e30 325i 87a .. kärvas ja keeldub käivitumast
e30 325i 87a .. kärvas ja keeldub käivitumast
esimene kurb kogemus oma liikuriga siis.
hommikul nagu alati läks hetkega käima, sain sõita 30m ja kõik. Käia palju tahad enam uuesti käima ei lähe.
Kindluse mõttes sai igaks juhuks paaki 5L kütust juurde valatud - ei miskit. Kontrollitud benapump (service manuali järgi) pump toimib, pumba relee kah toimib. Korraks sai maha võetud tagasivoolu voolik (voolab tagasi küll..seega kütus mootorisse peaks nagu jõudma).
Mis kõrvaga kapoti alt kuulda on? Süüde sisse keerates käib mingist releest läbi klõps ja seejäral ˇ2seki pärast veel kaks klõpsu. Imelik surin on sees sellises jublakas mille lipiku pealt lugesin välja (Bosch 0280140509) sõna-sõnalt tõlgituna peaks nagu olema tühikäiguregulaator. Kas peabki pinisema?
Mida veel nö põlve otsas kontrollida saaks? Kuna ise õismäel siis lähim koht UM kuid seal selline kirves selga lüüakse et vähe pole. Kahjuks puudub endal ka vastav tuttav spetsialist.
hommikul nagu alati läks hetkega käima, sain sõita 30m ja kõik. Käia palju tahad enam uuesti käima ei lähe.
Kindluse mõttes sai igaks juhuks paaki 5L kütust juurde valatud - ei miskit. Kontrollitud benapump (service manuali järgi) pump toimib, pumba relee kah toimib. Korraks sai maha võetud tagasivoolu voolik (voolab tagasi küll..seega kütus mootorisse peaks nagu jõudma).
Mis kõrvaga kapoti alt kuulda on? Süüde sisse keerates käib mingist releest läbi klõps ja seejäral ˇ2seki pärast veel kaks klõpsu. Imelik surin on sees sellises jublakas mille lipiku pealt lugesin välja (Bosch 0280140509) sõna-sõnalt tõlgituna peaks nagu olema tühikäiguregulaator. Kas peabki pinisema?
Mida veel nö põlve otsas kontrollida saaks? Kuna ise õismäel siis lähim koht UM kuid seal selline kirves selga lüüakse et vähe pole. Kahjuks puudub endal ka vastav tuttav spetsialist.
Tühikäigumootor teeb jah väikest surinat, kui vool sees
Kui käiamisel tagant bensuhais tuleb (so pihustid töötavad), siis on kõige tõenäolisem viga halb kontakt/juhe katki mõne anduri juurest. Seal on selline finess, et kui juhtmeotsa taga pole kindlaksmääratud takistust (vale anduri otsas, andur katki, juhe katki), siis aju sädet ei tekitagi.
Kunagi oli selline lugu, kui üks kahest sidurikojas olevast andurist katki
läks.

Kui käiamisel tagant bensuhais tuleb (so pihustid töötavad), siis on kõige tõenäolisem viga halb kontakt/juhe katki mõne anduri juurest. Seal on selline finess, et kui juhtmeotsa taga pole kindlaksmääratud takistust (vale anduri otsas, andur katki, juhe katki), siis aju sädet ei tekitagi.
Kunagi oli selline lugu, kui üks kahest sidurikojas olevast andurist katki
läks.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
kahjuks pole testrit kusagilt võtta.
tuttava elektriku juhtnööride järgi sai proovitud natuke süütepooli testida. Otse aku pealt impulssi tekitades (õigemini proovisin tekitada) ei õnnestunud mul mingit kõrgepinget sealt välja võluda. Kuigi see pidavat olema mitte just kõige usaldusväärsem kontroll.
UM-i sai ka helistatud.. kuid enne esmaspäeva pole lootust löögile pääseda.
tuttava elektriku juhtnööride järgi sai proovitud natuke süütepooli testida. Otse aku pealt impulssi tekitades (õigemini proovisin tekitada) ei õnnestunud mul mingit kõrgepinget sealt välja võluda. Kuigi see pidavat olema mitte just kõige usaldusväärsem kontroll.
UM-i sai ka helistatud.. kuid enne esmaspäeva pole lootust löögile pääseda.
tean et vähe maksab.. kuna aga kontrorisse ei pääsenud siis tuleb hetkel töökohustusi kodus täita.. vahest ainult välja auto juurde põigates (K-Rauta kõige lähemal aga siiski liiga kaugel). Ammu olen mõelnud et peaks selle endale soetama aga kuna otsest vajadust pole ette tulnud siis pole seda ka teinud. Hetkel enamus siiski ka veel tööl nii et ka laenata pole.
igatahes nii ehk naa enda hammas ka parima tahtmise juures (pole neid oskusigi eriti) enam peale vist ei hakka, nii et vägisi tuleb otsida kelle juurde auto veeratada. Karm kui igapäevane liikur töölepingu üles ütleb.
igatahes nii ehk naa enda hammas ka parima tahtmise juures (pole neid oskusigi eriti) enam peale vist ei hakka, nii et vägisi tuleb otsida kelle juurde auto veeratada. Karm kui igapäevane liikur töölepingu üles ütleb.
rihm peaks korras olema.
nädalavahetusel sai vihaga ka paar tööriista ostetud ning lõpuks õnnestus ka jagaja kaan maha saada. Kontaktidega oli muidugi hapu, ime et sealt üldse kunagi mingisugune vool läbi käinud on. Kui varasematel autodel sai oksiidi kergelt maha siis antud juhul oli tükk tegemist et kontaktid uuesti haljaks saada (silma järgi oli tegemist lausa põletusjälgedega kontaktil). Viga see kahjuks muidugi ei parandanud. Omaette pani muidugi mõtlema kuhu siis see üleliigne energia maha pandi mis jagaja kontaktidest küünaldeni ei jõudnud?
Samuti sai testriga vähe ringi vaadatud. Süütepool ise peaks ok olema, vähemalt kõik takistused vastavad service manuali omadele, samas starterit andes ei õnnestunud süütepooli pealt vähimatki pinget välja mõõta.
nädalavahetusel sai vihaga ka paar tööriista ostetud ning lõpuks õnnestus ka jagaja kaan maha saada. Kontaktidega oli muidugi hapu, ime et sealt üldse kunagi mingisugune vool läbi käinud on. Kui varasematel autodel sai oksiidi kergelt maha siis antud juhul oli tükk tegemist et kontaktid uuesti haljaks saada (silma järgi oli tegemist lausa põletusjälgedega kontaktil). Viga see kahjuks muidugi ei parandanud. Omaette pani muidugi mõtlema kuhu siis see üleliigne energia maha pandi mis jagaja kontaktidest küünaldeni ei jõudnud?
Samuti sai testriga vähe ringi vaadatud. Süütepool ise peaks ok olema, vähemalt kõik takistused vastavad service manuali omadele, samas starterit andes ei õnnestunud süütepooli pealt vähimatki pinget välja mõõta.
niih.. auto seisis nädal aega remondis.. kasu mitte krdi halligi. Minu viga sai vale koht seega valitud. Niipalju pakuti et viga ehk siiski ajus. Kuna kuidagi ei õnnestu teist aju kusagilt soetada siis paluks väheke abi. Kas keegi ehk oleks nõus sõitma õhtupoole korraks õismäele, et proovida autole teist aju. Eelduseks et ECU nr. lõpeb kas 153 või 173. Kuna kõik krdi (sry väljenduse eest) variandid on juba läbi katsutud. Samuti ootaks igati soovitusi kelle poole antud murega pöörduda. auto juba pikemat aega seisab ja pooled töö asjad tänu sellele tegemata. UM-i olen ka mõelnud minna.. kuid telefoni kõne sinna ja sealne suhtumine jättis tõsiselt soovida.. võimalik et enamuse jaoks palju kirutud rullnoka 3 seeria bmw pole väärt sõitmist kuid minu jaoks on tegemist tarbeesemega ja pealegi suht hiljuti soetatud isendiga, seega vaja elu sisse puhuda.