Mootori väljasuretamisel metalne kolin?
Mootori väljasuretamisel metalne kolin?
Kui auto mootor seisma jätta, siis tol hetkel tekib metalne kolin? Tegemist e36 2,5 mootoriga isendiga. Kas mootori küljes/ümber võib midagi lahti olla, mis tekitab kolinat, või tuleb see hoopis mootori seest?
väljasuretamisel tekkivat kolinat põhjustas vist hoopis sidur, hoia sidurit all siis ei tohiks koliseda, korda ta sellest muidugi ei lähe. Tegelt peakski välja suretamisel sidurit all hoidma.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
hmmm...seda kuulen esimest korda, et peabki sidurit all hoidma. Aga jah, täitsa ära kolin ei kadunud, kui sidurit hoidsin, küll aga muutus märgatavalt vähemaks see heli. aga mis siis nagu siduril viga võib olla?teet3 kirjutas:väljasuretamisel tekkivat kolinat põhjustas vist hoopis sidur, hoia sidurit all siis ei tohiks koliseda, korda ta sellest muidugi ei lähe. Tegelt peakski välja suretamisel sidurit all hoidma.
tegu siis äkki kahemassilise hoorattagacobra113 kirjutas:oki, ütleme et teebki hooratas seda häält, aga miks, mis tal siis viga saab olla?

leevendusvedrud on katki ja hakkab sul seal kolksuma kui seisma jätad. Kohaltvõtt ka enam pole nii sujuv ja tekitab tavalisest rohkem vibratsiooni.
ühesõnaga vaja hooratas ära vahetada varsti

niisiis, targemad öelge, kas 2,5 mootoriga e36-l on see hooratas siis ikka nn kahemassiline. Ja kui on, kas siis ainult leevendusvedrusid ei saa vahetada?redline kirjutas:tegu siis äkki kahemassilise hoorattagacobra113 kirjutas:oki, ütleme et teebki hooratas seda häält, aga miks, mis tal siis viga saab olla?![]()
leevendusvedrud on katki ja hakkab sul seal kolksuma kui seisma jätad. Kohaltvõtt ka enam pole nii sujuv ja tekitab tavalisest rohkem vibratsiooni.
ühesõnaga vaja hooratas ära vahetada varsti
Kusagilt jäi kõrvu, et siis ei hakka hooratas kolisema, ma ei mäleta miks täpsemalt, manualis pidi kah sellele vist mingi viide olema, ma ise pole küll näinud kuna mul pole automanuali ja üldsegi on mul endal automaatkast.Aaro kirjutas:Valgusta lolli ja võhikut, miks see veel hea on?teet3 kirjutas:Tegelt peakski välja suretamisel sidurit all hoidma.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20
niisiis, targemad öelge, kas 2,5 mootoriga e36-l on see hooratas siis ikka nn kahemassiline. Ja kui on, kas siis ainult leevendusvedrusid ei saa vahetada?
no siiski olemas
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
ise kunagi selle protsessi läbi teinud, et neid vedrusid vahetanud. Suhteliselt keeruline ettevõtmine ja üldkokkuvõttes ei tasu ära kuna mul ta väga kaua vastu ei pidanud(normaalse sõidu juures)niisiis, targemad öelge, kas 2,5 mootoriga e36-l on see hooratas siis ikka nn kahemassiline. Ja kui on, kas siis ainult leevendusvedrusid ei saa vahetada?
soovitan osta siiski autolammutusest teise hooratta

