k:palju võtavad 728 .730 bensiin aut. kütet.
k:palju võtavad 728 .730 bensiin aut. kütet.
sry kui teema vales kohas aga tahaks siis kui tuleksid ausad näidud.Ja palju selle 7 se ülalpidamie ka on.nii enam vähem.
arvata on, et keskmine küttekulu sõltub jalanõu raskusastmest ja tulemus (keskmiselt) võib olla 9 - 12l 100km/h.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Sellise auto juures peaks see kütte kulu ju kõige viimane probleem olema.
Mul võtab miinimum 17l linnas(4.0l moto) aga sellepärast nüüd sõidud sõitmata jää. Kõige tähtsam, et auto korras oleks. Mul 2nädalat tagasi läks pea 10k(ühe nädalaga) auto remontimisele, auto seisis remondimeeste ja vahepeal minu garaais ja küttekulu oli 0
Seega lihtsalt õhtul linnavahel tillimas käia on natuke kallis lõbu. Vali ikkagi auto oma rahakoti järgi. Ei ole mõtet osta autot, et temaga natuke ringi sõita ja siis rahapuuduse pärast lasta tal ära laguneda.
Aga kui teemas püsida siis mul võttis endine auto 730i linnas 13-14.5l linnas ja trassil natuke alla kümne.
Mul võtab miinimum 17l linnas(4.0l moto) aga sellepärast nüüd sõidud sõitmata jää. Kõige tähtsam, et auto korras oleks. Mul 2nädalat tagasi läks pea 10k(ühe nädalaga) auto remontimisele, auto seisis remondimeeste ja vahepeal minu garaais ja küttekulu oli 0

Seega lihtsalt õhtul linnavahel tillimas käia on natuke kallis lõbu. Vali ikkagi auto oma rahakoti järgi. Ei ole mõtet osta autot, et temaga natuke ringi sõita ja siis rahapuuduse pärast lasta tal ära laguneda.
Aga kui teemas püsida siis mul võttis endine auto 730i linnas 13-14.5l linnas ja trassil natuke alla kümne.
V8
-
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
- Peamine sõiduk: ZX14R
Ehk mõtled sina linna sõidu all seda kui sõidad linna piirides, seal kus ei ole ei valgusvoore ei palju ristmike vaid tee kulgeb üldiselt mööda sirget teed. Mina elan aga väikeses linnas kus on 3 valgusvoori üksteise otsas, kõik suuremad ja tähtsamad poed asuvad just nende samuste valgusvooride kõrval seega palju inimesi ja autosid ja seepärast peab alati kiirendama ja jälle hoogu maha võtma, ühesõnaga ühtlast kiirust ei saa kasutada. Õhtul kui valgusvoorid ei toimi ja liiklus on hõre ja saan liikuda ühtlase kiirusega ilma, et erilisi kiirendamisi oleks saaksin ka ma arvan alla 14l sajale.Provokaator kirjutas:Sõidan linnas nii 30-50 km päevas. Kuidagi see kütusekulu ei lähe üle 14L . 4.0 manuaal E32
V8
Vaata siit ise: http://www.autoweek.nl/carbasemerkindex ... =&cache=no
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
No ma ei saa aru- mu sõbra Fiat võtab ka 20 sajale- hommilkuti tööle ja õhtul koju! Ise sõidan nii BMW kui ka 4,3 l ameeriklasega ja bena kulu ei erine! Erinevused tulevad esile alles elu stiilis ja sõitude vajadustest-mugavustest ja ka nõüdmistest sõidu omaduste osas!!! (kas ikka sõidan mõõda- teen kiirendust- või kulgen niisama!)
E34 520A ; E34 524TDA
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Re: k:palju võtavad 728 .730 bensiin aut. kütet.
Kokkuvõttes on 2.8 -t kõvasti odavam üleval pidada kui 3.0 -iSass525 kirjutas:sry kui teema vales kohas aga tahaks siis kui tuleksid ausad näidud.Ja palju selle 7 se ülalpidamie ka on.nii enam vähem.
Kütusekulu oleneb kõige rohkem sõidustiilist ehk siis juhist.
E38 kere peal annab 2,8-ga imet teha, st sõita võib-olla isegi 12 sajale linnas.
Kui aga raske jalaga juht oled, võib sinu "täiesti tavalise" sõidustiiliga sõites saada näiteks 17 l. sajale, 730-ga 20 l. sajale.
Ma usun, et sealt tulebki jutt, et ära osta E38 kere peal 3,0-i, sest 4,0 võtab vähem jne.
Tegelikult ökosõitu tehes võtab vähem ikkagi 3,0.
Ühesõnaga, kusagil (tahhomeetril) on see piir, kus lahjem (selle kere jaoks vb liiga lahja) mootor hakkab rohkem rüüpama kui võimsam sama kere peal olev mootor.
E38 kere peal annab 2,8-ga imet teha, st sõita võib-olla isegi 12 sajale linnas.
Kui aga raske jalaga juht oled, võib sinu "täiesti tavalise" sõidustiiliga sõites saada näiteks 17 l. sajale, 730-ga 20 l. sajale.
Ma usun, et sealt tulebki jutt, et ära osta E38 kere peal 3,0-i, sest 4,0 võtab vähem jne.
Tegelikult ökosõitu tehes võtab vähem ikkagi 3,0.
Ühesõnaga, kusagil (tahhomeetril) on see piir, kus lahjem (selle kere jaoks vb liiga lahja) mootor hakkab rohkem rüüpama kui võimsam sama kere peal olev mootor.
Viimati muutis Ingmar, 15.04.2007 14:48 56, muudetud 1 kord kokku.
mina ei talu juttu et tarbib niipalju kui vajutad, ei ole midaig nii. Autol on siiski oma piir tehasest seatud. millest ta alla pole võimeline võtma.Ja sellised teema algatajad tahavadki teada palju reaalselt, sellisel vanal autol reaalsetes oludes ja tava inimene roolis on võimaliks saada eesti teedel , üldoludes. Ja ärge öelge et selliseid pole olemas on küll.ja kui talvel ja suvle on erinev siis toote suve maantee , talve maantee ja suve linna ja talve linna sõidu nii lihtne see ongi.Mind huvitab ka alati , kui vähe on auto võimeline võtma, ning mitte tehasenorm vaid see palju reaalselt läheb stabiilse sõiduga , kus vajutamine enam tähtsust ei oma.stabiilne sõit on autol oma piir , ülejäänd on tõesti enamus seotud vajutamisega ja sõiduvõtetega.
-
- Huviline
- Postitusi: 288
- Liitunud: 28.06.2006 21:41 43
- Peamine sõiduk: BMW 530i E60
- Asukoht: Jälgimäe
- Kontakt:
Ökopill!!!röövel kirjutas:Kui linnavahel "parkimist" harjutada saab ca11l/km, muidu 13.5-15l/100km.
Tartus käies tuli maante keskmiseks koos möödasõitudega 8.2l/100km
Eks linn/maante keskmine tule sinna 11l/100km kanti.

53 036 056 Jan