Häiriv sumps
Häiriv sumps
Mure siis selline et kui hommikul tööle panna häälitseb ja kõristab aga kui juba soojenema hakkab võtab vaikselt vaiksemaks ja lõpuks jääb järele tiksumine mis on rõve õmblusmasina hääl, mida peaks ära vahetama? tuleb hääl kuskilt eestpoolt auto alt kas siis katalüsaator äkki??? Autoks e34 M50
Re: Häiriv sumps
Sõbra e34-l oli analoogne mure ja temal oli see kat mis seda tegi!Herra kirjutas:Mure siis selline et kui hommikul tööle panna häälitseb ja kõristab aga kui juba soojenema hakkab võtab vaikselt vaiksemaks ja lõpuks jääb järele tiksumine mis on rõve õmblusmasina hääl, mida peaks ära vahetama? tuleb hääl kuskilt eestpoolt auto alt kas siis katalüsaator äkki??? Autoks e34 M50
Ei taha uut teemat teha ja küsin siin ära ,et äkki keegi oletab ,mis viga võiks olla .
Lugu siis selline ,et vana summuti oli auke täis ja sai nüüd korralik pandud . Kuid nüüd paugub palju hullemini ,et juba 4000 pöörde juures hakkab paukuma ,kui jala gaasipedaalilt ära võtta . Et viga peaks arvatavasti mootoris olema ,küünlad sai vahetatud ja süütepoolid sai ära kontrollitud ,mida veel vaadata ? Keegi ütles ,et mootor saab liiga palju kütust ja ta ei jõua mootoris ära põleda vms .
Autoks 320 e36 1991 .
Äkki keegi viitsib oletada ,milles viga olla võiks ja palju selle parandamine maksta võiks ?
Lugu siis selline ,et vana summuti oli auke täis ja sai nüüd korralik pandud . Kuid nüüd paugub palju hullemini ,et juba 4000 pöörde juures hakkab paukuma ,kui jala gaasipedaalilt ära võtta . Et viga peaks arvatavasti mootoris olema ,küünlad sai vahetatud ja süütepoolid sai ära kontrollitud ,mida veel vaadata ? Keegi ütles ,et mootor saab liiga palju kütust ja ta ei jõua mootoris ära põleda vms .
Autoks 320 e36 1991 .
Äkki keegi viitsib oletada ,milles viga olla võiks ja palju selle parandamine maksta võiks ?
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Süütenurk?puruvana kirjutas:Ei taha uut teemat teha ja küsin siin ära ,et äkki keegi oletab ,mis viga võiks olla .
Lugu siis selline ,et vana summuti oli auke täis ja sai nüüd korralik pandud . Kuid nüüd paugub palju hullemini ,et juba 4000 pöörde juures hakkab paukuma ,kui jala gaasipedaalilt ära võtta . Et viga peaks arvatavasti mootoris olema ,küünlad sai vahetatud ja süütepoolid sai ära kontrollitud ,mida veel vaadata ? Keegi ütles ,et mootor saab liiga palju kütust ja ta ei jõua mootoris ära põleda vms .
Autoks 320 e36 1991 .
Äkki keegi viitsib oletada ,milles viga olla võiks ja palju selle parandamine maksta võiks ?

Kus see seal umbes asub ja milline välja näeb ? ja palju maksaks parandaminejoffe kirjutas:Süütenurk?puruvana kirjutas:Ei taha uut teemat teha ja küsin siin ära ,et äkki keegi oletab ,mis viga võiks olla .
Lugu siis selline ,et vana summuti oli auke täis ja sai nüüd korralik pandud . Kuid nüüd paugub palju hullemini ,et juba 4000 pöörde juures hakkab paukuma ,kui jala gaasipedaalilt ära võtta . Et viga peaks arvatavasti mootoris olema ,küünlad sai vahetatud ja süütepoolid sai ära kontrollitud ,mida veel vaadata ? Keegi ütles ,et mootor saab liiga palju kütust ja ta ei jõua mootoris ära põleda vms .
Autoks 320 e36 1991 .
Äkki keegi viitsib oletada ,milles viga olla võiks ja palju selle parandamine maksta võiks ?

A ma ise mõtlesin ,et äkki need süütepoolidesse minevad juhtmed jamavad ??? Kusagilt kuulsin ,et sai nii kontrollida neid ,et ajad pimedasse kohta ,teed kapoti lahti ja vaatad ,kui näed mingit valgust vms ,siis on läbi seal juhe vms . ?
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Ausalt, ei kujuta ette sinu masina kapotialust, aga enda E34-l ei näegi ma ühtegi juhet, samas oma "vanal valgel" E28-l on kõik juhtmed nähtaval ja sellisel juhul tasub see pimedas vaatamine ära. Sel vanakesel oli probleem ainult niiske ilmaga käivitumisega, muidu seisis teine siin kolm kuud ja võtit keerates oskas mind meeldivalt üllatada, käivitudes "s polu oborota", isegi veel kiiremini, kuigi voltmeeter näitas tsipa üle 11 voldi akupinget.puruvana kirjutas:
Kus see seal umbes asub ja milline välja näeb ? ja palju maksaks parandamine![]()
A ma ise mõtlesin ,et äkki need süütepoolidesse minevad juhtmed jamavad ??? Kusagilt kuulsin ,et sai nii kontrollida neid ,et ajad pimedasse kohta ,teed kapoti lahti ja vaatad ,kui näed mingit valgust vms ,siis on läbi seal juhe vms . ?
Kui taha pandi otseläbi sumpa, siis hakkabki paukumapuruvana kirjutas:Ei taha uut teemat teha ja küsin siin ära ,et äkki keegi oletab ,mis viga võiks olla .
Lugu siis selline ,et vana summuti oli auke täis ja sai nüüd korralik pandud . Kuid nüüd paugub palju hullemini ,et juba 4000 pöörde juures hakkab paukuma ,kui jala gaasipedaalilt ära võtta . Et viga peaks arvatavasti mootoris olema ,küünlad sai vahetatud ja süütepoolid sai ära kontrollitud ,mida veel vaadata ? Keegi ütles ,et mootor saab liiga palju kütust ja ta ei jõua mootoris ära põleda vms .
Autoks 320 e36 1991 .
Äkki keegi viitsib oletada ,milles viga olla võiks ja palju selle parandamine maksta võiks ?
Originaaliga kaob ära
Kas nii ülevaatuselt saab läbi ? ja kuidas seda parandada ?truumu kirjutas:puruvana kirjutas:Ei taha uut teemat teha ja küsin siin ära ,et äkki keegi oletab ,mis viga võiks olla .
Lugu siis selline ,et vana summuti oli auke täis ja sai nüüd korralik pandud . Kuid nüüd paugub palju hullemini ,et juba 4000 pöörde juures hakkab paukuma ,kui jala gaasipedaalilt ära võtta . Et viga peaks arvatavasti mootoris olema ,küünlad sai vahetatud ja süütepoolid sai ära kontrollitud ,mida veel vaadata ? Keegi ütles ,et mootor saab liiga palju kütust ja ta ei jõua mootoris ära põleda vms .
Autoks 320 e36 1991 .
Äkki keegi viitsib oletada ,milles viga olla võiks ja palju selle parandamine maksta võiks ?
Kui taha pandi otseläbi sumpa, siis hakkabki paukuma
Originaaliga kaob ära