SPLIT: E34 eelised/puudused võrreldes E39
Haruldane (heas korras) E34 on rohkem väärt, kui E39. Lollikindlam ka. See 535 kohta kehtib sama jutt, mis E34 V8-tegi puhul: kui V8, siis vähemalt 4-ne (veel parem muidgst 5.0-ne). Enda autol just ka see liiter puudu.kaspar kirjutas:Jah olen teadlik sellest, lihtsalt kui rääkida hinnast ca 100 000 eelistaksin juba e39 535'te või üldse e38't
E39 ainus käegakatsutav eelis E34 ees on seksikam elekter, millega ka rohkem muret.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
priitv8 kirjutas:Haruldane (heas korras) E34 on rohkem väärt, kui E39. Lollikindlam ka. See 535 kohta kehtib sama jutt, mis E34 V8-tegi puhul: kui V8, siis vähemalt 4-ne (veel parem muidgst 5.0-ne). Enda autol just ka see liiter puudu.kaspar kirjutas:Jah olen teadlik sellest, lihtsalt kui rääkida hinnast ca 100 000 eelistaksin juba e39 535'te või üldse e38't
E39 ainus käegakatsutav eelis E34 ees on seksikam elekter, millega ka rohkem muret.
Väärtus on suhteline asi, kelle jaoks on kelle jaoks mitte
Paar näidet :
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Mõlemad masinad on head, ühte neid olen isiklikult näppind, teist käis tuttav vaatamas. Kui nüüd valida nende või kiirema e34 vahel (oletame, et mõlemad sama hinnaga), siis mina valiks koheselt uuema mudeli. Seksikam elekter, irw

Miks nad ei peaks paremad olema?
Kahel minu tuttaval on e39'd, ühel 97 ja ühel 99, ei ole kummalgi mingeid suuremaid probleeme olnud. Eks mõni sillajubin ikka kulub aegajalt, kuid sama võib e34 kohta väita. Palju oleneb enda sõidustiilist.
Kui nüüd sõidumugavusest rääkida, siis e34 on ikka oluliselt sitem, kui e39, rääkimata e38st. Olen omanud nii e34 535'te, kui ka e32 750i'd
Kahel minu tuttaval on e39'd, ühel 97 ja ühel 99, ei ole kummalgi mingeid suuremaid probleeme olnud. Eks mõni sillajubin ikka kulub aegajalt, kuid sama võib e34 kohta väita. Palju oleneb enda sõidustiilist.
Kui nüüd sõidumugavusest rääkida, siis e34 on ikka oluliselt sitem, kui e39, rääkimata e38st. Olen omanud nii e34 535'te, kui ka e32 750i'd

Sõltub, mida keegi eelistab. Kui vaja pehmet kulgemist, siis sobibki 7-seeria, veel parem miskit MB paletist ja ise tahapingile kolida.kaspar kirjutas:Miks nad ei peaks paremad olema?...
Kui nüüd sõidumugavusest rääkida, siis e34 on ikka oluliselt sitem, kui e39, rääkimata e38st. Olen omanud nii e34 535'te, kui ka e32 750i'd
Minu jaoks on E39 konstruktsioonilt halvem, sest on keerulisem, vähem remonditav/rohkem vahetatav ja mõnedes detailides on mindud odavama teed, kuna küttekulu/saastenormide/elektroonika arendamine ajab auto niigi kalliks.
Selliseid probleeme, nagu:
-elektriline termostaat, mis vett sisse võtab ja lühisesse läheb (vahetad koos termostaadikorpusega, kuna üks detail)
- väljalangevad pikslid displeil
- alumiiniumikorrosioon sildadel mis purustab plastmassist (sic!) ABS anduri ja selle lühisesse ajab (NB! kuna halli andur, siis ka toide peal!)
- põlema jääv vasak kaugtuli
- parem esiiste, kus võib ainult pehmelt istuda, et airbagi matt katki ei läheks
- välja kukkuvad kliima juhtpaneeli nupud
- pihku jäävad ukselingid (plastmass!)
- juba enne 10 aastat pragunevad esiklaasiäärised (kumm) ja maha kooruv must värv küljeakende raamidel
jne. ei eksisteeri lihtsalt E34 ja tema eellaste puhul, sest tol ajal sai auto baasosa ehitamisel veel metalli kasutada.
Aga see on tõesti õige, et heliisolatsiooni on veelgi juurde pandud ja auto on vaiksem (eriti topeltklaasidega), aktiivne komfortiste, MFL ja telekas autos on väga mõnusad lisad, mida E34 omanik peaks ise juurde aretama.
Selle teema lõpetuseks tahan lihtsalt öelda, et üldlevinud arusaam et mida uuem auto, seda parem, on väga pealiskaudne. Vanema auto tõsiseks probleemiks on teadagi see, et tema kasulikku eluiga võib olla väga vähe alles jäänud. Kuna see aga mõnedel juhtudel on pikem, kui uuematel mudelitel, siis sõltub alati konkreetsest isendist.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
minul on ainult pikslite jama mis on teada tuntud tüüpviga, ülejäänu on ok.priitv8 kirjutas:Selliseid probleeme, nagu:
-elektriline termostaat, mis vett sisse võtab ja lühisesse läheb (vahetad koos termostaadikorpusega, kuna üks detail)
- väljalangevad pikslid displeil
- alumiiniumikorrosioon sildadel mis purustab plastmassist (sic!) ABS anduri ja selle lühisesse ajab (NB! kuna halli andur, siis ka toide peal!)
- põlema jääv vasak kaugtuli
- parem esiiste, kus võib ainult pehmelt istuda, et airbagi matt katki ei läheks
- välja kukkuvad kliima juhtpaneeli nupud
- pihku jäävad ukselingid (plastmass!)
- juba enne 10 aastat pragunevad esiklaasiäärised (kumm) ja maha kooruv must värv küljeakende raamidel
paljud nendest vigadest on juhus


e39 on ilusam

Eks ilu on ennekõike vaataja silmades, aga tegelikuilt pole temas enam seda BMW-likku kurja pilku, mis tahavaatepeeglisse ilmudes sunnib paremat suunda lülitama.aise kirjutas:e39 on ilusam
Selline kammitud paipoisi nägu (loe: liiga ümmargune).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Jah, üldiselt e28 on veel lihtsam/odavam/lollikindlam, kui e34, kuid siiski ei ütleks, et ta on parem, kui e34. Välimus on maitseasi, mulle isiklikult meeldiv, kuid sisse istudes on okse kerge peale tulema, no offence e28 omanikele.
Priitv8 vigadeloetelust olen samuti ainult teadlik (st paljudel esineb) pixlite probleem. Sõita on uuemate mudelitega siiski tunduvalt parem
e39 kurjast välimusest niipalju, et see tuleb osta õige mootoriga ja siis ei olegi vaja, et keegi ümber reastuks sinu pärast, mõne sekundi pärast oled ise kaasliiklejast soovi korral kiirelt möödunud 
Priitv8 vigadeloetelust olen samuti ainult teadlik (st paljudel esineb) pixlite probleem. Sõita on uuemate mudelitega siiski tunduvalt parem


Tsiteeriks e21.ee foorumist Jaani. Loodan, et ta ei pahanda
Kogu Jaani autoteema on väga hariv läbi lugeda
Jutt käib siis haininade põlvkonnast e12,21,23,24,28. 90-date keskel sai see, kvaliteetsete (rauast)autode, aeg vist otsa. Minul hinges e2x seeriad. Aga kui teemas püsida, siis samaväärsete e34 ja e39 vahel valides jääks sõelale esimene.Mis mulle meeldib vanad bmw-d on väga isikupärased. Need on omal ajal hästi, läbimõeldult tehtud. Oli ju neid autosid luues inseneridel üks mõte teha võimaluste piires parim mis võimalik. Inimesed on olnud asja juures tõesti südamega.
Kogu Jaani autoteema on väga hariv läbi lugeda
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Tsiteerides ühte saksa mehhaanikut: alates 1998 on asi halb, alates 2000 väga halb.ruut kirjutas:90-date keskel sai see, kvaliteetsete (rauast)autode, aeg vist otsa.
Aga ta ka rohkem selline talupojamõistusega mees kes ei saa aru, miks ei võiks saada asju parandada, vaid peab ära viskama.
PS Jaani tsitaati pikendades: ega BMW on ka täna hästi läbimõeldud auto (eelmainitud sakslast tsiteerides: ainus autotootja, kes ei vihka oma mehhaanikuid), häda on selles, et muu ballast (passiivne turvalisus, heitmed, andmesidevõrgud, isegi tarkvara netokogus autos) nõuab nii suurt ressurssi, et mujalt hakatakse kokku hoidma.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Olles ligi 5 aastat suht värske E39-ga ringi sõitnud olen Priiduga 100% nõus. Tüüpvigu tuli nagu Vändrast saelaudu ja kolleegid juba irvitasid ette, kui teenindusse läksin, sest lisaks õlivahetusele tuli alati veel midagi mõttetut ja kallist välja vahetada (nt kliima jahutusvent (ca 5KEEK, mis lihtsalt lambist 2 aastat vanal autol lendas). ABSi andureid läks ka aastaringselt nagu kulumaterjale, rääkimata kirsist koogi peal, milleks oli läbi läinud ABSi aju. Selle raha eest mis kulus auto lappimiseks (mitte segi ajada korralise hooldusega) oleks saanud juba endale kindlasti korraliku E30 rullnoka soetada ja seda veidi ka tuunida 
Auto oli muidugi mugav ja hea sõiduga, aga kordusostu ei teeks.
EDIT: Neid krdi sisemisi plastikust ukselinke õnnestus tervelt 2 korda endale talve jooksul pihku jätta, kuigi üritad ettevaatlikult avada. Koos paigaldusega läks iga kord selline vallatlemine kuskil 1K maksma
Ehk sõidurõõm on ta päris kindlasti, kuid samas on ta ka remondirõõm ja suure-rahakoti-rõõm

Auto oli muidugi mugav ja hea sõiduga, aga kordusostu ei teeks.
EDIT: Neid krdi sisemisi plastikust ukselinke õnnestus tervelt 2 korda endale talve jooksul pihku jätta, kuigi üritad ettevaatlikult avada. Koos paigaldusega läks iga kord selline vallatlemine kuskil 1K maksma

Ehk sõidurõõm on ta päris kindlasti, kuid samas on ta ka remondirõõm ja suure-rahakoti-rõõm

- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 120
- Liitunud: 16.07.2006 22:07 10
- Asukoht: Tallinn/Rapla
sõidan peaaegu iga päev oma e39 528ga, kuid üks päev asendusautona pidin ka e34 525tdsiga kulgema. Üldiselt ka mõnus ning mugav suur auto, aga tunduvalt uimasem ja kurvides nagu nats ebakindlam. Igal juhul pärast enda e39 tagasi istudes tundsin küll end palju mugavamini ja paremini.
528>323ci>accord
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
100tonni eest E38t osta- krt kahtlane, kas see väga hea idee üldjuhul on, E34 puhul jah, vbl lõpuaastate E34 M5 jääb sinnakanti.kaspar kirjutas:Jah olen teadlik sellest, lihtsalt kui rääkida hinnast ca 100 000 eelistaksin juba e39 535'te või üldse e38't
See on minu isiklik arvamus, ma üritan siiski mitte ainult hinna peale välja minna, kui autot osta- ka seisukord on oluline, mida suurem/ uuem auto, seda enam...
Sama siin, kusjuurespriitv8 kirjutas:Enda autol just ka see liiter puudu.


