Mazda RX8 mootor võtab päris arvestatavalt õli ja seda isegi täiesti korras olles;)truumu kirjutas:Olen kuulnud ka teiste mootorte kohta* "...audi mootorid võtavad kõik natuke õli ja peab vahetusvälba vahel juurde valama..."
Täielik pullikaka
Kui mootor on täiesti korras, ei võta ta tilkagi õli
Ja olenemata sellest, kuidas sõidad
On olemas lubatud õlikulu normid, kui ei pea veel kohe mootorit remontima
Müüdid, rahvatarkused,väljakujunenud valearvamused jne
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 408
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
mitte 1, vaid lausa 1,5 liitrit. allikas auto remondi käsiraamathollow kirjutas:kas see on nüüd sinupoolne myyt... või oled sa kindlal veendumusel, et nii see ongi?veekaheksa kirjutas:Osadel Mesa ja Audi mootoritel on kulunorm kuni 1 liiter 1000km'le, seni kuni kulu on alla selle on kulu normaalne.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Caddy mul olnud pole, aga 87 750iL võttis maanteel 9 ja linnas 17-18, kas konkureerid tegelikult...?Charly kirjutas: tegelikult tarbib 5.7l cadillac suts vähem, kui sama suure mootoriga, sama ajastu, sama rasked eruo-japsu autod)
Kuidas võtta. Nii lihtsa ja odava auto nagu Chrysler Stratus esiõõts maksab ikka tuhandeid. Nii lihtsa ja odava rahvaauto nagu Ford Taurus hüdrauliline mootoripadi (B-osa) maksab way üle 1000 krooni, samas nii kalli ja eksklusiivse auto nagu bmw 7s seeria hüdraulilse padja võib saada nii vähese kui 280 krooni eest...kõik on suhteline. Odavad on osad siiski vanakooli autodel, mille hulka kuulub Su Caddy ka. Uuema kooli autodega, eriti japsidega kahasse ehitatuga, on asi lausa vastupidi....tikutaku foorumis oli alles keegi hädas Caddy nivooamortidega, mis kokku maksud way üle auto turuhinna?* ameeriklaste jupid on sigakallid ja neid peab paar kuud ootama
( näiteks minu cadil on rooliotsad 67.- Stabikavarras 120.- arniir 160.-, kõik kohapeal olemas)
Ka minu üks kunagine kolleeg on seal näinud autot, mis oli vist merepõhjas olnud, sest põhjaalune oli ühtlaselt roostest punane (6a vana).* United Motorsis müüakse ainult korralikke ja kontrollitud kasutatud autosi
(ei, on õnnestunud saada ka eelnevalt mahakantud ja leedus "taastatud" auto)
Vat see on küll linnalegend. Tõele vastab see summa siis, kui mingi totaalse panni endale kaela ostad, mida võib juhtuda iga autoga. Ma ei tea, mis kogemustest sina räägid, aga mul oli B5 Passat, saksast, teadmata läbisõiduga, diisel. Sõitsin kahe aastaga sellega 70 000 km ning remondikulude summa oli kokku ca 15 000 krooni, millest enamuse andsid tehase sharniiride vahetamine nn upgrade kit'iga kohe alguses, millega jõudsin sõita üle 60 000 mööda Tallinna auke ja ei mingeid probeeme. Võin ka kinnitada, et vastavate originaalosade kasutamisel on see Audi/VW silla igaaastase lagunemise jutt supivaht. Süvenege enne asjasse. Hooldasin ja remontisin Reval Autos ja originaalosadega.*Audi A6 ja VW Passat on head autod
(kogemustele tuginedes kumbki mudel Tallinna tänavatele ei kõlba ja aasta remondikulud ulatuvad 30 000+ krooni
Hea on suhteline mõiste, kuid 3se bmw või Honda Accordi kõrval on Passat märksa ruumikam, mugavam ja mis seal salata -oluliselt vaiksem. Tõsi, mitte eriti hea juhitavusega, kuid headuses pole põhjust kahelda. TDi mootoriga ka silmapaistvalt ökonoomne oma suuruse kohta (universaal TDI suvel maanteel 4.1 l/100 km, keskmine 6.5).
Ei oska su kogemuste allikat kommentaarida, kuid sama TDI võttis õlivahetuse peale ca 3 liitrit õli ning surved-asjad olid väga OK. Pidigi võtma. Seejuures osasid õlisid võtab kohe hea meelega ja teisi mitte.* "...audi mootorid võtavad kõik natuke õli ja peab vahetusvälba vahel juurde valama..."
(loll müügijutt)
Viimati muutis Aare, 30.12.2006 11:05 24, muudetud 1 kord kokku.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Näiteks minu e39 m5 ei võta õli, aga räägitakse, et 1l/1000km on ka veel selle mootori puhul "normaalne". Endal ei ole see aeg veel kätte jõudnud, samas tehti 2000 aasta lõpus m5 mootorile mingi veaparandus ja võimalik, et ei tulegi seda aega. Samas ei ole see tavaline mootor ja tean, et vormelitele ja teistele võistlusautodele kallatakse õli regulaarselt sisse.veekaheksa kirjutas:Osadel Mesa ja Audi mootoritel on kulunorm kuni 1 liiter 1000km'le, seni kuni kulu on alla selle on kulu normaalne.
See 1-1,5 l on arvestatud selliselt, et selline kulu puhul ei käi sinist tomu tagant välja ning õli ei riku veel küünlaid-lambdasid-katte ehk kapremondi tegemine ei ole majanduslikult õigustatud.
Minu 535 võtab isegi rohkem kui takka tallata, kuid surved on 100%, küünlad on puhtad ja sisselaskes õli ei ole. Ju siis peab nii olema.
Minu 535 võtab isegi rohkem kui takka tallata, kuid surved on 100%, küünlad on puhtad ja sisselaskes õli ei ole. Ju siis peab nii olema.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
1 liiter 1000 km kohta ei tekita midagi sellist, mida küünaldelt näha saab. Küünlad sittab ära 0,5l 100 km kohta.truumu kirjutas:Ei ole normaalne ju, lihtsalt antud aega remondiraha korjamiseks
Kuidas lugeda normaalseks seda, et pean tihemini küünlaid vahetama, mille õli ära rikub tänu lekkivatele klapisääre tihenditele?
Sama hästi võib öelda, et on tatine nina on normaalne nähtus, kuna tatti tuleb alla liitri ööpäevas Mina näiteks ei saaks enam öösel rahulikult magada, kui mootor õli võtaks
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 408
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
aise: Eks mul klapisääretihendid siis vist? aga miks ta ei suitse, kui viimane 0,5L läks mingi 200-300 km peale siis oleks pidanud tomu järgi olema, või põleb see 0w30 nii hästi ära 
Mille jaoks nii vedel õli hea on? Eriti veel kui ta seda sellistes kogustes tarbib?

Mille jaoks nii vedel õli hea on? Eriti veel kui ta seda sellistes kogustes tarbib?
All good things come to those who wait.
RX8-l on peal Wankel mootor, mis juba sündides vigane...bimmer099 kirjutas: Mazda RX8 mootor võtab päris arvestatavalt õli ja seda isegi täiesti korras olles;)
Pealegi kuidas on mootorit kontrollitud, et tead kas see on korras või mitte?
Minuteada ei ole Eestis ühtegi stendi, mis suudaks seda diagnoosida
1liiter 10 000km peale on juba küünlalt näha, kui lasevad läbi klapisääredAare kirjutas: 1 liiter 1000 km kohta ei tekita midagi sellist, mida küünaldelt näha saab. Küünlad sittab ära 0,5l 100 km kohta.
0,5l/100km peale pole vaja küünlaid välja keeratagi, kabiin niisama tossu täis ja tagaklaasist välja ei näe...
