kas keegi teab midagi sellest 318is-st?
kas keegi teab midagi sellest 318is-st?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
1)Kas sportvedrustus eesti teedel jääb väga raputama?
2)Palju selline isend bensiini võiks võtta?
3)siduri survelaager pidi läbi olema,palju vahetus maksab kas 1500kr?
1)Kas sportvedrustus eesti teedel jääb väga raputama?
2)Palju selline isend bensiini võiks võtta?
3)siduri survelaager pidi läbi olema,palju vahetus maksab kas 1500kr?
Me ei tea milline sportvedrustus sellele autol all on, seega ei oska öelda kas ta raputab väga kõvasti aga raputab ta kohe kindlasti, oleneb mis teedel sa sõidad muidugi. Kui seal on tavaline amort aga lihtsalt madal vedru on sõit natuke ebamäärane.
Me ei tea milline on sinu sõidustiil, seega ei oska ka öelda bensukulu. Maanteel võtab ta tavalise sõiduga 7-8 ja linnas 10 ja üles. Enamasti üle kümne siiski, see mootor tahab tublisti pöördeid saada, et korralikult liikuma hakata ning seetõttu pole ka juttu mingist erilisest ökopillist.
Siduri survelaagri vahetuse hind oleneb sellest, kus sa seda vahetad. Esinduses kindlasti kallis, kuskil nurgataga odav. Me ei tea, kus sa seda vahetada soovid
Me ei tea milline on sinu sõidustiil, seega ei oska ka öelda bensukulu. Maanteel võtab ta tavalise sõiduga 7-8 ja linnas 10 ja üles. Enamasti üle kümne siiski, see mootor tahab tublisti pöördeid saada, et korralikult liikuma hakata ning seetõttu pole ka juttu mingist erilisest ökopillist.
Siduri survelaagri vahetuse hind oleneb sellest, kus sa seda vahetad. Esinduses kindlasti kallis, kuskil nurgataga odav. Me ei tea, kus sa seda vahetada soovid

ei pea olema kupee,aga ideaalis võiks olla.
teemat algatades lootsin et äkki on see auto mõnele foorumi kasutajale tuttav või klubi liikme oma,sest selge see et 3-nda seeria bmw pole rahuliku pereisa sõiduriist,kardan osta kohviks lastud mootoriga streetrace autot,aga mulle meeldib see mudel;),keegi ei tahaks ju hiljem kuulda oma auto kohta juttu et see on seesama masin millega me yle katuse käisime,kui streetracelt koju sõitsime:S
teemat algatades lootsin et äkki on see auto mõnele foorumi kasutajale tuttav või klubi liikme oma,sest selge see et 3-nda seeria bmw pole rahuliku pereisa sõiduriist,kardan osta kohviks lastud mootoriga streetrace autot,aga mulle meeldib see mudel;),keegi ei tahaks ju hiljem kuulda oma auto kohta juttu et see on seesama masin millega me yle katuse käisime,kui streetracelt koju sõitsime:S
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
1. Sportvedrustuse poolepealt ütlen niipalju, et kuulutustes pannakse palju lihsalt igasugu asju juurde, mida tglt ei ole (ei ütle et kõik panevad, a siiski juhtub). Raputamise poolepealt niipalju, et eks ikka vaja vähe rahulikumalt sõita ja rohkem teed vaadata, kui ei taha ennast ja autot väga lõhkuda. Või tuleb lihtsalt valida sobiv sõidukiirus.mexx kirjutas: 1)Kas sportvedrustus eesti teedel jääb väga raputama?
2)Palju selline isend bensiini võiks võtta?
3)siduri survelaager pidi läbi olema,palju vahetus maksab kas 1500kr?
2. Endal oli 318IS 94a. Kütusekulu oli oi oi kui väike. 2.5 mootoriga ikka vahe märgatav. Nii et öko igaljuhul. Numbreid ei viitsi siin küll välja tuua.
3. Enda 325'l vahetasin terve sidurikomplekti ära (korv, laager, survekas) - komplekt ise oli ~1900 krooni + tööraha (Sachs'i komplekt).
BMW 325 93' coupe - Oopis teine maailm