E34 525Tdsa käivitusprobleem
E34 525Tdsa käivitusprobleem
Tere nimelt asi siis selles, et ostsin Tdsa 95 aasta, elmine omanik ütles, et juhtivpihusti tuleb äravahetada, selleks ei taha kylmalt käivituda, asi toimiski nii et kylmana ei tahtnud käivituda ja täna ei läinud senam yldse käima ? Homme lasen juhtivapihusti ära vahetada, äkki keegi oskab veel yht teist n6u anda mida sisi kohe veel vaadata igaks juhuks.
525tdsa touring
see juhtivpihusti on muide 3 tonnine lugu, aga soovitan ka ülejäänude otsad vahetada siis juba - endal sai ka just tehtud, ka 525tds. kui ainult kylmalt käivitus on vilets, siis ehk on viga tõesti selles pihustis ja eelsüüte küünlad tasuks ka üle kontrollida.
aga kas soe mootor läheb ilusasti käima?
aga kas soe mootor läheb ilusasti käima?
Re: 525TDSa käivitus probleem
Pane kõigepealt juhtmed taha ja vaata järgi mis tegelikult viga on.Mina küll ei usu, et juhtpihusti käivitumist segab-pigem eelsüüteküünlad-etteandepump-või õhk küttesüsteemis.amino kirjutas:Tere nimelt asi siis selles, et ostsin Tdsa 95 aasta, elmine omanik ütles, et juhtivpihusti tuleb äravahetada, selleks ei taha kylmalt käivituda, asi toimiski nii et kylmana ei tahtnud käivituda ja täna ei läinud senam yldse käima ? Homme lasen juhtivapihusti ära vahetada, äkki keegi oskab veel yht teist n6u anda mida sisi kohe veel vaadata igaks juhuks.
BMW 525 td E39
Soemootor läheb ilusti käima, paar korda on ainult t6rkunud kui peale s6itu olen pooleks tunniks auto seisma umbes j2tnud ja siis tahtnud uuesti s6itma hakata. Kus juures eelmine omanik väitis, et ta on seda juhtivpihustit kakskorda vahetanud ja m6lemad korrad on pannud kasutatud pihusti. Aga ma vaatan homme siis äkki ostan eelsyyte kyynlad. alustuseks ja katsun masina tööle saada et juhtmeid taha toppima minna. Ja vee, et juhtiv pihusti olevat tal läbilasknud ja sealt 6hu vahele t6mmanud, et see olevatki p6hjus. Muidu viimasepeal meeldib auto k6ik on norm ja värki aga nüüd siis pyya käima panna raiska ...

525tdsa touring
eelsüüte küünalde kontroll ca 15 minutit, minuarust väga lihtne kontrollida.
elektrilise pihusti viga ma ei usu mingil juhul, kuna see ei mõjuta külmalt käivitamist. Süüdistada võiks tõesti eelsüüteküünlaid, etteandepumpa(kuid soojalt läheb ilsuti käima, siis see langeb välja), kütusesüsteem imeb kuskilt õhku vahele.
elektrilise pihusti viga ma ei usu mingil juhul, kuna see ei mõjuta külmalt käivitamist. Süüdistada võiks tõesti eelsüüteküünlaid, etteandepumpa(kuid soojalt läheb ilsuti käima, siis see langeb välja), kütusesüsteem imeb kuskilt õhku vahele.
Mercedes EQS 450+ 2022
Re: E34 525Tdsa käivitusprobleem
aa kuule kui pikalt seisnud ja ei käivitu siis võiks vaadata neid klappe mis on kõrgsurveosa otsas.kui need ei pea siis ööga vajub kytus alla ja hommikul tarvis pikalt käivitadaamino kirjutas:Tere nimelt asi siis selles, et ostsin Tdsa 95 aasta, elmine omanik ütles, et juhtivpihusti tuleb äravahetada, selleks ei taha kylmalt käivituda, asi toimiski nii et kylmana ei tahtnud käivituda ja täna ei läinud senam yldse käima ? Homme lasen juhtivapihusti ära vahetada, äkki keegi oskab veel yht teist n6u anda mida sisi kohe veel vaadata igaks juhuks.
muidugi on ja põhiliselt on see häda paagis etteande pumbast tulev voolik on murelaps,nende vanade klambrite pinge sureb ära ja need on tarvi välja vahetadaSass525 kirjutas:mul jama selline,et saab kuskilt õhku tuleks nagu paagi poolt kas tdsil on mingid kohad välja ka kujunenud kus õhku võiks saada.Tagasivoolu voolikud vahetatud.
Laagris oleva diislikeskuse kodulehe hinnakirjas oli sellise hinnaga.
Ei vastuta ma muidugi selle pihusti päritolu maa eest ja ei tea mis aegne see hind seal oli. Pihusti otste hinnapätingule vastasid nad ka mulle, et üks ots maksab ~190 krooni. Tõenäoliselt need mingid hiinakad, mis ei pruugi pikalt käia
ANDURIGA PIHUSTI BMW
KCA21S91 0430211100 2 389 kr 129,61
http://www.diislikeskus.ee/pihustiotsad.html
http://www.diislikeskus.ee/myykjuhtmegapihustid.html
Sellel lehel näidatud ka taastatud pihusti hind.
Ei vastuta ma muidugi selle pihusti päritolu maa eest ja ei tea mis aegne see hind seal oli. Pihusti otste hinnapätingule vastasid nad ka mulle, et üks ots maksab ~190 krooni. Tõenäoliselt need mingid hiinakad, mis ei pruugi pikalt käia

ANDURIGA PIHUSTI BMW
KCA21S91 0430211100 2 389 kr 129,61
http://www.diislikeskus.ee/pihustiotsad.html
http://www.diislikeskus.ee/myykjuhtmegapihustid.html
Sellel lehel näidatud ka taastatud pihusti hind.
525 TDS´a EXECUTIVE
Ise sain pidama mingiks ajaks kui võtsin pihustilt maha plastkaane, kuhu juhtmed sisse jooksevad ja puhastasin ära ning täitsin hermetsiga ära. Need kaks tihvti saab väikse kruvikaga välja koputada ja siis on kaan käes ka.
Aga mul see lekkimine käivitumist küll ei seganud, lihtsalt mootori külje leemendas täis ja seepärast sa ära vahetatud.
Aga mul see lekkimine käivitumist küll ei seganud, lihtsalt mootori külje leemendas täis ja seepärast sa ära vahetatud.
525 TDS´a EXECUTIVE
omal oli sama jama - huvitav oli seegi et käivitamise jama tekkis kui parkisin auto selliselt et tagaots jäi allapoole - kui esiots allapoole siis probleeme polnud. sain vea kätte tänu läbipaistvale küttetorule filtri ja pumba vahel. ühesõnaga kütus valgus ühendatud anumate seaduse kohaselt öösel paaki tagasi ja läbipaistvast torust nägin kuidas õhk liikus, käima sain - mitte käiamisega vaid süüded kolm kuni neli korta sisse keerates. paagi pump lööb nii 10-15 seki ja siis jääb vait . kolm sellist tsüklit ja masin käis - viga õhuleke kütusefiltri juures e. kummtihend - silmaga ei näinud midagi-pärast filtri vahetust ok
525 TDS 95 autom, universaal
www.rinardi.ee
www.rinardi.ee
Mul on juhtivpihusti täiesti märg ymbert. ja sealt kytusevoolikust on näha ka kuidas 6hk liigub, Tahtsin kytusefiltrit ka vahetada aga ei saa kätte raiska :Shardi kirjutas:omal oli sama jama - huvitav oli seegi et käivitamise jama tekkis kui parkisin auto selliselt et tagaots jäi allapoole - kui esiots allapoole siis probleeme polnud. sain vea kätte tänu läbipaistvale küttetorule filtri ja pumba vahel. ühesõnaga kütus valgus ühendatud anumate seaduse kohaselt öösel paaki tagasi ja läbipaistvast torust nägin kuidas õhk liikus, käima sain - mitte käiamisega vaid süüded kolm kuni neli korta sisse keerates. paagi pump lööb nii 10-15 seki ja siis jääb vait . kolm sellist tsüklit ja masin käis - viga õhuleke kütusefiltri juures e. kummtihend - silmaga ei näinud midagi-pärast filtri vahetust ok
Ja käivitub ka nii et panen mingi 5 - 6 laksu syydet ennem ja siis matsti nagu paugupill läheb käima :S
525tdsa touring
Mul on juhtivpihusti täiesti märg ymbert. ja sealt kytusevoolikust on näha ka kuidas 6hk liigub, Tahtsin kytusefiltrit ka vahetada aga ei saa kätte raiska :S
Ja käivitub ka nii et panen mingi 5 - 6 laksu syydet ennem ja siis matsti nagu paugupill läheb käima :S[/quote]
Ikkagi etteandepump ja kusilt tõmbaba õhu vahele!
Ehk pole sul viga anduriga pihustis vaid on pihusti ülevoolu voolikud katki!
Ja käivitub ka nii et panen mingi 5 - 6 laksu syydet ennem ja siis matsti nagu paugupill läheb käima :S[/quote]
Ikkagi etteandepump ja kusilt tõmbaba õhu vahele!
Ehk pole sul viga anduriga pihustis vaid on pihusti ülevoolu voolikud katki!
Kui juht pihusti on märg siis vajub küte paaki tagasi. Vaheta pihusti ära.....ajutiselt võid panna klapi vahele, et küte alla ei vajuks.
