
Mis eelis on pakettakendel?
Mis eelis on pakettakendel?
Nagu pealkirigi ütleb, mis eelis siis tavaliste ees on? Foorumist jäi silma, et üks vend arvas, et 6m pealt haavlid läbi ei lähe,
aga see on ju puhas BS, rääkige siis need kes teavad. Masin ise 2000 a.

http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=86297
http://www.m5board.com/vbulletin/showth ... eadid=2921
http://www.m5board.com/vbulletin/showth ... eadid=2921
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Pakettaken hoiab külma ka väga hästi salongist eemal. Ja millekipärast ei jäätu ta nii kergelt. eelmine alv oli üksikud juhused kus tuli klaase kraapida , samas kõrval autodel klaasid täiesti jääs.
Purustada on teda raskem. Katki saab terava otsaga asjaga. Samas rahakotile väga suur pauk kui pead hakkama vahtama.
Mis puutub tulirelvade kindlusesse siis kuuli/haavli kiirust peaks ta vähendam. Seega ei pruugi vigastused nii tõsised olla.
Purustada on teda raskem. Katki saab terava otsaga asjaga. Samas rahakotile väga suur pauk kui pead hakkama vahtama.
Mis puutub tulirelvade kindlusesse siis kuuli/haavli kiirust peaks ta vähendam. Seega ei pruugi vigastused nii tõsised olla.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
BMW on BMW
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
siin videos on näide elust enesest, et tellisega nüüd küll autosse sisse ei saa
http://riistvara.ee/7series.WMV
pikk video, aga soovitan vaadata, eriti E38 omanikel
Endal on juhi klaas pandud pakett ja uduseks läheb tõesti harvem ning samuti on vaiksem sõita...
Minuteada peaks pakett aken koosnema 2st tavalisest klaasist, mille vahel on omakorda turvakile....samas asja miinus pooleks on see, et paistab halvemini läbi(esiklaas on ka osadel selline) ja kui avarii peaks juhtuma, siis on päris raske autost välja saada, kui uksed kinni kiilunud
http://riistvara.ee/7series.WMV
pikk video, aga soovitan vaadata, eriti E38 omanikel

Endal on juhi klaas pandud pakett ja uduseks läheb tõesti harvem ning samuti on vaiksem sõita...
Minuteada peaks pakett aken koosnema 2st tavalisest klaasist, mille vahel on omakorda turvakile....samas asja miinus pooleks on see, et paistab halvemini läbi(esiklaas on ka osadel selline) ja kui avarii peaks juhtuma, siis on päris raske autost välja saada, kui uksed kinni kiilunud
BMW M5 V10
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 408
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
Päris asjalik õppematerjal, tehtud ehtsa saksa põhjalikusega.wirx kirjutas:siin videos on näide elust enesest, et tellisega nüüd küll autosse sisse ei saa
http://riistvara.ee/7series.WMV
pikk video, aga soovitan vaadata, eriti E38 omanikel![]()
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
ma ei tea, mitut sorti neid protective klaase on olemas, kuid õige protectiv on see
http://www.laptopid.ee/protection/bmwpr ... 20003.html
http://www.laptopid.ee/protection/bmwpr ... 20002.html
see mõra tuleneb kuulist...esimes on mõra sees, kuid seespool pole jälgegi et hakkaks mõranema
Vaevalt, et sellisest kangi läbi lööb....swartsu ehk lööks
ja sauna jutu tasemel olen kuulnud, kuidas tellisega paketti puruks on proovitud lüüa....ei õnnestunud neil see asi igatahes
http://www.laptopid.ee/protection/bmwpr ... 20003.html
http://www.laptopid.ee/protection/bmwpr ... 20002.html
see mõra tuleneb kuulist...esimes on mõra sees, kuid seespool pole jälgegi et hakkaks mõranema
Vaevalt, et sellisest kangi läbi lööb....swartsu ehk lööks

ja sauna jutu tasemel olen kuulnud, kuidas tellisega paketti puruks on proovitud lüüa....ei õnnestunud neil see asi igatahes
BMW M5 V10
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 408
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
Siin on juhiukse (E38) klaaside liigitus paksusest olenevalt ja orienteeruvad hinnad :
Tavaline karastatud 165 $
Topeltklaas 400 $
Protective 1182 $
Kuulikindel (iLP) 5066 $
Kuulikindel soojendusega (iLP) 5797 $
Kuulikindel (iLS) 18436 $
(i)/(iA)/(iL)/(iAL)/(iLP)/(iLS) on siis auto 'liignimed'
Allikas: realOEM.com
Tavaline karastatud 165 $
Topeltklaas 400 $
Protective 1182 $
Kuulikindel (iLP) 5066 $
Kuulikindel soojendusega (iLP) 5797 $
Kuulikindel (iLS) 18436 $
(i)/(iA)/(iL)/(iAL)/(iLP)/(iLS) on siis auto 'liignimed'

Allikas: realOEM.com
All good things come to those who wait.
See käis siis nende pakettakende kohta või turvaklaasi kohta?djarx kirjutas:mitte pakett vaid lamineeritud klaas peaks olema tegelt...
Kui pakettide kohta siis mina ei näe mitte mingit seost pakettakendel ja lamineeritud klaasil, kui siis ainult seda, et mõlemad koosnevad vähemalt kahest klaasist. Lamineeritud klaasil on kahe klaasi vahel kas vaik või PVB-plastkile. Pakettakendel argoon või kuivatud õhk nagu eespool antud lingist lugeda võis.
nojah neid tehakse erinevaid a ma mõtlesin jah lamineeritud...a pakettidel peaks vist argoon vahel olema jah mis summutab natukene müra...vähemalt nii nad väidavad..ja lamineeritud küljeklaasi ma olen ise teinud ja teen praegu esiklaase kah aga masinaks oli vist citroen c 4 ja klaas on kõvasti tugevam a kõvasti raskem kah..
E39 530D
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 408
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt: