e34 automaatkast ja selle vedamine
- Heiki_L
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 04.08.2004 12:20 44
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Harjumaa
e34 automaatkast ja selle vedamine
Mure siis selline et auto vaja lohistada köie otsas 230km...
Olen kuulnud nüüd nii mõndagi versiooni.... et max 30-40km, ja max50-60km tunnis...
mida peaks tegema et saaks vedada .... midagik üljest ära .... kardaan???
kas kardaan on all tähik võtmetega või kuidas .....
on muid versioone ?????
Olen kuulnud nüüd nii mõndagi versiooni.... et max 30-40km, ja max50-60km tunnis...
mida peaks tegema et saaks vedada .... midagik üljest ära .... kardaan???
kas kardaan on all tähik võtmetega või kuidas .....
on muid versioone ?????
Re: e34 automaatkast ja selle vedamine
mina nendest kiirustest ei tea suurt midagi aga kas polnud et max teekond pukseerimiseks 50-60 km , mitte 50-60km /hhex007 kirjutas:Mure siis selline et auto vaja lohistada köie otsas 230km...
Olen kuulnud nüüd nii mõndagi versiooni.... et max 30-40km, ja max50-60km tunnis...
mida peaks tegema et saaks vedada .... midagik üljest ära .... kardaan???
kas kardaan on all tähik võtmetega või kuidas .....
on muid versioone ?????

parem jah kardaan küljest kui nii pikk maa vaja vedada
kas ikka tõesti ei tohi pukseerida e. ei ole soovitav - kõik see jutt mis siin on on justkui ``väidetavalt``- kas ikka keegi teab kasti siseehitust - miks ikkagi on masinal olemas neutraalkäik ja kuidas see sees toimib ja kui palju ta õlitust vajab - minu teada ei N asendis ei ole vaja kasti sisest määrimist survega kuna sisu ei tööta - detailid küll liiguvad kuid teineteise vastu hõõrdumist ei toim - uurime pisut ikka asja enne kui laseme mehel tonne magama panna treila peale
525 TDS 95 autom, universaal
www.rinardi.ee
www.rinardi.ee
- conversator
- Huviline
- Postitusi: 116
- Liitunud: 25.02.2006 20:48 38
mis sa ikka mõtled: võta kardaan ära või otsi treiler ja asi korras, ei tasu hakata katsetama kas N sobib vedamiseks või mitte:)
tean ühte geeniust kes ei julgenud vedada nii et kasti sees midagi ringi käiks, mees pani käsipiduri peale-siis ju rattad ringi ei käinud ja kasti ka ei lõhu
, oli küll tegemist õnneks kruusateega(libiseb vähegi), aga naerdud sai selle "geeniuse" üle küll
tean ühte geeniust kes ei julgenud vedada nii et kasti sees midagi ringi käiks, mees pani käsipiduri peale-siis ju rattad ringi ei käinud ja kasti ka ei lõhu

Bayerische Motoren Werke
Eks igaüks räägib erinevaid variante , mina olen ka kuulnud seda 50 km / h pukseerimist ..Samas kui mul oli vaja pukseerida ühte autot ja läksin sõbraga vaidlema ,et kas võib või mitte siis helistasime ühele tuttavale automaat käigukasti remontijale ja küsisime ,kas võib ja ta ütles, et ei ole ÜLDSE soovitatav vedada..Aga ta ei öelnud ,et ei tohi..seega..
Kui ma pukseerisin oma E34 umbes max 7 km ja kiirus oli 50 km /h siis maja ees käigukast ei töötand ..Õnneks möödus see peale 3-4 min kui mootor rahulikult töötas
Kui ma pukseerisin oma E34 umbes max 7 km ja kiirus oli 50 km /h siis maja ees käigukast ei töötand ..Õnneks möödus see peale 3-4 min kui mootor rahulikult töötas
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Edaspidiste vaidluste lõpetamiseks võtsin lahti oma auto manuaali ja mida ma sealt loen:
Käigukangi valits, asendisse N
518i,525td puhul max kiirus 50km/h kaugus 50km
520i,525i,530i,540i,525tds puhul max kiirus 70km/h kaugus 150km
525ix max kiirus 50km/h maks kaugus 150km
Kui tegu pikema maaga tuleb ära võtta kardaan. ix'i puhul esiotsa tõstes ära võtta tagumine kardaan, tagaots üleval sõites ära võtta esimene kardaan.
Kirja panin igaksjuhuks kõik mis e34 manualis kirjas, kuna teemaalgataja ei täpsustanud millise mootoriga tegu.
Mina isiklikult ei veaks külma ilmaga üldse nii et kardaan küljes, soojaga vast mõne kilomeetri häda pärast julgeks. Parem karta kui kahetseda.
terv
erich
Käigukangi valits, asendisse N
518i,525td puhul max kiirus 50km/h kaugus 50km
520i,525i,530i,540i,525tds puhul max kiirus 70km/h kaugus 150km
525ix max kiirus 50km/h maks kaugus 150km
Kui tegu pikema maaga tuleb ära võtta kardaan. ix'i puhul esiotsa tõstes ära võtta tagumine kardaan, tagaots üleval sõites ära võtta esimene kardaan.
Kirja panin igaksjuhuks kõik mis e34 manualis kirjas, kuna teemaalgataja ei täpsustanud millise mootoriga tegu.
Mina isiklikult ei veaks külma ilmaga üldse nii et kardaan küljes, soojaga vast mõne kilomeetri häda pärast julgeks. Parem karta kui kahetseda.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
teiste kastide kohta ei tea aga minu kastil näiteks on F sidur ühendatudhardi kirjutas:minu teada ei N asendis ei ole vaja kasti sisest määrimist survega kuna sisu ei tööta - detailid küll liiguvad kuid teineteise vastu hõõrdumist ei toim
http://img477.imageshack.us/img477/9210/5hp30iu7.jpg
See muidugi siis kui mootor töötab. Kui mootor ei tööta siis võibolla pole tõesti midagi ühenduses...
aga siis miks tehas üldse selle piirangu on pannud? vean 70km ära siis ootan 15min ja vean jälle 70km jne kuitahes kaugele?
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 12.01.2006 23:59 52