Müüdid, rahvatarkused,väljakujunenud valearvamused jne
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Müüdid, rahvatarkused,väljakujunenud valearvamused jne
siia teemasse võiks koguda sellised arvamused ja "rahvatarkused" mis tegelikult ei vasta tõele.
teen otsa lahti:
paaki ei soovitata tühjaks sõita sest siis tõmbab kütusepump kõik sodi põhjast filtrisse ja läheb umbe??
huvitav, kustkohast siis pump kütust tõmbab? et kui paak on täis siis ülevalt servast? pump asub ikka põhjas ja võtab kogu aeg ühest kohast. kõik sade langeb põhja ja tõmmatakse filtrisse esimesel juhul, mitte siis kui paak tühjaks saab. vesi kipub ka põhjas olema
teen otsa lahti:
paaki ei soovitata tühjaks sõita sest siis tõmbab kütusepump kõik sodi põhjast filtrisse ja läheb umbe??
huvitav, kustkohast siis pump kütust tõmbab? et kui paak on täis siis ülevalt servast? pump asub ikka põhjas ja võtab kogu aeg ühest kohast. kõik sade langeb põhja ja tõmmatakse filtrisse esimesel juhul, mitte siis kui paak tühjaks saab. vesi kipub ka põhjas olema
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Patrik seleta see lahti, võtsin e28-l maha kütusepaagi, seal oli oma 10l kütust sees, lasin voolikust jooksma et paak tühjaks saaks, viimane osa oli selline hägune, naabrimees kallas selle oma Audisse ja peale seda tuli tal vahetada kütusefilter 10 km pärast, sest see sade oli filtri ummistanud. Mingi sade on ju paagis ikka, probleem võib pigem ka selles siis olla, et kui paak on tühi ja on seisnud pikkka aega hakkab paagi seintelt sade lahti kukkuma, vist.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
cardo, sina valasid ju solgi sisse, ennem seda polnud ja mina sellise idee peale ei tulnud
kaua seistes võibolla tõesti hakkab roostetama. mina mõtlesin ikka reaalselt linnasõitu-paak kurguni täis ja siis tühjaks ja jälle täis, mitte nagu mõnel mehel et sota eest benssu iga kord ja aurude peal
ilves- mitu korda ühes tunnis pump paagitäie kütust läbi pumpab? ( pumba tootlikkus 100-300 liitrit tunnis ja paak 60 liitrit näiteks)
kõige suurem kõnts ongi just "surge tank" alas.
porschel näiteks on paagi põhjas lihtsalt väljaviik-kõik **** tuleb kõige esimesena. niikaua kui liivateri pole, saab süsteem sellega hakkama. see on niimoodi projekteeritud. kuskil tehase manuaalis pole kirjas et sõita võib ainult poole paagini
kaua seistes võibolla tõesti hakkab roostetama. mina mõtlesin ikka reaalselt linnasõitu-paak kurguni täis ja siis tühjaks ja jälle täis, mitte nagu mõnel mehel et sota eest benssu iga kord ja aurude peal
ilves- mitu korda ühes tunnis pump paagitäie kütust läbi pumpab? ( pumba tootlikkus 100-300 liitrit tunnis ja paak 60 liitrit näiteks)
kõige suurem kõnts ongi just "surge tank" alas.
porschel näiteks on paagi põhjas lihtsalt väljaviik-kõik **** tuleb kõige esimesena. niikaua kui liivateri pole, saab süsteem sellega hakkama. see on niimoodi projekteeritud. kuskil tehase manuaalis pole kirjas et sõita võib ainult poole paagini
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Paar aastat tagasi oma eelmist autot müües puutusin siis kokku seisukohaga, et valget värvi autod roostetavad rohkem. Nii väitsid mulle kaks autost huvitatud 40-ndates aastates ostjat. Kui ma siis küsisin, et käib jutt äkki sellest, et valge pealt paistab rooste lihtsalt paremini välja, tehti mulle selgeks, et ma olen liiga noor, et nendega autoasjas vaielda
Igatahes seda arvamust olen ma veel hiljemgi kuulnud! 


Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Hoiaks asja "kleepsutuuningu" arvamustest puhtana 
Testis lükati ümber väide tohutust võimsuse kasvust, kud siiski on sel tõepõhi all.
Pigem võib väita, et koonusfilter häirib mootori tööd - koonusfiltril kasutatav õli imetakse õhulugejasse ning sinna sattudes sadestub see andurile. Selle tõttu on häiritud aju töö, mis üritab küttesegu segada vastavalt aiateibaid näitavalt andurilt saadud informatsioonile

Kuskil peaks olema ka test, mis seda väidet tõestab.joh kirjutas:Koonusfilter annab KW juurde!!
Testis lükati ümber väide tohutust võimsuse kasvust, kud siiski on sel tõepõhi all.
Pigem võib väita, et koonusfilter häirib mootori tööd - koonusfiltril kasutatav õli imetakse õhulugejasse ning sinna sattudes sadestub see andurile. Selle tõttu on häiritud aju töö, mis üritab küttesegu segada vastavalt aiateibaid näitavalt andurilt saadud informatsioonile
ei tõesta ju, näidati ka seda, et osadel mootoritel on negatiivne tulemus.kimmo kirjutas:Hoiaks asja "kleepsutuuningu" arvamustest puhtana
Kuskil peaks olema ka test, mis seda väidet tõestab.joh kirjutas:Koonusfilter annab KW juurde!!
Testis lükati ümber väide tohutust võimsuse kasvust, kud siiski on sel tõepõhi all.
Pigem võib väita, et koonusfilter häirib mootori tööd - koonusfiltril kasutatav õli imetakse õhulugejasse ning sinna sattudes sadestub see andurile. Selle tõttu on häiritud aju töö, mis üritab küttesegu segada vastavalt aiateibaid näitavalt andurilt saadud informatsioonile
erand kinnitab reeglit.
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Täpsustusedaise kirjutas:ei tõesta ju, näidati ka seda, et osadel mootoritel on negatiivne tulemus.
erand kinnitab reeglit.

Testi andmed >siit< teemast:
Tulemused (max võimsus hp/max vääneNm, pindala):
Originaal 122/148, 6900!!!
Green Twister 132/158, 1000
Pipercross 130/154 520
KN 132/156 1100
JR 131/157 1500
ITG 129/152 810
H&M 127/152 1900
Green koonus 128/153 1200
NB! Õhufilter ei anna hobuseid juurde vaid laseb kasutada olemasolevaid.
Värvitud auto on halb auto.
Värvitud auto on kindlasti läbi elanud raske liiklusõnnetuse ja on müügiks korda tehtud. Auto ostjad on selles vist lausa veendunud.
Värvitud auto on kindlasti läbi elanud raske liiklusõnnetuse ja on müügiks korda tehtud. Auto ostjad on selles vist lausa veendunud.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
samas on paljudega juhtund ka nii nagu siin paar päeva tagasi reporteris näidati ühte hondat kus oli ka väga odavalt korda tehtud ja oli kasutatud ka volvo ja ühe auto juppe veel a marki ei mäleta....teet3 kirjutas:Värvitud auto on halb auto.
Värvitud auto on kindlasti läbi elanud raske liiklusõnnetuse ja on müügiks korda tehtud. Auto ostjad on selles vist lausa veendunud.


- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
Ise ostsin ka auto sellepärast, et oli võimalikult originaal--overdose-- kirjutas:kusjuures olen mitu korda näinud kuidas vanemad inimesed ei osta nooremate käest autot ainult sellpärast et kui autos võimasd kõlarid või müüja noor et ju siis ole autot palju piinatud ja kui auto lagunemas ju siis tahab maha müüa...

teemasse tagasi;
Mida vanem on saksast tulnud masin seda vähem on temaga sõidetud. NT. kui 2000 aasta masinad on läbi sõitnud ~250 000km siis 1990 - 1995 on ainult ~180 000km läbinud. Seega ära osta uut masinat see on juba läbi sõidetud.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
moskvitsi mootor on kopeeritud saksa sõia kopteri päramootori järgi... sellest ka tema poolviltune asend. praegu kohe lambist ei leia yles artiklit kus seda teemat lahatud on aga seal olid pildid juures nii yhest kui teisest ja mõlemad nägid ikka uskumatult sarnased väljagixxef kirjutas:Äkki lükkad väite ümber,et kui mõni tarkpea tuleb väitma,on kohe hea öelda....et eksidAare kirjutas:Moskvits-412 mootor on BMW M10 mootori koopia.
Kõige enamlevinud BMW-ga seotud linnalegend.
Kõiki detaile ei viitsi lugeda, vaid peamised (bmw vs mosse)gixxef kirjutas:
Äkki lükkad väite ümber,et kui mõni tarkpea tuleb väitma,on kohe hea öelda....et eksid
1. mootoriplokk - malmist kuivade hülssidega vs alumiiniumist vannplokk, märgade sissepandavate hülssidega, suur silindrisammu vahe
2. väntvõll - silindrisammu vahe, valatud vs sepistatud
3. mootori sisemiste agregaatide ja jagaja ajam
4. põlemiskambri tööpõhimõte ja kolvipeade lahendus
5. gaasijaotusmehhanismi planeering ja materjalid, klapipuksid ja tihendid
6. veepumba planeering ja ehitus
7. plokikaane kinnitus
8. klappide ja klapipesade nurgad
9. õlipumba tüüp ja ajam
10. nukkvõll - mõõtmed ja avamisnurgad 262 vs 282 kraadi
Sarnane on klappide asetus plokikaanes ja kaane ristlõige ning see, et mootor on kaldu. Samas sarnase kaane lõikega on ka osad mersu mootorid ning kaldus mootoriga autosid on ka teisi.
Kopeerimisega pole midagi pistmist, pigem võib rääkida mõnedest mõjudest asja lahendamisel. Enam-vähem samalaadseid asju on seal ehk 10 %
Mis puudutab neid rahvajutte plokikaane teemal, siis tegelikkuses on kaane tööpõhimõte sarnane 50-60ndate USA Hemi mootoritega.
Mõnede komponentide poolest (kaane kinnitus, keti pingutus, väntvõll, nuka kraadid) on mosse mootor rohkem "race" kui bmw M10 mootor. Samas klappide ja pesade nurgad ja tööpõhimõte on täitsa mööda, kasutatakse vale backangle-ga klappe ning pesade faseerimist, mis sellise kaanetüübile sootuks ebasobiv.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
Joel_H kirjutas:Üks teada-tuntud linnalegend, mis siitki foorumist korduvalt läbi käinud, on e34 (vbl veel mõne) kellade testi abil "tegeliku" läbisõidu kontroll![]()
Ehk siis: kellade testi abil ei ole võimalik auto tegelikku läbisõitu vaadata
kuulsin ise sellist asja et bm e36 kui auto käivitamise aeg hoida peal spido nullimise nuppu pidi näitama õige läbisõidu...kas see tõsi? sest minu arust näitas ühe korra rooli võimus oopis vastupidist, et õiget näitu pole kuidagi võimalik kätte saada...

- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
E39 -al on.--overdose-- kirjutas:Joel_H kirjutas:Üks teada-tuntud linnalegend, mis siitki foorumist korduvalt läbi käinud, on e34 (vbl veel mõne) kellade testi abil "tegeliku" läbisõidu kontroll![]()
Ehk siis: kellade testi abil ei ole võimalik auto tegelikku läbisõitu vaadata
kuulsin ise sellist asja et bm e36 kui auto käivitamise aeg hoida peal spido nullimise nuppu pidi näitama õige läbisõidu...kas see tõsi? sest minu arust näitas ühe korra rooli võimus oopis vastupidist, et õiget näitu pole kuidagi võimalik kätte saada...
Või siis liigselt madaldatud...Henrik88 kirjutas:See tehnika oli aastaid 4 juba tagasi olemas millega sai kerida nii et jälgi ei jää.
Linnalegend: Tagarattad lääpas = palju rasket koormat vedanud auto?
Pigem väsinud vedrud.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
MÜÜT: Mul makk autos nii võimas, et lasin omal kõlarid ribadeks (ymber sõnastus: makk on liiga võimas ja kõlarid hakkavad kõvasti kuulates yle peksma)
Enamlevinud kõlarite purunemis põhjus on liigväikene signaalivõimsus ja sellest tekkinud moonutused. Kui on liiga võimas võimandi elemendi jaoks, siis mitte ei purune element vaid põleb läbi mähis
Enamlevinud kõlarite purunemis põhjus on liigväikene signaalivõimsus ja sellest tekkinud moonutused. Kui on liiga võimas võimandi elemendi jaoks, siis mitte ei purune element vaid põleb läbi mähis