M5 Touring
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 24.04.2004 11:21 37
M5 Touring
Nagu juba kunagi hästi öeldud... "only thing better than a 5er is a 5er touring"
Nüüd siis võimalus kunagisele 891 eksemplarile E34 M5 Touringule lisa saada:
M5 Touring:
http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=87899
Nüüd siis võimalus kunagisele 891 eksemplarile E34 M5 Touringule lisa saada:
M5 Touring:
http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=87899
Ma lihtsalt ei saa vait olla: tühimass 1955kg
Lexuse LS460 tühimass algab 1945kg-st. Tere tulemast sumoliigasse M5.
Auto on muidugi üldjoontes ilus. Aga nagu ka faceliftist näha hakkab bmw vaikselt häbenema oma kotkasilmi ja katsub tuleauku kinni triibutada.
Juss, tule mind nüüd parandama, et tegu on igati M skaalasse sobiva sportautoga

Auto on muidugi üldjoontes ilus. Aga nagu ka faceliftist näha hakkab bmw vaikselt häbenema oma kotkasilmi ja katsub tuleauku kinni triibutada.
Juss, tule mind nüüd parandama, et tegu on igati M skaalasse sobiva sportautoga

Mnjaa, läheb huvitavaks - praegu on Audi S6 Avanti tühimass 1970kg. Arvestades, et RS6 Avant ei tohiks tulla eriti raskem, siis läheb sportuniversaalide turul huvitavaksIlves kirjutas:Ma lihtsalt ei saa vait olla: tühimass 1955kgLexuse LS460 tühimass algab 1945kg-st. Tere tulemast sumoliigasse M5.
Auto on muidugi üldjoontes ilus. Aga nagu ka faceliftist näha hakkab bmw vaikselt häbenema oma kotkasilmi ja katsub tuleauku kinni triibutada.
Juss, tule mind nüüd parandama, et tegu on igati M skaalasse sobiva sportautoga

Ma tegelikult juba ootasin su üleskutset paar päeva. Tänan sissejuhatuse eest.Ilves kirjutas:Ma lihtsalt ei saa vait olla: tühimass 1955kgLexuse LS460 tühimass algab 1945kg-st. Tere tulemast sumoliigasse M5.
Auto on muidugi üldjoontes ilus. Aga nagu ka faceliftist näha hakkab bmw vaikselt häbenema oma kotkasilmi ja katsub tuleauku kinni triibutada.
Juss, tule mind nüüd parandama, et tegu on igati M skaalasse sobiva sportautoga
No mis ma oskan öelda. RS6 samuti universaal. Isiklikult ei poolda mitte. Kuhugi peaks ikka piiri tõmbama. 4 uksega sedaan on juba selle skaala ääremail. Universaaliga astutakse minu arvates üle piiri. Varsti tuleb M5 järelkäru ka turule.
Millist tulede kinnitriibutamist sa silmas pidasid?
Kui nüüd mingit järjepidevust otsida, siis M5 Touring toodi ilmselt turule selleks, et S6 Avanti/RS6-ga konkureerida. Aga Audil on üks S mudel veel, millele bemmil vaste puudubJuss kirjutas:No mis ma oskan öelda. RS6 samuti universaal. Isiklikult ei poolda mitte. Kuhugi peaks ikka piiri tõmbama. 4 uksega sedaan on juba selle skaala ääremail. Universaaliga astutakse minu arvates üle piiri. Varsti tuleb M5 järelkäru ka turule.
Millist tulede kinnitriibutamist sa silmas pidasid?


Oijah, kus tuli lause

Aga see tulede kommentaar käis rohkem nende triipude kohta, mis on tekkinud tulekorpuse küljepeale. Ei teagi, mida ma sellega täpselt mõtlesin.
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4147
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
ja 130 M-tech, soomes messil nägin,väga vonks,Juss kirjutas:No M7'e kohal on vist 760 pigem. Hoopis põnevam oleks näha M1'e ja X5 M'i. Esimene oleks hea ringraja sõiduk (eeldades, et nad Ilvese nõu kuulda võtavad ja sellest elevanti ei tee) teine aga hea kiire ja võimas SUV (midagi X5 Le Mansi poole).
krt ega ta ometi diisel polnud...

On the 8th day, God created boost.
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu