
Tänan edasise info eest!
No see nüüd küll mingi jutt ei ole, et 2,8 on äkilisem kui 4,0... See võib nii olla ainult esimesed 1,5 sekundit ja sedagi parema rehvi arvelt. Ma arvan, et kes kasvõi korra on proovinud suure mootoriga näiteks 90 km/h möödasõitu alustada, see saab aru millest ma räägin...heigosan kirjutas:Küsin sellise küsimuse:mix emale/isale 3,5 või 4.0![]()
Targad mehed räägivad et kõige parem mootor on 2,8 ja isegi äkilisem kui tema suurema kubatuuriga konkurendid.
Selline subjektiivne mulje võib jääda sellest, et V8tel (vähemalt 540l küll) on gaasipedaal R6tega võrreldes "uimasem". Ilmselt taotluslikult, kuna muidu oleks tänu suurele väändele tihedas linnaliikluses pea võimatu nendega sõita.heigosan kirjutas:Küsin sellise küsimuse:mix emale/isale 3,5 või 4.0![]()
Targad mehed räägivad et kõige parem mootor on 2,8 ja isegi äkilisem kui tema suurema kubatuuriga konkurendid.
Tundub nii jahAare kirjutas:Kellelgi algas teine noorus vist
Nagu Aare juba mainis, siis teine nooruse aeg ja silma on jäänud 540 ülihea varustuse aste.heigosan kirjutas:Küsin sellise küsimuse:mix emale/isale 3,5 või 4.0![]()
Ise mõtlesin ka Petsi peale, tema ju mõlemaid omanud(omab). Kui Pets seda lugema juhtub, siis järsku viskab paar rida siia.MarkoA kirjutas:Kas mitte Pets1 pole e39 540, ma arvan tema ütleb kohe sulle mis on selle auto head vead.Kas 540 ei ole rohkem lisavarustust kui 528.
In 1998 the V-8 engine was given the VANOS variable cam timing system. This led to a further increase torque for both engines and an extra 10 bhp for the 3.5-liter engine. In addition, it provided reductions in both exhause emissions and fuel consumption in the lower load range.Raivo kirjutas:Soojendan teemat..
Uurisin natuke maad. Nimelt tuli 98a 180kw (vana oli 173) mootor. Kas peale (topelt vanose vist?) seal veel midagi muutus?
Ei ole M62TU-l topelt VANOS-t. Mootorijuhtimine on kindlasti ka uuem. EML tuli peale ja veel mõned pisemad muudatused.Raivo kirjutas:Kas peale (topelt vanose vist?) seal veel midagi muutus?
Postitatud: 08.01.2007 15:13 43Rain530 kirjutas:Teema on algatatud 2005 aasta alguses ja minu teada on see valik juba ammu tehtud E39 540 näol (Kellegi auto teemas oli kirjas et osteti E39 540). Parandage kui ma eksinryan kirjutas:kas klubiridadesse on oodata üht 535 juurde?
Aga niipalju teema jätkuks, et sai ikka see 540 ära toodud ja siiani ollakse autoga rahul. Kütusekulu täitsa 5+, auto hästi vastu pidanud, remondi alla pandud alla 10000.- 1,5.a. jooksul. Um'is käidud pidevalt kontrollis ja ka nüüd uus minek 15 jaanuaril. Kõik kulunud osad lähevad vahetusse ja sõiduruumu jätkub peale seda jälleRaivo kirjutas:Soojendan teemat..
Uurisin natuke maad. Nimelt tuli 98a 180kw (vana oli 173) mootor. Kas peale (topelt vanose vist?) seal veel midagi muutus?
Jah, Alpina hakkas B5-le hiljuti LSD-d pakkumaaise kirjutas:kas kellelgi on infi e60 kohta, on peale M5 mõnel variandil LSD ka?
Ma ju andsin varem ka lingi www.drexler-motorsport.com Neil hinnad ainult kuskil 2K EURaise kirjutas:pakutakse jah, www.diffsonline.com jne, hinnad meie rahas sinna 40k kanti, selles suhtes oleks hea kui tehas neid paneks oleks neid rohkem liikvel ja osadel mudelitel kattuksid kindlasti.
üks koht veel http://metricmechanic.com/Ilves kirjutas:Ma ju andsin varem ka lingi www.drexler-motorsport.com Neil hinnad ainult kuskil 2K EURaise kirjutas:pakutakse jah, www.diffsonline.com jne, hinnad meie rahas sinna 40k kanti, selles suhtes oleks hea kui tehas neid paneks oleks neid rohkem liikvel ja osadel mudelitel kattuksid kindlasti.