. Tehase poolt on facelifti peeglid koos laia neeruga.
See, et osadel e34 neerud kitsad ja peeglid facelifti omad pole ka ilmselt tehase poolt. Eeldatavasti need ise sinna kruvitud. Tehase poolt on facelifti peeglid koos laia neeruga.
528>323ci>accord
- foxracer00
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
- Asukoht: Türi
- Kontakt:
...
se teema pidi aitama inimesel aru saada mis bmw tal on või mille ta tuleviks ostab,aga siinsest vestlusest ei saa kül targemaks
Mina näiteks tean et mu naisel Cupee 92 aasta ja vist 320 bmw aga kõik räägivad siin mingitest eeeee-dest,mis E siis tal on? 


Sinu naise autol on siis järelikult keretüübiks E36. Toodeti seda 1990 lõpp kuni 1998 algus nii sedaanina, kupeena, touringuna kui ka kabrioletina. Tõsi, viimaseid kolme hakati tootma paar aastat hiljem kui `90.
Kui Sa natuke tähelepanelikum oleksid, siis foorumi pealehel on teemade juures kirjas ka, et mis seeria foorum on ja mis keretüübid sinna alla kuuluvad.
Kui Sa natuke tähelepanelikum oleksid, siis foorumi pealehel on teemade juures kirjas ka, et mis seeria foorum on ja mis keretüübid sinna alla kuuluvad.

Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
e36 touringut ja cabriot vist toodeti natuke pikemalt kui sedaani ja kupeed.Fred22 kirjutas:Sinu naise autol on siis järelikult keretüübiks E36. Toodeti seda 1990 lõpp kuni 1998 algus nii sedaanina, kupeena, touringuna kui ka kabrioletina. Tõsi, viimaseid kolme hakati tootma paar aastat hiljem kui `90.
Kui Sa natuke tähelepanelikum oleksid, siis foorumi pealehel on teemade juures kirjas ka, et mis seeria foorum on ja mis keretüübid sinna alla kuuluvad.
Sama oli ka e30 touringu ja cabrioga.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru