E36 peeglisoojendus kutu. Võimalik lahendus???
E36 peeglisoojendus kutu. Võimalik lahendus???
Nimelt tuleb peeglile vool ilusti peale, aga soojaks ei lähe, küttekeha ilmselt läbi. Küsikski nüüd Teie käest, kas saaks teha ise soojenduse asjale nagu selles teemas tehtud http://foorum.audiclub.ee/viewthread.ph ... 529&page=1 või peab kuskile veel mingi relee panema vm. Soojendus töötab originaalis ju kogu aeg.
Re: E36 peeglisoojendus kutu. Võimalik lahendus???
relee tuleb panna, et voolutarbimine liiga suur ei oleks ja lylitit ära ei koormaks... muitu põleb lyliti maha... aga kui sa panel sedasi, et lyliti lylitab releed ja relee seda soojenduse voolu, siis asi okdaavy kirjutas:Nimelt tuleb peeglile vool ilusti peale, aga soojaks ei lähe, küttekeha ilmselt läbi. Küsikski nüüd Teie käest, kas saaks teha ise soojenduse asjale nagu selles teemas tehtud http://foorum.audiclub.ee/viewthread.ph ... 529&page=1 või peab kuskile veel mingi relee panema vm. Soojendus töötab originaalis ju kogu aeg.
Tere
Parandage, kui eksin ;)
Tagaakna soojendu ei oma mingit tähtsust.
jJanno
Jah. Kahjuks ei leia õiget vana teemat, kuid Priit kirjeldas kuskil väga täpselt kuis see protsess käib. Vist oli nii: Soojendus lülitatakse sisse koos süütega. Kütetakse kuni temp on +5 ning siis lülitatakse välja.hollow kirjutas:suvel ka?AARE530 kirjutas:Kas E36-l on siis teisiti kui E34-l? Ei taha küll hästi uskuda, kuid vaielda ka ei julge hetkel, venna omal ei ole seda märganud vaadata, kuid E34-l hakkab peeglisoojendus tööle kohe, kui käivitad.
Parandage, kui eksin ;)
Tagaakna soojendu ei oma mingit tähtsust.
jJanno
Minu meelest ei ole releed ja ei näe ka tarvidust selle järgi- tarbitav vool pole ju eriti suur.
Skeem http://autolib.diakom.ru/CAR/BMW/1994/3 ... MS/642.pdf
Skeem http://autolib.diakom.ru/CAR/BMW/1994/3 ... MS/642.pdf
eeldatavasti ikka soojendus olemas, aga iseasi kas töötab...h82lose kirjutas:mul autoks 328iA aga kuidas ma teada saan kas mul peeglisoendus on või mitte? kui ta näiteks läbi on?! sest teda ple igatahes...
samas suht loogiline on,et ta oleks,kuna muu staff olemas a.la istmesoendused jms
Tee peegliklaas märjaks ja pane auto käima. Piisad peaksid kaduma ca 10-20 minutiga.
Kui ei kao, siis kas peegliklaas ära vahetatud tavalise vastu või mingi ühenduse kala.
Kas mõlemad ei anna elumärki?
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4147
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
korralikud orig. klaasid peaks olema,sellised sinakad ja ääred on nö. kumerpeeglid... aga see kindel,et vesi ära ei kao ja külmaga jäid lumiseks mõlemadJarlo kirjutas:eeldatavasti ikka soojendus olemas, aga iseasi kas töötab...h82lose kirjutas:mul autoks 328iA aga kuidas ma teada saan kas mul peeglisoendus on või mitte? kui ta näiteks läbi on?! sest teda ple igatahes...
samas suht loogiline on,et ta oleks,kuna muu staff olemas a.la istmesoendused jms
Tee peegliklaas märjaks ja pane auto käima. Piisad peaksid kaduma ca 10-20 minutiga.
Kui ei kao, siis kas peegliklaas ära vahetatud tavalise vastu või mingi ühenduse kala.
Kas mõlemad ei anna elumärki?

Viimati muutis Zipp, 27.11.2006 17:56 05, muudetud 1 kord kokku.
On the 8th day, God created boost.
sest peegli yles-alla juhtimiseks on vaja 2 juhet... mis siis vastavalt vajadusele polaarsust vahetavad... ja paremale-vasemale keeramiseks veel kahte juhet mis samuti polaarsust vahetavad vastavalt vajadusele.tiitk kirjutas:Mina näen skeemil 4 juhet, miks sa arvad, et peaks olema 5?hollow kirjutas:krt mul ka kõik el. lisad aga soojendusega pegleid ei ole.... peeglisse läheb ainult 4 juhet aga peaks minema vähemalt 5
nüüd, et peeglisoojendus töötaks peab olema yks juhe mis annab pidevat plusse (pidevalt siis kui see tal ette on nähtud) ja oletame et selle miinuse võtab ta kerekyljest.
Vaata skeemi- 4 juhtmest piisab, kuigi selle elektromagneti toimisest ma selgelt aru ei saa.hollow kirjutas:sest peegli yles-alla juhtimiseks on vaja 2 juhet... mis siis vastavalt vajadusele polaarsust vahetavad... ja paremale-vasemale keeramiseks veel kahte juhet mis samuti polaarsust vahetavad vastavalt vajadusele.tiitk kirjutas: Mina näen skeemil 4 juhet, miks sa arvad, et peaks olema 5?
nüüd, et peeglisoojendus töötaks peab olema yks juhe mis annab pidevat plusse (pidevalt siis kui see tal ette on nähtud) ja oletame et selle miinuse võtab ta kerekyljest.
Võta peegliklaas küljest ära kui selle küljes on kaks juhet siis on soojendusega...h82lose kirjutas:keegi ei tea?h82lose kirjutas:kuidas saan koduste vahenditega kindlaks teha kas on kutu või polegi mul soojendust?
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
Ta ei tööta ju kogu aeg- kui termolüliti (peaks siis peeglis olema) korras, siis katkestab (või vähemalt suurendab oluliselt takistust ja vool sellevõrra väheneb) mingil hetkel vooluringi.tsiklimees kirjutas:Mul ka koguaeg peeglisoojendus töötab. Võiks olla ikka nii, et ise saab sisse lülitada, muidu tarbib asjatult elektrit vahel. Päris kuumaks läheb kohe, huvitav kas see kütusekulu ei mõjuta. Tagaklaasi soojendus pidi küll juba mõjutama märgatavamalt.
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
Kui kuumad siis? Mul on nad ka südasuvel soojad, ja liiale pole veel läinud. Eriti vihmase ilmaga.tsiklimees kirjutas:Täna oli väljas +10, aga peeglid olid ikka kuumad...no enne kevadet ei viitsi hakata uurima, aga suvel läheks see juba liiale.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
priitv8 kirjutas:Kui kuumad siis? Mul on nad ka südasuvel soojad, ja liiale pole veel läinud. Eriti vihmase ilmaga.tsiklimees kirjutas:Täna oli väljas +10, aga peeglid olid ikka kuumad...no enne kevadet ei viitsi hakata uurima, aga suvel läheks see juba liiale.
No nii kumad, et kui sul on õrnem nahk ja peegel on täis soojuse juures ning siis sa oma näpu surud vastu peegli keskosa ja hoiad seal mingi 10sek, siis on juba valus.
BMW 325i E30 1986 M20
See on midagi uut tõesti. Oma peegleid kirjeldaks umbes samade parameetritega, mida Janno. Midagi on valesti küll. Äkki on ka mingi ise paigaldatud küttekeha?tsiklimees kirjutas:No nii kumad, et kui sul on õrnem nahk ja peegel on täis soojuse juures ning siis sa oma näpu surud vastu peegli keskosa ja hoiad seal mingi 10sek, siis on juba valus.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ei pruugi selles midagi ebatavalist olla- nt. Audil on antud välja selline bulletään http://www.diakom.ru/mirors/tech/audipdf/a669901.pdf, 60 kraadisel peeglil sa ei hoiaks näppu ka paari sekunditki (võrdluseks lase elektriboilerist ainult kuuma vett- see alla 60 kraadi reeglina)tsiklimees kirjutas:
No nii kuumad, et kui sul on õrnem nahk ja peegel on täis soojuse juures ning siis sa oma näpu surud vastu peegli keskosa ja hoiad seal mingi 10sek, siis on juba valus.
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
Peegel on tihedamast ainest ning kui ma nüüd õieti füüsikat mäletan, siis mida tihedam aine, seda kumem või külmem teda katsuda on samal temperatuuril.tiitk kirjutas:Ei pruugi selles midagi ebatavalist olla- nt. Audil on antud välja selline bulletään http://www.diakom.ru/mirors/tech/audipdf/a669901.pdf, 60 kraadisel peeglil sa ei hoiaks näppu ka paari sekunditki (võrdluseks lase elektriboilerist ainult kuuma vett- see alla 60 kraadi reeglina)tsiklimees kirjutas:
No nii kuumad, et kui sul on õrnem nahk ja peegel on täis soojuse juures ning siis sa oma näpu surud vastu peegli keskosa ja hoiad seal mingi 10sek, siis on juba valus.
Näiteks 100 kraadine õhk pole ju sittagi, aga raud või vesi juba on palju hullemad.
BMW 325i E30 1986 M20