Mis puutub E39sse üldse, siis juhul, kui ma peaks hakkama E39t ostma, siis usun, et see saaks olema kusagilt aastast 2000- 2002 vast ja sel juhul 540 arvatavasti

Keerukuse koha pealt jälle nagu öö ja päev. Liimitud alumiiniumist esiosa (lansekad-talad) teraskere küljes. Fiiberoptika ja digitaalne heliülekanne audio/video/navisüsteemis. Magneesiumplokk ja alumiiniumpoldid. Valvetronic. Elektriline veepump. Ei õlivarrast ega mootori temperatuuri kella. Digitaalselt (andmeside!) juhitav generaator. Spets esiklaas HUD puhul (8441.31 koos KM). Miljon elektriküttega asja (nt. aktiivpüsikiirushoidja radari silm, HUD projektori LCD) jne.aise kirjutas:tegelt huviaks mind rohkem e39/e60 erinevuste jutt. järgmiseks autoks tahaks e60´t
Aga mind häirib kõige rohkem selle auto juures odava välimusega salong.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 24.04.2004 11:21 37
pole midagi... 10 aasta pärast proged neid samamoodi nagu tänapäev õlifiltrit vahetad.priitv8 kirjutas:Keerukuse koha pealt jälle nagu öö ja päev. Liimitud alumiiniumist esiosa (lansekad-talad) teraskere küljes. Fiiberoptika ja digitaalne heliülekanne audio/video/navisüsteemis. Magneesiumplokk ja alumiiniumpoldid. Valvetronic. Elektriline veepump. Ei õlivarrast ega mootori temperatuuri kella. Digitaalselt (andmeside!) juhitav generaator. Spets esiklaas HUD puhul (8441.31 koos KM). Miljon elektriküttega asja (nt. aktiivpüsikiirushoidja radari silm, HUD projektori LCD) jne.
Aga mind häirib kõige rohkem selle auto juures odava välimusega salong.
nõus, Luthe joonistatud (E34 eriti) on seni enim eristuvateks võrreldes sama ajastu autodega. Oli aeg, kus metall sai paksem, kokkuhoiu-ülesanne "polnud veel tasemel" ja lahendused lihtsamad (mehhanika vs. elektroonika). Ilmselt kipub nii olema ajalises dimensioneerimises, et 10 a. pärast E60 ei ole see, mis praegu viimase otsa '96 E34. Kas saanuks mehhaanika (füüsika) vallas edasi minna E34 kvaliteetse kaalukate materjalilahendustega parendamaks dünaamikat ja sõidurõõmu

Usun, et E60'sse on endiselt pandud (vähemalt sama palju) insenerialast panust kui varasematesse -- ainult, et kas see on see BMW, mis tahtsimegi?
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Egas iga mees kiidab enda rontti jutt käib teie piht kes tulevad üldse rääkima mingist e34 ja e39 võrdlusest.Krt ei taha kohe üldse uskuda seda et e39 laguneb nagu opel, jutust jääb küll selline mulje. Ilu vaataja silmades ei ütleks vaadake kui rondi välimusega e34 on nagu mingi 2005 aasta Lada kandiline jne. tänapäev on suht võimatu saada endale korralikku e34 ja kuna hinnad on odavad ja siis mingid rullnokkad on need nii kotti lasknud ja pahtli saaniks teind, kas on ikka mõtte mingil e34 siis ennem juba opel 

su jutt meenutab rullnokka...kui sulle see auto meeldib küll sa siis leiad ka omale korraliku...teisel juhul korralikuma ja teed ta ise tipp topp korda.siim .j kirjutas:Egas iga mees kiidab enda rontti jutt käib teie piht kes tulevad üldse rääkima mingist e34 ja e39 võrdlusest.Krt ei taha kohe üldse uskuda seda et e39 laguneb nagu opel, jutust jääb küll selline mulje. Ilu vaataja silmades ei ütleks vaadake kui rondi välimusega e34 on nagu mingi 2005 aasta Lada kandiline jne. tänapäev on suht võimatu saada endale korralikku e34 ja kuna hinnad on odavad ja siis mingid rullnokkad on need nii kotti lasknud ja pahtli saaniks teind, kas on ikka mõtte mingil e34 siis ennem juba opel
paljud vanemad e34'd on tõesti läbi aetud ja käest lastud aga ega keegi ei käse sul ju neid osta ega keela korda teha.
mu meelest on e34 just väga ilus oma kandilisusega

kõigile ei peagi e34 meeldima ... opeli ja fordi vendi on ka ju vaja


...elagu reas kuuene:)