K: E46 veojõu jms kontrollide kohta
-
- Huviline
- Postitusi: 508
- Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
Seda topelt süsteemi olemasolu DSC puhul ei teadnudki. Enda arust võtsin lihtsalt DSC maha vajutades teda korra aga kiirendamisel ikke kõvasti tunda kuidas mootor "poob" ehk ei lase korralikult pöördesse.
Nüüd kohe proovima seda teist varianti et DSC nuppu peal hoida.
Nüüd kohe proovima seda teist varianti et DSC nuppu peal hoida.
E36 1,8; E46 2,8 ja E46 3,0 CI - küll tulevad ka järgmised nimekirja.
-
- Huviline
- Postitusi: 508
- Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kas kindlasti peab hakkama armatuuril lisaks tavapärasele kollasele tulele midagi muud süttima ?Aimar kirjutas:Mu autol on lihstalt DSC nupp ASC asemel.
Väljalülitamisel siis 2 astet:
1. Traction jääb peale
2. kõik OFF
Kui vajutan korra ja süttib kollane tuli. Kiirendamisel tunne et kõik ikke ei ole maha tulnud. (traction).
Kust saad infot et kas sul DSC või DSCII kui nii väidad.
E36 1,8; E46 2,8 ja E46 3,0 CI - küll tulevad ka järgmised nimekirja.
Kui hoiad DSC nuppu pikemalt all peaks kõik kontrollid maas olema ja kaks kollast tuld ka süttima... kui vajutad korraks siis on ainult veojõukontroll maas (külglibisemise korral ikka kontrollitakse pidureid ja mootorit)
UM:
Dünaamiline stabiilsuskontroll (DSC) optimeerib sõidustabiilsust paigaltvõtmise või kiirendamise ajal ning parandab ka veojõudu. Lisaks sellele tunneb süsteem ära ebastabiilsed sõidutingimused nagu ala- või ülejuhitavus ja aitab hoida sõiduki ohutut suunda. Kaasaegne anduritehnoloogia jälgib ratta pöörlemiskiirust, sõiduki külgkiirendust ja pöördumist vertikaaltelje ümber. Neid andmeid töödeldakse, et saada infot auto tegeliku liikumise kohta igal hetkel ja võrreldakse sellega, kuidas auto peaks parasjagu liikuma gaasipedaali asendi ja rooli pööramisnurga põhjal otsustades. Kui need kaks andmeloetelu ei sobi ja auto stabiilsus on ohus, lülitatakse sisse DSC, mis mõjutab pidurisüsteemi või mootori juhtsüsteemi. See aitab vältida ohtlikke olukordi, näiteks külglibisemist.
Automaatne stabiilsuskontroll + veojõukontroll (ASC+T) on DSC alafunktsioon, mis hoiab ära vedavate rataste tühipöörlemist. See tagab optimaalse veojõu ja sõidustabiilsuse. Kui vedava silla üks ratas on kindlal pinnal, teine aga libedal või lahtisel pinnal, pidurdatakse libisema kippuvat ratast nii palju kui võimalik, kuni teine ratas saab oma haardumise tagasi. Ja vastupidi, eesmärgiga tekitada vajadusel täiendavat tühipöörlemist, näiteks autot lumest välja kiigutades, võib ASC+T funktsiooni välja lülitada.
UM:
Dünaamiline stabiilsuskontroll (DSC) optimeerib sõidustabiilsust paigaltvõtmise või kiirendamise ajal ning parandab ka veojõudu. Lisaks sellele tunneb süsteem ära ebastabiilsed sõidutingimused nagu ala- või ülejuhitavus ja aitab hoida sõiduki ohutut suunda. Kaasaegne anduritehnoloogia jälgib ratta pöörlemiskiirust, sõiduki külgkiirendust ja pöördumist vertikaaltelje ümber. Neid andmeid töödeldakse, et saada infot auto tegeliku liikumise kohta igal hetkel ja võrreldakse sellega, kuidas auto peaks parasjagu liikuma gaasipedaali asendi ja rooli pööramisnurga põhjal otsustades. Kui need kaks andmeloetelu ei sobi ja auto stabiilsus on ohus, lülitatakse sisse DSC, mis mõjutab pidurisüsteemi või mootori juhtsüsteemi. See aitab vältida ohtlikke olukordi, näiteks külglibisemist.
Automaatne stabiilsuskontroll + veojõukontroll (ASC+T) on DSC alafunktsioon, mis hoiab ära vedavate rataste tühipöörlemist. See tagab optimaalse veojõu ja sõidustabiilsuse. Kui vedava silla üks ratas on kindlal pinnal, teine aga libedal või lahtisel pinnal, pidurdatakse libisema kippuvat ratast nii palju kui võimalik, kuni teine ratas saab oma haardumise tagasi. Ja vastupidi, eesmärgiga tekitada vajadusel täiendavat tühipöörlemist, näiteks autot lumest välja kiigutades, võib ASC+T funktsiooni välja lülitada.
-
- Huviline
- Postitusi: 508
- Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
Täpselt sama oli minu omal.Ilves kirjutas:Minu E46-l DSC-ga läheb ühekordsel vajutusel traction controli kollane tuli põlema ja nuppu all hoides hakkab kollaselt põlema hüüumärk. Kui ükski hoiatustuli ei põle on kõik kontrollid järelikult peal.
Ehk siis 1x vajutades läheb veojõukontroll maha.
2x nuppu all hoides läheb külglibisemisekontroll maha.
-
- Huviline
- Postitusi: 508
- Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
Täna vaatasin kõik kaitsmed ka üle et mine tea. Kuid ei miskit. See 2x variant mul tööle ei hakka.Raivo kirjutas:Täpselt sama oli minu omal.Ilves kirjutas:Minu E46-l DSC-ga läheb ühekordsel vajutusel traction controli kollane tuli põlema ja nuppu all hoides hakkab kollaselt põlema hüüumärk. Kui ükski hoiatustuli ei põle on kõik kontrollid järelikult peal.
Ehk siis 1x vajutades läheb veojõukontroll maha.
2x nuppu all hoides läheb külglibisemisekontroll maha.
E36 1,8; E46 2,8 ja E46 3,0 CI - küll tulevad ka järgmised nimekirja.
-
- Huviline
- Postitusi: 508
- Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
Probleemile sain nüüd pihta. Esimese vajutuskorra järel läheb maha veojõukontroll ja all hoides külglibisemisseade. Ühtegi tuld põlema ei hakka kuigi jah peaks. Eks siis mingi viga küljes, kuid siiski süsteem ise paistab toimivat.
E36 1,8; E46 2,8 ja E46 3,0 CI - küll tulevad ka järgmised nimekirja.
kas se seade ka jäädavalt võimalik välja lülitada
talveks vähemalt
libedaga kohalt minema ei saa ja kui libisema hakkab siis on ka jama

talveks vähemalt

Viimati muutis quattro, 28.12.2006 14:10 19, muudetud 1 kord kokku.
BS! Enda lollusi pole mõtet elektroonika kaela ajada.quattro kirjutas:ärge libedaga ja teelt välja minemise ohu korral ,selle elektroonika puhul midagi head lootke![]()
ütleme nii,et kui seda jama autol poleks,siis oleks ka minu e 46 praegu terve ( küsimus et kui kasko otsustab auto korda teha kas on võimalik se jama jäädavalt välja lülitada??? )