See kehtib ainult juhul, kui Sa ostad omale uue auto ja hakkad teda kohe ümber ehitama. Enamik ostjaid siiski seda ei tee vist. Teiseks müüakse suurem osa M-mudeleid USA-s kus need radade asemel lihtsalt tänavatel ja highway-del sõidavad.Ilves kirjutas:Minu väide on see, et 335-st teeb sama raha eest kiirema auto kui M3 - nii sirgel kui rajal. Samas nagu Raivo ütles ostetakse M-i muude ajendite najal kui tuunitavus.
Kolmandaks on nad ikkagi kaks täiesti erinavat autot. Tead, see turbo vs. vabalthingav jutt. Ja insenertehnilise ilu poolest annab M iga kell silmad ette 335-le. Kasvõi ainult oma kiirekäigulise mootori poolest. Sest, ja see on minu kindel veendumus: puhuriga oskab iga loll mootorist jõudu võtta, isegi Ingolstadti ja Stuttgarti mehed

Aga et sama vabalthingavast saada, on vaja osata mootoreid ehitada.
Ja kiirekäigulise mootori oluline eelis nii diisli kui turbo ees on tema laiem tööpiirkond. Seega saab ülekande valida lühema ja maha jõuab ikka sama palju Nm-d aga mootor teeb selle kergema vaevaga. Samuti veab kiirekäiguline mootor pikemalt.
BMW suutis isegi kaua marketroidide survele vastu panna ja turbomootorit mitte toota, aga aeg teeb oma töö. Seega on see 335i pigem marketingikirsade tallumise tulemus, M-seeria on BMW omas ehedas elemendis.