türil hakatakse õpetama autode tuunimise eriala?
-
- Huviline
- Postitusi: 4595
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
türil hakatakse õpetama autode tuunimise eriala?
ei tea kas nüüd tuuakse eestisse mõni korralikum dünopink ka või
huvitav mida nad õpetama hakkavad kas spoilerite tegemist või? igat perfomance juppi saavad nad mitu kuud oodata pärast tellimist
huvitav mida nad õpetama hakkavad kas spoilerite tegemist või? igat perfomance juppi saavad nad mitu kuud oodata pärast tellimist
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
Huvitav mida see programm endast kujutab... Mootori tuunimise kohapealt pead sa tundma mootoreid läbi ja lõhki ja usun, et sellega saavad hakkama enamus kes seda õppinud. Välimuse muutmise kohalt pole vaja muud kui väga paksu rahakotti juhul kui seal tõesti ei õpetata klaasplastist keredetaile valama. Ja kes vähegi on õppinud (harjutanud kas või kodus) keevitust ja plekitöid siis anna vaid fantaasial lennata.
Et teistest erineda ei saa sa järgida reeglit 1+1=2.
Et teistest erineda ei saa sa järgida reeglit 1+1=2.
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Loodan, et see kursus hakkab sisaldama ka mingeid disaini/kunsti algtõdesid. Praegu tehakse ikka igasuguseid perverssusi tuuningu nime all.
Aga noh, loodetavasti päästab see kursus mõne auto "vägistamisest" ja paratamatult leviv "tuunimine" annab ka mõne arvestatava tulemuse (ilusa auto näol).
Aga noh, loodetavasti päästab see kursus mõne auto "vägistamisest" ja paratamatult leviv "tuunimine" annab ka mõne arvestatava tulemuse (ilusa auto näol).
730iA e32 138kW 12/1992
- foxracer00
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
- Asukoht: Türi
- Kontakt:
Lõpetasin selle kooli suvel ja ütleks vaid nii palju
et kui seal hakatakse tuunime nende õpetajate käe all kes eal hetkel on siis jah GAZ 53 otsast lõpuni oskavad kõik teha ja tuunida:D:D:D:D:D
2 tarka meest oli seal 1 on alles minuteada diagnostik ja üks tark õpetaja kes õpetas toitesüsteeme jne sellist wärki läks ära ja ülejäänud on lamba kari siis noh ei ole eriti usku sellesse asja paras joomalaager on see kool:D
et kui seal hakatakse tuunime nende õpetajate käe all kes eal hetkel on siis jah GAZ 53 otsast lõpuni oskavad kõik teha ja tuunida:D:D:D:D:D
2 tarka meest oli seal 1 on alles minuteada diagnostik ja üks tark õpetaja kes õpetas toitesüsteeme jne sellist wärki läks ära ja ülejäänud on lamba kari siis noh ei ole eriti usku sellesse asja paras joomalaager on see kool:D
Oliver; 56718492; bmw 525 1991a
Tahad oma akendele aknalaudu?Helista;)
Tahad oma akendele aknalaudu?Helista;)
Vaevalt seda keegi vanematest olijatest õpetama hakkab, omal ajal olid nad kõik suht radikaalse mõtlemisega. Samas arvan, et õpetada võiks seda neile, kes auto erialal juba mingile tasemele jõudnud! Iga nurga peale neid soss-seppadest tuunijaid ka vaja pole
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
- foxracer00
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
- Asukoht: Türi
- Kontakt:
Ma loodan ka et vanad pässid ei õpeta sest muidu tuleb sealt uus põlvkond "bmw nightmare" sorti mehi:Dbadtobone kirjutas:Vaevalt seda keegi vanematest olijatest õpetama hakkab, omal ajal olid nad kõik suht radikaalse mõtlemisega. Samas arvan, et õpetada võiks seda neile, kes auto erialal juba mingile tasemele jõudnud! Iga nurga peale neid soss-seppadest tuunijaid ka vaja pole
Oliver; 56718492; bmw 525 1991a
Tahad oma akendele aknalaudu?Helista;)
Tahad oma akendele aknalaudu?Helista;)
Ei usu hästi sellesse , et hakatakse õppima midagi disaini algtõdedest. Tuuningu juures on kõik lubatud ja kindlaid reegleid ei näe keegi ette. Igal ühel on oma nägemus ja fantaasia. Ja ka kõik tehtud "perverssused" on samuti tuuning ja kellegi tehtud kelle silmis see on kena... muidu ju ei teeks Aga ütleme nii, et kes juba mõned perverssused valmis käkerdanud, siis arengu ruumi ju on Ka ma ise tasapisi nokitsen oma auto kallal Ma kujutan ette seda kursust või koolitust kus paar gaz'i ja sapakat üles klobinud mehed jagavad oma teadmisi. Peale "leivategija" ei tea ma ühtki meest hetkel peast, kes eestis võiks tuuning vallas oma teadmisi jagada.V2ike_Suur kirjutas:Loodan, et see kursus hakkab sisaldama ka mingeid disaini/kunsti algtõdesid. Praegu tehakse ikka igasuguseid perverssusi tuuningu nime all.
Aga noh, loodetavasti päästab see kursus mõne auto "vägistamisest" ja paratamatult leviv "tuunimine" annab ka mõne arvestatava tulemuse (ilusa auto näol).
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Minu silmis on sõna ''tuuning'' tegelikult omandanud juba üsna halva kõla- minu jaoks seostubki see enamjaolt klaasfiibrist Läti spoileritega- lihtsalt Eestis harrastatakse sellist ''tuuningut'' enamjaolt...
Mootori kallal tõsisemat tegelemist, mis ei piirdu vaid koonusfiltri ja muu säärasega, vaid läheneb mootorile ka sügavuti, seda ma nimetaks millekski tõsisemaks kui ''tuuninguks''...
Ja tõesti, kui seal hakatakse õpetama tuuningut, mis rohkem möla teeb ja millega naisi saaks, siis on ju selge, et see ongi just seesama, millest ma enne rääkisin- naised üldjuhul kapotialusest väga ei tea ega ei huvitugi ju
See siis minu arvamus...
Mootori kallal tõsisemat tegelemist, mis ei piirdu vaid koonusfiltri ja muu säärasega, vaid läheneb mootorile ka sügavuti, seda ma nimetaks millekski tõsisemaks kui ''tuuninguks''...
Ja tõesti, kui seal hakatakse õpetama tuuningut, mis rohkem möla teeb ja millega naisi saaks, siis on ju selge, et see ongi just seesama, millest ma enne rääkisin- naised üldjuhul kapotialusest väga ei tea ega ei huvitugi ju
See siis minu arvamus...
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Nõustun Aare seisukohtadega.AARE530 kirjutas:Minu silmis on sõna ''tuuning'' tegelikult omandanud juba üsna halva kõla- minu jaoks seostubki see enamjaolt klaasfiibrist Läti spoileritega- lihtsalt Eestis harrastatakse sellist ''tuuningut'' enamjaolt...
Mootori kallal tõsisemat tegelemist, mis ei piirdu vaid koonusfiltri ja muu säärasega, vaid läheneb mootorile ka sügavuti, seda ma nimetaks millekski tõsisemaks kui ''tuuninguks''...
See siis minu arvamus...
Klaasfiibrile lisaks tooks välja ka omavalmistatud stanged jms. Ühel koolivennal oli selle kohta eriti drastiline näide, vana audi "sigar", millele ta oli ise "spoilerid" teinud. See asi nägi ikka väga jube välja. Teise näitena võib tuua hiljuti "kõvatamise" all figureerinud 316i (e30) müügikuulutuse auto24-s.
Sellised asjad riivavad silma ikka kõvasti. Ilumeel ilumeeleks, aga pooliku projektiga tänavale minna ikka ei tohiks (nende kahe näite puhul saaks raske tööga tulemuse, mis kellelegi isegi ilus võiks tunduda, kuid täiesti ebatasane ja korralikult värvimata (halvasti värvitud) plastikjurakas auto küljes jätab sõna otseses mõttes rõveda mulje).
730iA e32 138kW 12/1992
- foxracer00
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
- Asukoht: Türi
- Kontakt:
ega ikka ei ole küll kõik lubatud - BS!KristjanS kirjutas: Ei usu hästi sellesse , et hakatakse õppima midagi disaini algtõdedest. Tuuningu juures on kõik lubatud ja kindlaid reegleid ei näe keegi ette. Igal ühel on oma nägemus ja fantaasia. Ja ka kõik tehtud "perverssused" on samuti tuuning ja kellegi tehtud kelle silmis see on kena...
iga auto juures on teatud võttes, millest kõrvalekaldumisel peab olema hea nägemus, muidu on oht sattuda "pornorubriiki"
tutvu kasvõi sellise mehe loominguga nagu Chip Foose. kahjuks tegeleb ta küll usarauaga aga sellegipoolest saab aimu, et igal kindal mudeligeneratsioonil on oma võtted.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Ei vaidle vastu. Aga kindlasti on ka neid kellele selline retro stiil ja kumerad jooned üldse ei meeldi ning on hoopis oma nägemus "ilust". Näiteks eesti tänavapilt tuunitud autodest on suht masendav...aga miks ? Kas süüdi on vaid nägemus "ilust" või hoopis lahja võitu rahakott. Vaevalt meil Eestlastel lihtsalt s**t maitse on. Lihtsalt meil ei ole veel kõik nii kättesaadav kui näiteks sakslastel. Enamus tuuning tuled jne. tellitakse ju kõik saksast ja läbi ebay. Võrreldes neid hindu nüüd meil ja seal siis need on enam vähem täpselt kahe kordsed. Odavad läti stanged näevad piltidel ka suht kobedad välja aga tegelikkus on hoopis teine. Oleks palju pappi laseks Hamann tuningul oma auto ära teha...Üldiselt saab ka maitsekalt ja odavalt oma autot tuunida kui selleks tahtmist ja aega on.raimo_r kirjutas:
ega ikka ei ole küll kõik lubatud - BS!
iga auto juures on teatud võttes, millest kõrvalekaldumisel peab olema hea nägemus, muidu on oht sattuda "pornorubriiki"
tutvu kasvõi sellise mehe loominguga nagu Chip Foose. kahjuks tegeleb ta küll usarauaga aga sellegipoolest saab aimu, et igal kindal mudeligeneratsioonil on oma võtted.
- foxracer00
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
- Asukoht: Türi
- Kontakt:
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
No kui hakata elementaarseid ohutusnõudeid tuuningule ohvriks tooma, siis on asjad ikka päris kurjasti.foxracer00 kirjutas:Mina tahaks ümberringi toonklaasi aga seadused ei luba eks sellised asjad takistavad ka nn tuuningut:)
Samal põhjusel ei salli ma suuri varte otsas tagatiibu, avarii korral ei tea **** ka kuhu nad lendavad.
730iA e32 138kW 12/1992
puudu on traditsioonid ja arusaamad erinevatest "tuuningukultuuridest". nende puudumisel on tekkinud arusaam, et kõik on lubatud ning pannakse autode külge odavat pornot.KristjanS kirjutas: Ei vaidle vastu. Aga kindlasti on ka neid kellele selline retro stiil ja kumerad jooned üldse ei meeldi ning on hoopis oma nägemus "ilust". Näiteks eesti tänavapilt tuunitud autodest on suht masendav...aga miks ? Kas süüdi on vaid nägemus "ilust" või hoopis lahja võitu rahakott. Vaevalt meil Eestlastel lihtsalt s**t maitse on. Lihtsalt meil ei ole veel kõik nii kättesaadav kui näiteks sakslastel. Enamus tuuning tuled jne. tellitakse ju kõik saksast ja läbi ebay. Võrreldes neid hindu nüüd meil ja seal siis need on enam vähem täpselt kahe kordsed. Odavad läti stanged näevad piltidel ka suht kobedad välja aga tegelikkus on hoopis teine. Oleks palju pappi laseks Hamann tuningul oma auto ära teha...Üldiselt saab ka maitsekalt ja odavalt oma autot tuunida kui selleks tahtmist ja aega on.
rahakott ei puhu üldse pilli, pool pornot tehakse ju ise klaasplastist valmis.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
- Kairi
- Klubiliige
- Postitusi: 1680
- Liitunud: 08.04.2006 19:24 21
- Peamine sõiduk: BMW 320I
- Asukoht: Tallinn
Ära seleta siinAARE530 kirjutas:Minu silmis on sõna ''tuuning'' tegelikult omandanud juba üsna halva kõla- minu jaoks seostubki see enamjaolt klaasfiibrist Läti spoileritega- lihtsalt Eestis harrastatakse sellist ''tuuningut'' enamjaolt...
