530 V8 mootoripadja vahetus - lukku
530 V8 mootoripadja vahetus - lukku
selline küsimus kas keegi ise on seda ka vahetanud??
lihtsalt tahaks mingeid pisikesi näpunäitteid!
lihtsalt tahaks mingeid pisikesi näpunäitteid!
Viimati muutis Martin_S, 27.12.2006 09:59 06, muudetud 1 kord kokku.
Tere. Sai just nädalaega tagasi vahetatud mölemad padjad. Ei ole hullu midagi. Igasuguseid katteid on palju, need tuleb eemaldada. Panen kirja möned näpunäited....
Turbo poolse padjaga on rohkem tegemist,tuleb see niinimetatud kolmjalg lahti ka lasta. Siis mahub padi välja. Lahti tuleb lasta veel ventilaatori plastik kate. Juhipoolse padjaga ei ole probleeme. Mootor tösta nii körgele kui saab.
Turbo poolse padjaga on rohkem tegemist,tuleb see niinimetatud kolmjalg lahti ka lasta. Siis mahub padi välja. Lahti tuleb lasta veel ventilaatori plastik kate. Juhipoolse padjaga ei ole probleeme. Mootor tösta nii körgele kui saab.
530d, 99a.
nüüd nägin, sorry.
Lugesin postituse pealkirja -- 530 mootoripadi -- ja asusin kohe kirjutama. Ma tahtsin ainult head....
Lugesin postituse pealkirja -- 530 mootoripadi -- ja asusin kohe kirjutama. Ma tahtsin ainult head....

Viimati muutis Marek_H, 14.12.2006 00:20 26, muudetud 1 kord kokku.
530d, 99a.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Põhimõtteliselt on nii, et keera alt sillatala küljest lahti - mõlemal padjal kaks mutrit ja tõsta mootor tungiga üles nii palju kui saab. Parmal pool võid kohe ülemise mutri ka lahti võtta ja padi kukubki vahelt välja. Seal ruumi laialt.
Vasakul pool on paha, sest ruum puudub. Mina kasutasin kahte pikka ja veel ühte lühikest pikendusvart ja allotsas kardaani. Libistasin selle lohe ülevalt ABSi ja pidurivedeliku paagi vahelt mingist mulgust otsapidi alla ja siis alt püüdsin otsa kinni ja sõrmeotstega õnnestus kuidagi mutrile otsa panna. Ainult siis oli võimalik kui mootor üleval oli juba, sest kinni keerates lasin mootori enne alla ja siis enam padrunit otsa panema ei ulatanud. Padi ole ka ees siis. 3-liitrisel võib olla pisut rohkem ruumi tänu ploki kõrguste erinevusele. Ja vist oligi isegi nii et kui uus padi paigas siis ei saanud mutrit otsa. Enne tuli võti koos mutriga enam-vähem õigesse kohta valmis sättida ja siis alles mootor padjale peale lasta. Või pidi enne ülevalt kinni keerama ja siis alumised poldid talavahele alles lasta. Vat ei mäleta ka päris täpselt, mingi selline trikk seal igatahes oli.
Palju õnne ja jõudu igatahes Igavene n..s ja kindlalt saab mitu korda kõvasti vanduda enne kui korras.
A, ja mina pärast seda padrunit vasaku ülemise mutri pealt maha ei saanud. No ei mahu ligi! Sinna ta jäi
Vasakul pool on paha, sest ruum puudub. Mina kasutasin kahte pikka ja veel ühte lühikest pikendusvart ja allotsas kardaani. Libistasin selle lohe ülevalt ABSi ja pidurivedeliku paagi vahelt mingist mulgust otsapidi alla ja siis alt püüdsin otsa kinni ja sõrmeotstega õnnestus kuidagi mutrile otsa panna. Ainult siis oli võimalik kui mootor üleval oli juba, sest kinni keerates lasin mootori enne alla ja siis enam padrunit otsa panema ei ulatanud. Padi ole ka ees siis. 3-liitrisel võib olla pisut rohkem ruumi tänu ploki kõrguste erinevusele. Ja vist oligi isegi nii et kui uus padi paigas siis ei saanud mutrit otsa. Enne tuli võti koos mutriga enam-vähem õigesse kohta valmis sättida ja siis alles mootor padjale peale lasta. Või pidi enne ülevalt kinni keerama ja siis alumised poldid talavahele alles lasta. Vat ei mäleta ka päris täpselt, mingi selline trikk seal igatahes oli.
Palju õnne ja jõudu igatahes Igavene n..s ja kindlalt saab mitu korda kõvasti vanduda enne kui korras.
A, ja mina pärast seda padrunit vasaku ülemise mutri pealt maha ei saanud. No ei mahu ligi! Sinna ta jäi
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT