Elektroonilised autorehvid
Elektroonilised autorehvid
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
natuke mööda teema, aga võiks ka teha elektroonilise hambaharja, mis ütleb, kui hammas hakkab katki minema
varsti on mütsid ka elektroonilised ja korrigeerivad soengut, lõputu teema vist....
Mis puudutab autosid, võiks teha elektroonilise kinga, et ei ole pedaale vajagi, saab ise aru millal vajautad vasakut millal paremat jalga

varsti on mütsid ka elektroonilised ja korrigeerivad soengut, lõputu teema vist....
Mis puudutab autosid, võiks teha elektroonilise kinga, et ei ole pedaale vajagi, saab ise aru millal vajautad vasakut millal paremat jalga

E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
ma ei leia mõtet nendel rehvidel. Rehvi montaazil ja demontaazil on kindlasti võimalik rehvi elektroionikat vigastada ja siis on jälle üks ajuk*pp .
Viimati muutis kapa, 12.12.2006 21:22 27, muudetud 1 kord kokku.
mida aeg edasi, seda vähem tahame midagi autost teada. ootame vaid teatisi tablool jne. üsna tõenäoline, et me ei pääse nendest rehvidest. midagi samasugust, nagu el aknad. palju on meist automehi, kes kujutavad ette akna avamist vänta keerutades.
väike näide: elukaaslane kärutas autoga kooli ja koju ja koju ja kooli kui ühel päeval tuli neiule teine auto anda, no vahest areneb majandus ka tagurpidi. siis varsti tuli kõne, et kus see nupp asetseb millest aken lahti käib. siis olin talle sunnitud selletama, et vaata, uksel on selline vändamoodi asjandus ja seda peab keerutama akna avamiseks ja sulgemiseks. tehnika sajand
väike näide: elukaaslane kärutas autoga kooli ja koju ja koju ja kooli kui ühel päeval tuli neiule teine auto anda, no vahest areneb majandus ka tagurpidi. siis varsti tuli kõne, et kus see nupp asetseb millest aken lahti käib. siis olin talle sunnitud selletama, et vaata, uksel on selline vändamoodi asjandus ja seda peab keerutama akna avamiseks ja sulgemiseks. tehnika sajand