Mootori kallal tõsisemat tegelemist, mis ei piirdu vaid koonusfiltri ja muu säärasega, vaid läheneb mootorile ka sügavuti, seda ma nimetaks millekski tõsisemaks kui ''tuuninguks''...
Ja tõesti, kui seal hakatakse õpetama tuuningut, mis rohkem möla teeb ja millega naisi saaks, siis on ju selge, et see ongi just seesama, millest ma enne rääkisin- naised üldjuhul kapotialusest väga ei tea ega ei huvitugi ju
See siis minu arvamus...
Kõike mida sa ütled, kasutatakse kindlasti sinu vastu :D
kairi rääkis jah oma autoremondi kogemustest ükspäev
aga kui asi aus siis ma ilmselt sean oma jalad ka sinnapoole.
kuna on läbitud igasugused autoerialad alates lukksepast kuni auto maalrini. Siin mail õpitud mis õppida saab, auto tuunimine on üks viimastest millega otsene kokkupuude puudub. tehnika kõrgkool ka veel jäänd
eks peaks türilt läbi lendama ja otseselt uurima millega tegu hakkab olema
aga kui asi aus siis ma ilmselt sean oma jalad ka sinnapoole.
kuna on läbitud igasugused autoerialad alates lukksepast kuni auto maalrini. Siin mail õpitud mis õppida saab, auto tuunimine on üks viimastest millega otsene kokkupuude puudub. tehnika kõrgkool ka veel jäänd
eks peaks türilt läbi lendama ja otseselt uurima millega tegu hakkab olema
- foxracer00
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
- Asukoht: Türi
- Kontakt:
- foxracer00
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
- Asukoht: Türi
- Kontakt:
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Kairikene, sind ma kindlasti selle all silmas ei pidanud, nagu nägid, oli see ''üldjuhul'' rasvaselt kirjas kaKairi kirjutas:Ära seleta siinAARE530 kirjutas:Minu silmis on sõna ''tuuning'' tegelikult omandanud juba üsna halva kõla- minu jaoks seostubki see enamjaolt klaasfiibrist Läti spoileritega- lihtsalt Eestis harrastatakse sellist ''tuuningut'' enamjaolt...
Mootori kallal tõsisemat tegelemist, mis ei piirdu vaid koonusfiltri ja muu säärasega, vaid läheneb mootorile ka sügavuti, seda ma nimetaks millekski tõsisemaks kui ''tuuninguks''...
Ja tõesti, kui seal hakatakse õpetama tuuningut, mis rohkem möla teeb ja millega naisi saaks, siis on ju selge, et see ongi just seesama, millest ma enne rääkisin- naised üldjuhul kapotialusest väga ei tea ega ei huvitugi ju
See siis minu arvamus...
Sina oled asjalikum kui nii mõnigi meesterahvas
Kui rääkida välimuse tuunimisest, siis disainil või kompositsiooni algtõdedel peaks küll kindel koht olema selles õppeprogrammis. Liigapalju on näha kus e30 või e36, mis on teravate ja suhteliselt kandiliste autode ajastust, vägistatakse külge uuema generatsiooni ümarad stanged. Ja see lõputu uuemate tulede külge aretamine on ka täiesti ajuvaba .
Kui autokontsernides töötab sadu professionaalseid disainereid ja pelgalt ühe mudeli kallal mitukümmend, siis üks türi-tuunija ei tohiks küll võtta omale vabadust teha, mis tahab pelgalt vabandusega, et "maitse asi".
Kui autokontsernides töötab sadu professionaalseid disainereid ja pelgalt ühe mudeli kallal mitukümmend, siis üks türi-tuunija ei tohiks küll võtta omale vabadust teha, mis tahab pelgalt vabandusega, et "maitse asi".
"The sun shines and the iglu melts"
Ei ole päris nõus...Arux kirjutas: .
Mis tuledesse puutub siis näeb auto palju värskem välja kui kollased suunad nii tagant kui eest on kaotatud ja "inglisilmad" ees. Ja su jutu järgi ei tohiks ühtki masinat tuunida kuna nad profesionaalsete disainerite poolt tehtud...Millest selline konservatiivsus ? Kadedus ? Väga palju kauneid autosi on ka siin foorumis millel maitsekad spoilerid, uued tuled jne.