Kas just vigane, aga radikaalne kindlasti. Ja rootoritihendite õlitamiseks on tal mingi spets süsteem kohe. Seega veelkord vana tõde: tasuta lõunaid ei ole olemas.truumu kirjutas:RX8-l on peal Wankel mootor, mis juba sündides vigane...bimmer099 kirjutas: Mazda RX8 mootor võtab päris arvestatavalt õli ja seda isegi täiesti korras olles;)
http://www.google.com/search?sourceid=n ... onsumption
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- enda audi pole miskit veel võtnud, kuid üks teine ostukandidaat võttis korralikult. Mina olen selle poolt, et auto peab sõitma terve vahetusvälba (ka long life õli puhul) nii, et tase alla MIN ei kukuAare kirjutas:Caddy mul olnud pole, aga 87 750iL võttis maanteel 9 ja linnas 17-18, kas konkureerid tegelikult...?Charly kirjutas: tegelikult tarbib 5.7l cadillac suts vähem, kui sama suure mootoriga, sama ajastu, sama rasked eruo-japsu autod)
- jah maanteekulu sama, 10-t pole ka hea tahtmise juures täis saanud, linnakulu keskmise sõidu puhul 16-18. tehas pakub 8.5 ja 13.8...kuid seda ei saavuta, vähemalt linnas mitte
Kuidas võtta. Nii lihtsa ja odava auto nagu Chrysler Stratus esiõõts maksab ikka tuhandeid. Nii lihtsa ja odava rahvaauto nagu Ford Taurus hüdrauliline mootoripadi (B-osa) maksab way üle 1000 krooni, samas nii kalli ja eksklusiivse auto nagu bmw 7s seeria hüdraulilse padja võib saada nii vähese kui 280 krooni eest...kõik on suhteline. Odavad on osad siiski vanakooli autodel, mille hulka kuulub Su Caddy ka. Uuema kooli autodega, eriti japsidega kahasse ehitatuga, on asi lausa vastupidi....tikutaku foorumis oli alles keegi hädas Caddy nivooamortidega, mis kokku maksud way üle auto turuhinna?* ameeriklaste jupid on sigakallid ja neid peab paar kuud ootama
( näiteks minu cadil on rooliotsad 67.- Stabikavarras 120.- arniir 160.-, kõik kohapeal olemas)
-see on suhteline, nagu ikka. Kuid legend jääb elama
Ka minu üks kunagine kolleeg on seal näinud autot, mis oli vist merepõhjas olnud, sest põhjaalune oli ühtlaselt roostest punane (6a vana).* United Motorsis müüakse ainult korralikke ja kontrollitud kasutatud autosi
(ei, on õnnestunud saada ka eelnevalt mahakantud ja leedus "taastatud" auto)
Vat see on küll linnalegend. Tõele vastab see summa siis, kui mingi totaalse panni endale kaela ostad, mida võib juhtuda iga autoga. Ma ei tea, mis kogemustest sina räägid, aga mul oli B5 Passat, saksast, teadmata läbisõiduga, diisel. Sõitsin kahe aastaga sellega 70 000 km ning remondikulude summa oli kokku ca 15 000 krooni, millest enamuse andsid tehase sharniiride vahetamine nn upgrade kit'iga kohe alguses, millega jõudsin sõita üle 60 000 mööda Tallinna auke ja ei mingeid probeeme. Võin ka kinnitada, et vastavate originaalosade kasutamisel on see Audi/VW silla igaaastase lagunemise jutt supivaht. Süvenege enne asjasse. Hooldasin ja remontisin Reval Autos ja originaalosadega.*Audi A6 ja VW Passat on head autod
(kogemustele tuginedes kumbki mudel Tallinna tänavatele ei kõlba ja aasta remondikulud ulatuvad 30 000+ krooni
Hea on suhteline mõiste, kuid 3se bmw või Honda Accordi kõrval on Passat märksa ruumikam, mugavam ja mis seal salata -oluliselt vaiksem. Tõsi, mitte eriti hea juhitavusega, kuid headuses pole põhjust kahelda. TDi mootoriga ka silmapaistvalt ökonoomne oma suuruse kohta (universaal TDI suvel maanteel 4.1 l/100 km, keskmine 6.5).
- see on jälle suhteline, kuid hetkel on mul 2-l kolleegil a6 ja 1-l passat. ei tea, kas sitad isendid vms, kuid plaanivad mazda/toyota peale üle minna...hoolimata kõigest
Ei oska su kogemuste allikat kommentaarida, kuid sama TDI võttis õlivahetuse peale ca 3 liitrit õli ning surved-asjad olid väga OK. Pidigi võtma. Seejuures osasid õlisid võtab kohe hea meelega ja teisi mitte.* "...audi mootorid võtavad kõik natuke õli ja peab vahetusvälba vahel juurde valama..."
(loll müügijutt)
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 03.06.2007 18:00 01
- Asukoht: Tallinn
bensupaagi tühjakssõitmisest siis.
sõitsin eile paagi kohe täitsa täitsa tühjaks. kütusetuli oli juba mingi viimased 80 km põlenud ja kui seisma jäin ja mootori välja lülitasin siis 10 minutit hiljem enam käima ei läinud mitmekordse proovimise peale... lippasin siis kankuga tanklasse ja tõin ja valasin 5 l kütust peale peale mõningast ketramist läks uuesti köima ja käis täna ka kenasti.
ja mina olen kah see kümne liitri kaupa tankija kellel paagis tühjus pidevalt.
loodan et ära ei sõnunud nüüd.
nii et mina ka sellega nõus et paagitilgatumatühjakssõit ei tähenda kohe benafiltri ummistumist.
sõitsin eile paagi kohe täitsa täitsa tühjaks. kütusetuli oli juba mingi viimased 80 km põlenud ja kui seisma jäin ja mootori välja lülitasin siis 10 minutit hiljem enam käima ei läinud mitmekordse proovimise peale... lippasin siis kankuga tanklasse ja tõin ja valasin 5 l kütust peale peale mõningast ketramist läks uuesti köima ja käis täna ka kenasti.
ja mina olen kah see kümne liitri kaupa tankija kellel paagis tühjus pidevalt.
loodan et ära ei sõnunud nüüd.
nii et mina ka sellega nõus et paagitilgatumatühjakssõit ei tähenda kohe benafiltri ummistumist.
viin ära vanu raamatuid ja heliteoseid ... 53600903
audi a8 4,2 on ettenähtud norm. õli kulu 1l -1000 km, kuna omanud seda autot siis võin õelda, et kui sõita nagu benskar siis ei tule elusees sellist õlikulu, kui oled raske jalaga tuli mul õli peale valada umbes 1l 1500 km peale
ja minu meelest on see täiesti normaalne ju et suuremad mootorid võtavad rohkem õli, sest igas mootoris ju mingi osa õli põleb ära, mida suurem mootor seda rohkem põleb, või olen ma millestki valesti aru saanud?
ja minu meelest on see täiesti normaalne ju et suuremad mootorid võtavad rohkem õli, sest igas mootoris ju mingi osa õli põleb ära, mida suurem mootor seda rohkem põleb, või olen ma millestki valesti aru saanud?
BMW 530 da
M:Audi A8 varuosadeks
M:Audi A8 varuosadeks
kui mootor ei leki, karteri tuulutus korras, sääretihendid peavad siis õlirõngad ei pea järelikult (muidugi on veel igasugu imeasju aga üldiselt on nii). normaalset pole selles mitte kui midagi, kuna klapid/põlemiskamber tahmuvad, katid kestavad vähem jne. õlirõnga põhimõte on õli silindriseinalt alla tagasi kiskuda, et see põlemiskambrisse ei satuks. jätan õiguse endale loll olla kui midagi mööda paninKristo_V kirjutas:audi a8 4,2 on ettenähtud norm. õli kulu 1l -1000 km, kuna omanud seda autot siis võin õelda, et kui sõita nagu benskar siis ei tule elusees sellist õlikulu, kui oled raske jalaga tuli mul õli peale valada umbes 1l 1500 km peale
ja minu meelest on see täiesti normaalne ju et suuremad mootorid võtavad rohkem õli, sest igas mootoris ju mingi osa õli põleb ära, mida suurem mootor seda rohkem põleb, või olen ma millestki valesti aru saanud?

kus **** see õli sul ära põleb... silindrid on ju kuivad... kui kytus ja õhk välja arvata, siis ei ole seal midagi rohkem... kui sinna hakkab aga õli sattuma, siis on kas plokikaane tihend läbi ja/või kolvirõngad või klapisääretihendid ja juhtpuksid... kui need asjad on korras siis ei satu õli silindrisse sisse ... kõige lähem koht silindri sisemusele kuhu õli pääseb on kolvi alumisele poolele pritsitakse õli, et sellega jahutada kolvi temperatuuri... kui kolb liigub yles siis saab silinder õliseks... kolb tuleb alla ja lükkab õli ka silindri seinte küljest äraKristo_V kirjutas:audi a8 4,2 on ettenähtud norm. õli kulu 1l -1000 km, kuna omanud seda autot siis võin õelda, et kui sõita nagu benskar siis ei tule elusees sellist õlikulu, kui oled raske jalaga tuli mul õli peale valada umbes 1l 1500 km peale
ja minu meelest on see täiesti normaalne ju et suuremad mootorid võtavad rohkem õli, sest igas mootoris ju mingi osa õli põleb ära, mida suurem mootor seda rohkem põleb, või olen ma millestki valesti aru saanud?