Siit saad tutika juht pihusti 2500.- (esinduses ~4500.-)
Oisu Diisel OÜ
Pikk 1 Järvamaa Türi vald Oisu
tel:3871070
Siit saad tutika juht pihusti 2500.- (esinduses ~4500.-)
Oisu Diisel OÜ
Pikk 1 Järvamaa Türi vald Oisu
tel:3871070
E39 525DA -01 Touring
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
Õhk selles voolikus võib olla vabalt tingitud kütusefiltrist. Kas sul tagasivooluvoolikud on kõik ok? Sealt kipub kah lekkima ja siis pihustid upuvad diisli sees.amino kirjutas:
Mul on juhtivpihusti täiesti märg ymbert. ja sealt kytusevoolikust on näha ka kuidas 6hk liigub, Tahtsin kytusefiltrit ka vahetada aga ei saa kätte raiska :S
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
süsteemine defekteerimine käib vist sellises järjekorras
1. Vahetad ära ülevoolu voolikud, need ei maksa palju ja kui vanad siis mingi hetk hakkavad nad nii või naa läbi laskma. Nagu siin varem mainiti on ka näha kust õhu sisse tõmbab, ehk samast kohast kust kütust välja pritsib.
Kui juhtivpihusti laseb kütust läbi siis tähendab see seda et sealt tuleb ka seistes õhku sisse, aitab nina allapoole parkimine või pihusti vahetus. Minu arust see ei olnud esinduses ka koos vahetusega nii kallis kui eespool mainitud.
2. Vahetad kütusefiltri
3. Sukeldud kütusepaaki, võtad sealt pumba välja ja vahetad paar rõngastihendit ära. Õigete detailide leidmiseks abiks realoem.com, ETK või siis väikese otsimisega leiab ka siit foorumist õige teema koos õpetusega üles,
4.Kui õigesti mäletan oli ka kõrgsurvepumbas tagasivooluklapp, selle hinda koos vahetusega ilmselt ei tea keegi sest lihtsam on osta odav klapp ja panna see lihtsalt voolikule külge.
Kui küünlad korras siis ei tulegi hetkel rohkem meelde külmalt käivituse probleemide lahendusi.
Kõik eelnev muidugi ei pruugi olla 100% tõsi vaid on minu arusaam ja kogutud teadmised siit foorumist ja muudest allikatest.
Loodan et minust oli abi
terv
erich
1. Vahetad ära ülevoolu voolikud, need ei maksa palju ja kui vanad siis mingi hetk hakkavad nad nii või naa läbi laskma. Nagu siin varem mainiti on ka näha kust õhu sisse tõmbab, ehk samast kohast kust kütust välja pritsib.
Kui juhtivpihusti laseb kütust läbi siis tähendab see seda et sealt tuleb ka seistes õhku sisse, aitab nina allapoole parkimine või pihusti vahetus. Minu arust see ei olnud esinduses ka koos vahetusega nii kallis kui eespool mainitud.
2. Vahetad kütusefiltri
3. Sukeldud kütusepaaki, võtad sealt pumba välja ja vahetad paar rõngastihendit ära. Õigete detailide leidmiseks abiks realoem.com, ETK või siis väikese otsimisega leiab ka siit foorumist õige teema koos õpetusega üles,
4.Kui õigesti mäletan oli ka kõrgsurvepumbas tagasivooluklapp, selle hinda koos vahetusega ilmselt ei tea keegi sest lihtsam on osta odav klapp ja panna see lihtsalt voolikule külge.
Kui küünlad korras siis ei tulegi hetkel rohkem meelde külmalt käivituse probleemide lahendusi.
Kõik eelnev muidugi ei pruugi olla 100% tõsi vaid on minu arusaam ja kogutud teadmised siit foorumist ja muudest allikatest.
Loodan et minust oli abi
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
No oled sa proovinud mõne klambri vahetada või pingutada ka mõne vooliku pealt? Naiteks tagasivoolu klapp pumbal on tal väikese auguga(ei tea mispärast), nii et see ei ole kuidagi süüdlane.
Mina maadlesin eelmine sügis selle probleemiga ja lõpuks aitas tagasivoolu klapist paaki mineva vooliku klambri vahetus + enne seda sai ka pandud uued tagasivoolud pihustitele ja samuti lekkis mul anduriga pihusti ja see lekkis mul selle suveni veel kuid ei põhjustanud käivitusprobleeme.
Arvatavasti ei mõjuks tagasivool survelangusele mingit moodi kui tal ei oleks klapi sees seda k*ramuse väikest auku, sest siis oleks süsteem tihe ja küte võiks joosta kasvõi ämbrisse nagu belarussil.
Mina maadlesin eelmine sügis selle probleemiga ja lõpuks aitas tagasivoolu klapist paaki mineva vooliku klambri vahetus + enne seda sai ka pandud uued tagasivoolud pihustitele ja samuti lekkis mul anduriga pihusti ja see lekkis mul selle suveni veel kuid ei põhjustanud käivitusprobleeme.
Arvatavasti ei mõjuks tagasivool survelangusele mingit moodi kui tal ei oleks klapi sees seda k*ramuse väikest auku, sest siis oleks süsteem tihe ja küte võiks joosta kasvõi ämbrisse nagu belarussil.
525 TDS´a EXECUTIVE