
Seda mis õli praegu seal sees on ma ei tea, pole kunagi vahetanud.
Aga mis õli osta ? Kui palju sinna käigukasti üldse õli kokku mahtus ? Äkki peaks siis juba kogu õli laskma ära vahetada...
Odoot, seda ATF-i ma ei leidnud su kodukalt ja see TransmaxZ on ju kirjas, et automaat kastile, mul manuaal. Mis neil kahel eelmisel viga on muidu ?Valdek kirjutas:ATF või TrasmaxZ läheb sinu auto käigukasti...
Kui juba niikaugele minna, et auto üles tõsta ja punn eest ära keerata, siis pane parem uus õli ka kohe sisse. Miski liitrike läheb, aga vähemalt 50KKM muretu. Maksab koos spetsialisti tööga miski ~400.tsiklimees kirjutas:Ja kas neid kõiki võib omavahel segi valada, eeldades, et ma valan juurde ja ei tea mis enne sees oli ?
tsiklimees kirjutas:Ostsin Castrol manual smx-s sae 75w-85w ühe liitri ja lasin sisse panna. Mingit vahet sõidul nagu tunda ei ole. Aga loodame, et sai asjakohane õli. Oli teine suht kallis ka mingi 350EEK
Ma helistasin Teie telefonile, aga see oli väljas, no ja siis ma pidin õli ostma kuskilt mujalt. Käisin Ben Autotarbes ja seal soovitati ja öeldi, et sobib. Kas see õli võib nüüd mingit kahju ka tekitada ?Valdek kirjutas:tsiklimees kirjutas:Ostsin Castrol manual smx-s sae 75w-85w ühe liitri ja lasin sisse panna. Mingit vahet sõidul nagu tunda ei ole. Aga loodame, et sai asjakohane õli. Oli teine suht kallis ka mingi 350EEK
esiteks panid vale õli käigukasti ja teiseks maksid palju...meil sama Castroli toode oluliselt odavam.
Seda nimetatakse vahegaasiks, ja selleks hetkeks võiksid isegi siduri lahti lasta, põmst kulutada ei tohiks midagi, teed ju ainult sünkrode tööd ära.tsiklimees kirjutas:Ahjaa ja kas käigu peaks vist paremini sisse saama teoorias kui anda vastavalt palju pöördeid, kui oleks käik sees sellel kiirusel ja minek taga ?
Ei taha autot nimelt lõhkuda, seega küsin. Kas see on paha kui ma näiteks sõidan 50-ga ja tahan panna teist käiku. Ma nüüd täpselt ei mäleta kui palju teise käiguga sellel kiirusel pöördeid mootoril on (vb mingi 4500?). Et kui siis anda gaasi sidur all kuni 4500 pöördeni ning siis teine käik sisse panna, on see kulutav ?
Ei taha küll halb inimene olla, aga just paar posti tagasi ju öeldi, et panid vale (liiga paksu) õli sisse. Suht loogiline, et peale seda pole kast, mis on ette nähtud ATF-ga töötama eriti õnnelik selle üle, et ta paksemat moosi täis lasti. Oma esimese E36 325-ga tegin sama kala, õnneks sõitsin ainult 100m sain aru, et käigud ei käi ja lasin kohe ATF-i panna.tsiklimees kirjutas:Oskab keegi öelda kumb on tõenäolisem raksu põhjustaja, kas sidur või õli, ise pakuks sidur vast.. ?
Sidur all vahegaasi andmisest pole mitte miskit tolku. Sest siis on sul mootor kastist lahutatud ja sa ei ühlusta vedava ja veetava võlli kiiruseid kastis -> järelikult peab selle töö tegema sünkro. Kui veel vale õli ka sees, siis ongi ragin käes. Vahegaasi saad selgeks harjutades, päris ehedat topeltsidurdust pole küll vaja teha. Mina teen põhimõtteliselt ühe sidurdusega, kuna käik tuleb välja siduri lahutamise algfaasis, siis annad gaasi kui sidur veel veidi seob ja uue käigu lülitamiseks on sidur juba lõplikult lahutatud -> madalam käik sisse, sidur üles ja voilaatsiklimees kirjutas:Ei taha autot nimelt lõhkuda, seega küsin. Kas see on paha kui ma näiteks sõidan 50-ga ja tahan panna teist käiku. Ma nüüd täpselt ei mäleta kui palju teise käiguga sellel kiirusel pöördeid mootoril on (vb mingi 4500?). Et kui siis anda gaasi sidur all kuni 4500 pöördeni ning siis teine käik sisse panna, on see kulutav ?
Nagu lupsti lähevad niiviisi sünkrod peeti, ime ka kui sul käigud ei taha töötada. Viimane auto, millest mul kahju ei olnud käike ilma sidurita vahetada oli 07tsiklimees kirjutas:Ma võtan tavaliselt muidu käigu välja ilma sidurita, kui gaas maha lasta, siis tuleb käik välja nagu lupsti. Ja sisse olen ka vahest pannud ilma sidurita, lisades pöördeid vaba käiguga ning siis lähebki käik sisse nagu lupsti jälle.
tsiklimees kirjutas:Mul kunagi golfil läks sidur niimoodi pe**e, et kohapeal kui mootor töötas algul 1. sisse ei läinud, pärast ei saanud ühtegi käiku sisse. Pidi starteriga ainult tööle vedama. Siis juba ei läinud sõites ka ükski sisse lõpuks.
No siis vist on odavam uus kast osta...ma siin vaatasin, et üks kutt müüb kasti 2500-ga näiteksIlves kirjutas:Jah saab ja on piisavalt kallis (käimari remont vist reeglina algab kuskil 10K juurest), et õiget õli ja sidurit kasutada.tsiklimees kirjutas:Kas neid kurikuulsaid sünkrosi saab käigukastis eraldi vahetada ka ? On nad kallid ?