kiirendamisel tõmbab hingest kinni, ökonomaiser näitab kohe kütusekulu kasvu ja auto on paugust uimane, siis tuleb teravus tagasi jälle.
Samas auto ei sure välja.
Diagnostis käidud, tuttava sõnul käib hästi, ühtlane põlemine
silindrites ja veakoode pole, hiljuti vahetatud lambda, sai küll universaal vahele aga töötab normaalselt, pinge lambdal korras,lambda graafik on veits liiga ümar-võiks tervam olla üeldi, samas küttekulu normis, heitgaasid ka normis. Lambda soendus töötab, kuigi lambda ise hakkab tööle alles siis, kui mootor ise oma töötemperatuuri saavutab - võibolla see on normaalen nii.
eelmine aasta vahetatud küünlad NGK, õhufilter ja bensufilter - enne benafiltri vahetust puperdas...samas kui tõmbab lõõrid kinni ka praegu oletame, kas bensukulu näidik näitaks küttekulu suurenemist kui jõud kaob

Ise kahtlustan vända pöörette andurit, äkki siin suure tormiga ja vihmaga niiskust kuskilt praost saanud ja peksab segast, auto siiski peaaegu 15 a. vana, ja see korpus võib seal olla **** teab mis seisus, autol puudub ka põhjakate.
Nagu lugenud olen, põhjustab see sama vända andur ka auto uimasust kui ta ei tööta korralikult, ja siit edasi ka küsimus, kas mu m50 mootoril on ka nukkvõlli andur, äkki on hoopis see "haige"? Kahtlust süvendab veel see, et peale lambda anduri vahetamist on mootoril ka ainult kohati teravust. Ja 110 kw kohta on ta uimane küll.
Kõige naljakam on see, et viga tuli ka just selle vihmasajuga reede õhtul ja peale diagnostis käimist. Uus aeg juba kokkulepitud aga kuulaksin heameelga ka vanade kalade arvamusi - ette tänades.