525 vs 528 EDIT: võib lukku panna E46 olemas!
525 vs 528 EDIT: võib lukku panna E46 olemas!
Niisiis olen 5ese ostmis äärel ja hetkel tundub ,et 2,5 on see mõistlik lahendus. Aga on olemas 2,8 141kw ja 2,5 141kw kumba eelistada ja miks? Aastaks nii 96-00 sinnavahele kuskile.
Viimati muutis Luuri, 20.12.2006 14:20 34, muudetud 1 kord kokku.
Mitsubishi & BMW
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
bagu näete on 2.8 141 ja 142 kw.. 
M52B25 2.5 L (2494 cc/152 inŗ) 125 kW (168 hp) @ 5500 245 Nˇm (181 ftˇlbf) @ 3950 6500 1995
M52TUB25 125 kW (168 hp) @ 5500 245 Nˇm (181 ftˇlbf) @ 3500 6500 1998
M52B28 2.8 L (2793 cc/170 inŗ) 142 kW (190 hp) @ 5300 280 Nˇm (207 ftˇlbf) @ 3950 6500 1995
141 kW (189 hp) @ 5300 275 Nˇm (203 ftˇlbf) @ 3950 6500 1997
M52TUB28 142 kW (190 hp) @ 5500 280 Nˇm (207 ftˇlbf) @ 3500 6500 1998

M52B25 2.5 L (2494 cc/152 inŗ) 125 kW (168 hp) @ 5500 245 Nˇm (181 ftˇlbf) @ 3950 6500 1995
M52TUB25 125 kW (168 hp) @ 5500 245 Nˇm (181 ftˇlbf) @ 3500 6500 1998
M52B28 2.8 L (2793 cc/170 inŗ) 142 kW (190 hp) @ 5300 280 Nˇm (207 ftˇlbf) @ 3950 6500 1995
141 kW (189 hp) @ 5300 275 Nˇm (203 ftˇlbf) @ 3950 6500 1997
M52TUB28 142 kW (190 hp) @ 5500 280 Nˇm (207 ftˇlbf) @ 3500 6500 1998
Kuidas ma teada saan kas on vanos või ei? Ja kas 1 või 2? Ning siiski oskab keegi kommenteerida kumb on vastupidavam mootor otsin just väga töökindlat autot. Audi klubi läbi lapatud ja sealt ei ole miskit võtta alla 2001a olid neil sillad viletsad ja diisel 2,5V6 ei kannata üldse kriitikat jne.
Mitsubishi & BMW
"The M54 is the most reliable BMW engine ever built"
seda siis mootori poole pealt
http://www.bmwworld.com/engines/m54.htm
seda siis mootori poole pealt

http://www.bmwworld.com/engines/m54.htm
See M54 on siis 3 liitrine ja 170kw nagu ma aru sain. Kui nüüd vaadata autoweek andmeid siis kütusekulu on sama nagu 2,5 ja 2,8 on see reaalselt ka tõsi? Võibolla siis vaataks juba seda kuigi mul see vanamoodne ja loll arusaam ja uskumus ,et 3l on ikka jõhker ja bensuröövel
Enda 3,5l oli lõpuks ikka peeses aga 17,x L läks ikka koguaeg. Aga 525 mehed siin linnas 11-12 saavad hakkama. Asjaga suts kiire homme juba lähen 2 isendit katsuma ja loodetabasti ei pea pettuma ja ostan ära:) Ja kuidas ma kindlaks teen kas on vanos või ei?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html see siis 3.0
Ja algselt vaatasin http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Seda 2,3l pole vist väga mõtet vaadata?

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html see siis 3.0
Ja algselt vaatasin http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Seda 2,3l pole vist väga mõtet vaadata?
Mitsubishi & BMW
seepärast sai ka ise äsja soetatud m54 motoga isend, kütusekulu ja võimsus kõige paremas proportsioonis.
vanos asub mootori esiosas radikal suht lähedal musta plastkatte all ja ühe vanosega on aint selline üks jurakas seal ehk siis pool sellest doublest
sul lihtsam keegi kaasa võtta kes bemmi jagab või lase umi viia
sai selline lihtsas vormis jutt
vanos asub mootori esiosas radikal suht lähedal musta plastkatte all ja ühe vanosega on aint selline üks jurakas seal ehk siis pool sellest doublest
sul lihtsam keegi kaasa võtta kes bemmi jagab või lase umi viia
sai selline lihtsas vormis jutt

Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
seal mootori otsas on 1 vanos. pildipealt vaadatuna siis peaaegu õlifiltri kopsiku peal.
seal mootori otsas on 1 vanos. pildipealt vaadatuna siis peaaegu õlifiltri kopsiku peal.
sinu toodud auto lingil 2 vanosega http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Pole ennem diislit omand ei tea:S Aga jamasid on nendega palju nagu kuulda on. Ja samas bensiiniga vähem jamasid ja töökindlam ja jamasid pidi olema igast need kõrgsurve pumbad kallid jne. EDIT: Käisin 530 vaatamas istusin sisse panin compust l keskmine kütusekulu ja seal näitas 15,9l :S Suts mõrvarlik:S Muide täna kuulsin sellist väidet kas keegi oskab kommenteerida. Nimelt väideti ,et tagaveolised võtavadki nõksa rohkem kui esiveolised. EDIT: Käisin vaatasin ja katsusin ja jõudsin järeldusele ,et E34 meeldib mulle ikka rohkem igatepidi:) Jallan nüüd korraliku E34 jahtima
Mitsubishi & BMW
Ma ei saa aru - kui see 1...2 liitrit kõikumist keskmises kütusekulus ikka silma märjaks võtab, siis kuidas sa üldse kavatsed hakata autot hooldama. Võta ikka selline liiklusvahend, mida pidada jõuad, sa mainisid, et e34 535 läks käest ära, mida sa siis veel e39 teed? Noh muidugi arusaadav, et hing ihkab uuemat, aga korras e34 525 on minu arust ka mõistlik valik...
"The sun shines and the iglu melts"
- foxracer00
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
- Asukoht: Türi
- Kontakt:
Ise sõidan e34 525-ga a hing ihaldab ikkagi uuemat ja nobedamat. E34 kere lihtsalt tundub aegund ja veits kandiline. Sellest saab aru ka siis kui kiirus tõuseb üle 100km/h, et siis nagu tuulekohin tõsiselt salongi kostub.. Teine miinus on see, et roolis olles on ruumi veits vähe võitu. Plussiks on hea juhitavus, konkreetne rool. Ja muidu töökindel
Niih jätsin hoopis 5 seeria kõrvale ostsin E46 323 125kw
Tekkis küsimus kuna täna sai auto ostetud ja hetkel pole aega old veel uurida palju maksab sellisele autole xenon tuled? Sõber just oma A6 pani ja tahaks kindlasti endale ka. Hetkel väga jama xenoni kõrval. Ja samas xenoniga pidi olema automaatselt reguleeriv tulede miski pla pla pla kuda ma kontrollida saan kas mul see olemas?:)

Mitsubishi & BMW