mhh...parem vist oleks jah, kuigi kogu aeg nagu polegi seda kolinat, aga loomulikult asi kindlam, kui lasta asjatundjatel üle kontrollida.inxx kirjutas:Seda ei või sa kunagi teada.cobra113 kirjutas: aga noh, loodan et asi niiväga hull ei ole, et asi otsad annaks ja kuskile teepeale ei jää
Ja sellise kirjelduse peale ei suuda keegi ka täpselt ütelda, mis autol viga on.
Ühesõnaga, vii oma auto remonti juba ükskord.
mul ka alguses polnud koguaeg...kuid nüüd nagu on küll juba...muidu pole asi veel hull,aga see kolin on ebameeldiv!kuskil tiksudes on jama kui mingi kloppimine käib koguaeg!cobra113 kirjutas:mhh...parem vist oleks jah, kuigi kogu aeg nagu polegi seda kolinat, aga loomulikult asi kindlam, kui lasta asjatundjatel üle kontrollida.inxx kirjutas:Seda ei või sa kunagi teada.cobra113 kirjutas: aga noh, loodan et asi niiväga hull ei ole, et asi otsad annaks ja kuskile teepeale ei jää
Ja sellise kirjelduse peale ei suuda keegi ka täpselt ütelda, mis autol viga on.
Ühesõnaga, vii oma auto remonti juba ükskord.
Asi pole mitte 2.5-ses spetsiaalselt, vaid nn. kahemassilises hoorattas, mis ongi kulumaterjal (eluiga u 250000km). Vanasti vahetasid koos sidurikettaga ka leevendid, nüüd pead leevendid koos hoorattaga vahetama. Selline hooratas on peal kõigil diislitel, kliimaga- ja V-mootoriga autodel.maarekl kirjutas:aga oskab keegi öelda millest need 2,5 hoorattad läbi lähevad? autol peaks minu meelest voimu olema piisavalt,et ei koormaks mootorit?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
aga kas sellele mootorile saaks panna ka tavalise hooratta?priitv8 kirjutas:Asi pole mitte 2.5-ses spetsiaalselt, vaid nn. kahemassilises hoorattas, mis ongi kulumaterjal (eluiga u 250000km). Vanasti vahetasid koos sidurikettaga ka leevendid, nüüd pead leevendid koos hoorattaga vahetama. Selline hooratas on peal kõigil diislitel, kliimaga- ja V-mootoriga autodel.maarekl kirjutas:aga oskab keegi öelda millest need 2,5 hoorattad läbi lähevad? autol peaks minu meelest voimu olema piisavalt,et ei koormaks mootorit?
- Kristjan.K
- Huviline
- Postitusi: 231
- Liitunud: 17.10.2006 16:33 22
eriti hästi peaks see siis kostuma kui sa koha peal kõvemini kaasi tallad.Kristjan.K kirjutas:küsimus siia juurde, kas see hooratta jama mõjutab kuidagi ka sidurdamist näiteks, ja kui asi juba päris hull on peaks ka niisama töötades klõpsumist kuulda olema?
Endal nimelt tuleb kuskilt põhjaalt selline hääl autoks 520i 24v
- Kristjan.K
- Huviline
- Postitusi: 231
- Liitunud: 17.10.2006 16:33 22
Oot, saan ma nüüd õigesti aru: mul oleks vaja hooratast vahetada kuna minu auto läbisõit on 370000km ja ma ei usu, et seda on keegi minu autol ennem teinud?maarekl kirjutas:aga kas sellele mootorile saaks panna ka tavalise hooratta?priitv8 kirjutas:Asi pole mitte 2.5-ses spetsiaalselt, vaid nn. kahemassilises hoorattas, mis ongi kulumaterjal (eluiga u 250000km). Vanasti vahetasid koos sidurikettaga ka leevendid, nüüd pead leevendid koos hoorattaga vahetama. Selline hooratas on peal kõigil diislitel, kliimaga- ja V-mootoriga autodel.maarekl kirjutas:aga oskab keegi öelda millest need 2,5 hoorattad läbi lähevad? autol peaks minu meelest voimu olema piisavalt,et ei koormaks mootorit?
v12 ja loomulikult kliimaga.
E32 750i 220kW 

Kui on V12 ja kliimaga, siis hooratast pole. Erandiks on 850CSi, see on seni ainus manuaalkastiga V12 BMW mudelivalikus olnud.arnie kirjutas:Oot, saan ma nüüd õigesti aru: mul oleks vaja hooratast vahetada kuna minu auto läbisõit on 370000km ja ma ei usu, et seda on keegi minu autol ennem teinud?
v12 ja loomulikult kliimaga.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Küll mind võhikut, ei tulnud sellepealegi, et automaat ja manuaal jne.priitv8 kirjutas:Kui on V12 ja kliimaga, siis hooratast pole. Erandiks on 850CSi, see on seni ainus manuaalkastiga V12 BMW mudelivalikus olnud.arnie kirjutas:Oot, saan ma nüüd õigesti aru: mul oleks vaja hooratast vahetada kuna minu auto läbisõit on 370000km ja ma ei usu, et seda on keegi minu autol ennem teinud?
v12 ja loomulikult kliimaga.
Tänud, hakkas kergem!
E32 750i 220kW 

No back-to-basics siis. Automaatkastil on selline plekist hooratas, kuna massi pakub torque-converter.

Manuaalkasti puhul kasutatakse suurema massiga hooratast, kuna siduriketas/korv kaaluvad vähe.

Kahemassilise hooratta puhul on leevendi viidud siduriketta seest hooratta sisse (üks mass on väntvõlli ja teine käigukasti küljes).

Kahemassiline hooratas on kindlasti raskem, kui tavaline.

Manuaalkasti puhul kasutatakse suurema massiga hooratast, kuna siduriketas/korv kaaluvad vähe.

Kahemassilise hooratta puhul on leevendi viidud siduriketta seest hooratta sisse (üks mass on väntvõlli ja teine käigukasti küljes).

Kahemassiline hooratas on kindlasti raskem, kui tavaline.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!