Esiklaasile sirm
Esiklaasile sirm
Tahaks siis e 36-le esiklaasile ülesse äärde seda riba mis varjaks päikest...osadel klaasidel on kohe see küljes aga minu klaasil kahjuks ei ole...Kas sinna annaks mingi toonkile panna???Või ainuke võimalus klaas ära vahetada...Väljapoole ei taha mingit kleepsu panna ja poest a la power tuningu kleepsu ka sinna panna ei taha...Kas mingi firma või eraisik oleks suuteline sinna miskit sobitama???
Tänan tähelepanu eest
Tänan tähelepanu eest
- foxracer00
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
- Asukoht: Türi
- Kontakt:
hm..sellist asja küll teha ei viitsi ja ei usus tulemusse(lakk)
Viimati muutis Wille, 17.12.2006 22:25 55, muudetud 1 kord kokku.
kusjuures olen rääkinud paaril korral liikluspatrulliga sel teema ja on öeldud, et kui autol pole seda märget esiklaasil, (ATS1 vms) kuhumaani võib sirm ulatuda siis oli vist 10% esiklaasi pindalast vmsraimo_r kirjutas:Esiklaasi läbipaistvus peab olema 75% ning seda terve klaasi ulatuses ehk jõudu kui mõni agaram patrull maha laseb nokkida.

enda e36-l pole esiklaasil neid märke ja seega on sirm mingi kõva 16-17 cm lai

sellist asja pole ükski patrull öelnud et sirmi esiklaasil EI tohi olla, pigem on asi kinni selles sirmi laiuses !!
BMW 525i e34
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
Tegelikult on kõik palju lihtsam.
Kui tehase poolt pole pandud siis ei võimalda Eesti seadused mingit sirmi panna ja rääkida midagi 10% ja 16 cm on puhas enesepettus. Tuuleklaasi läbipaistvus juhi vaateväljas (so igal pool) peab olema vähemalt 75%, v.a DOT või SAE tähisega ja E sertif. aknaklaaside asendamine DOT või SAE klaasidega on keelatud.
Aga noh, seadused on ju soovitusliku tähendusega...
Kui tehase poolt pole pandud siis ei võimalda Eesti seadused mingit sirmi panna ja rääkida midagi 10% ja 16 cm on puhas enesepettus. Tuuleklaasi läbipaistvus juhi vaateväljas (so igal pool) peab olema vähemalt 75%, v.a DOT või SAE tähisega ja E sertif. aknaklaaside asendamine DOT või SAE klaasidega on keelatud.
Aga noh, seadused on ju soovitusliku tähendusega...

So, where's the Cannes Film Festival being held this year?
Sõber pani ka selle tooriba, 200 eeku oli panek vist.
Ülevaatuselt ei tahetud ühes kohas läbi lasta, teises kohas sai läbi sellega.
Ja sõitis seni kuni politsei kinni pidas ja käskis enda silme all maha kakkuda. Poiss veel lootis tagasi kleepida sama sirmi
Aga liiga kortsus oli.
Ülevaatuselt ei tahetud ühes kohas läbi lasta, teises kohas sai läbi sellega.
Ja sõitis seni kuni politsei kinni pidas ja käskis enda silme all maha kakkuda. Poiss veel lootis tagasi kleepida sama sirmi

528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...
Tartus sõber lasi panna, 200 eeku. Selle hinna sees toonkile + panek.meph kirjutas:Suvaline toonklaasipaigaldusega tegelev firma võib sulle selle tooniriba sinna paigaldada. Ei usu, et roppkallis teenus ka oleks.
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: kiletatud ülariba
Mina isiklikult lubaks küll aga minu arvamus ei ole kunagi mõjutanud seadusetegijaid. seadus ütleb: " tuuleklaasi läbipaistvus juhi vaateväljas peab olema vähemalt 75%" Kui riigiametnikud (liikluspolitseinikud teedel, meie ülemused ARK-st) loevad juhi vaateväljaks tuuleklaasi kogu ulatuses, siis peame ka meie sellega arvestama. Nii nagu tavaelus meie riigis, nii ka tehnoülevaatusel kehtib kirjutamata seadus:"kui tahad hundikarjas ellu jääda siis pead õppima selgeks ulgumise" Jummalapärast ärge riigiametnikud selle jutu peale solvuge ma ei nimeta teist kedagi hundiks aga piltlikumat väljendit hetkel ka ei leia.
Selline olukord, et tehasetoon ülaribana ei tekita probleeme seisneb selles, et keegi ei taha ennast idioodina välja näidata ja nõuda vabrikust väljunud tuttuuel autol tuuleklaasi vahetust. Ärge süüdistage tehnoülevaatajat kes teeb oma igapäevast tööd nii nagu seda nõuavad tema ülemused. Kui hästi ringi vaatate siis võite leida tehnoülevaataja kes räägib võimalikest toonribaga kaasnevatest jamadest kuid vaatamata sellele ei tee takistust tehnoülevaatuse läbimisel.
Re: kiletatud ülariba
Mina isiklikult lubaks küll aga minu arvamus ei ole kunagi mõjutanud seadusetegijaid. seadus ütleb: " tuuleklaasi läbipaistvus juhi vaateväljas peab olema vähemalt 75%" Kui riigiametnikud (liikluspolitseinikud teedel, meie ülemused ARK-st) loevad juhi vaateväljaks tuuleklaasi kogu ulatuses, siis peame ka meie sellega arvestama. Nii nagu tavaelus meie riigis, nii ka tehnoülevaatusel kehtib kirjutamata seadus:"kui tahad hundikarjas ellu jääda siis pead õppima selgeks ulgumise" Jummalapärast ärge riigiametnikud selle jutu peale solvuge ma ei nimeta teist kedagi hundiks aga piltlikumat väljendit hetkel ka ei leia.
Selline olukord, et tehasetoon ülaribana ei tekita probleeme seisneb selles, et keegi ei taha ennast idioodina välja näidata ja nõuda vabrikust väljunud tuttuuel autol tuuleklaasi vahetust. Ärge süüdistage tehnoülevaatajat kes teeb oma igapäevast tööd nii nagu seda nõuavad tema ülemused. Kui hästi ringi vaatate siis võite leida tehnoülevaataja kes räägib võimalikest toonribaga kaasnevatest jamadest kuid vaatamata sellele ei tee takistust tehnoülevaatuse läbimisel.
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: esiklaas
Tere Ahto
Ei mõista millest räägid?
Esiklaasi läbipaistvus on enamasti 100% ja kõikidel autodel.
Usutavasti mõtlesid toonriba.
Alati võid küsida enne auto loovutamist ülevaatajale, et kas sellesamase toonitud ülaäärega saab vormistatud ülevaatus või ei.
Väga nõme probleem ja selliseks ta jääbki. Isiklikult arvan, et miks konstitutsiooni vastaselt koheldakse riigikodanikke ebavõrdselt. Seaduses ei räägita ju sellest, et tehase poolt ülaribana toonitud klaas kõlbab. Tean, et ülevaatust läbitakse ilma igasuguse takistuseta kui on toonitud tuuleklaasi ülemine äär tehase poolt. See kes udutab ja räägib, et eesmine tuuleklaas peab olema läbipaistev kogu klaasi ulatuses ajab lihtsalt mingit jura. Kui esiklaasil on noore juhi vahtraleht siis sellelst kohast ei paista tuulelkaas mitte üldsegi läbi. Aga olgu sellega kuidas on. Politsei karistab erakorralisele ülevaatusele suunamisega kui ei ole tehasetoonitud tuuleklaasi ülaäär.
Re: esiklaas
Tere Ahto
Ei mõista millest räägid?
Esiklaasi läbipaistvus on enamasti 100% ja kõikidel autodel.
Usutavasti mõtlesid toonriba.
Alati võid küsida enne auto loovutamist ülevaatajale, et kas sellesamase toonitud ülaäärega saab vormistatud ülevaatus või ei.
Väga nõme probleem ja selliseks ta jääbki. Isiklikult arvan, et miks konstitutsiooni vastaselt koheldakse riigikodanikke ebavõrdselt. Seaduses ei räägita ju sellest, et tehase poolt ülaribana toonitud klaas kõlbab. Tean, et ülevaatust läbitakse ilma igasuguse takistuseta kui on toonitud tuuleklaasi ülemine äär tehase poolt. See kes udutab ja räägib, et eesmine tuuleklaas peab olema läbipaistev kogu klaasi ulatuses ajab lihtsalt mingit jura. Kui esiklaasil on noore juhi vahtraleht siis sellelst kohast ei paista tuulelkaas mitte üldsegi läbi. Aga olgu sellega kuidas on. Politsei karistab erakorralisele ülevaatusele suunamisega kui ei ole tehasetoonitud tuuleklaasi ülaäär.
Käisin siis Tallinnas ühes firmas kes tegelevad klaaside toonimisega ja uurisin seda esiklaasi sirmi ja nemad laitsid selle maha. Ütlesid, et jääb kole sest ümber selle peegli kinnituse ei ole klaasil seda tehase kleepsu e. ei suudeta seda nii sirgelt lõigata, et jääks kena. Tundub, et tuleb siis uue klaasi peale mõtlema hakata või ilma sirmita hakkama saada.
kusjuures alguses käis mulle ka pinda see peegli kinnituskoht seal keskel mis välja paistis, eriti väljast vaadates...aga see sirm on liiga hea asi, ja palju sa seda autot ikka väljast imetled...rohkem ikka sõidetakse 

BMW 525i e34
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306