n onäedsiis kuhu koer maetud oli... minul ei ole sellist iista kuskilt võtta... ylevalpool on pilt riistast mis minul võtta ontoom kirjutas:Seoses saabunud jahedamate ilmadega tuleb tööle kõvasti takka anda ja ei jää nädalasees selliseks meelelahutuseks aega. Aga olen kõik lahti saanud sellise padrunisabaga. Hätta jäin ainult väntvõlli otsa poldi lahti keeramisega ja pidin natuke toru juurde panema. Kusjuures ei ole just kõige suurem/kaalukam tegelane.kingpool81 kirjutas:ahjaa... sa võid tulla teisepoole tagasillast ilma pikenduseta alt ära keerata esmaspäeval... näitad omaette klassi
BMW lahkamiseks vajaminevad (eri) tööriistad
- kingpool81
- Huviline
- Postitusi: 116
- Liitunud: 04.01.2007 22:20 26
Nt eile ajasin tükk aega taga riista, millega saaks E36 juhiistme küljest lahti turvavöö kinnituse.
Vajalikuks ja sobilikuks tööriistaks osutus Torx T50.
http://www.toolweb.com/pics/chromsocketorx.jpg
Vajalikuks ja sobilikuks tööriistaks osutus Torx T50.
http://www.toolweb.com/pics/chromsocketorx.jpg
Peab "kiitma" BMW-d rohkete kuuskant lahenduste kasutamise eest ja reeglina läheb vaja veel paaritu arv suurusega kuuskant võtmeid.
E36-l katuseluugi käsitsi kinni keeramiseks läks vaja 3mm kuuskanti.
Täna proovisin koduste meetoditega teha sellist lihtsat tööd nagu esipiduriklotside vahetust. Asi jäi toppama juba üsna alguses...
Pidurisadula "sõrmed" kinni 7 mm kuuskandiga. Paraku omal kasutada 2 erinevat kuuskant võtmete komplekti, aga üheski pole neist 7 mm võtit sees. Käisin läbi paar autopoodi, kõigis müügil komplektid, kus sees 6mm ja 8mm kuuskandid, vahepealset suurust pole.
Viskas kopa ette ja panin homseks teenindusse aja.
Eelmine auto oli Nissan, sel pidi käigukasti õli sissevalamiskorgi avamiseks kasutama ka mõnusat paaritu arv nelikant võtit, mille teeninduse mees minu autole pidi ekstra valmis treima
Üldiselt paistabki tänapäeval autotootjatel olevat võetud suund, et sa väljaspool esindust jumala ees midagi ise teha ei saa, mõnedel autodel peab isegi esitule pirni vahetuseks ka pool esiotsa laiali kiskuma, E36-l see veel õnneks lihtsalt teostatav.
E36-l katuseluugi käsitsi kinni keeramiseks läks vaja 3mm kuuskanti.
Täna proovisin koduste meetoditega teha sellist lihtsat tööd nagu esipiduriklotside vahetust. Asi jäi toppama juba üsna alguses...

Viskas kopa ette ja panin homseks teenindusse aja.
Eelmine auto oli Nissan, sel pidi käigukasti õli sissevalamiskorgi avamiseks kasutama ka mõnusat paaritu arv nelikant võtit, mille teeninduse mees minu autole pidi ekstra valmis treima

Üldiselt paistabki tänapäeval autotootjatel olevat võetud suund, et sa väljaspool esindust jumala ees midagi ise teha ei saa, mõnedel autodel peab isegi esitule pirni vahetuseks ka pool esiotsa laiali kiskuma, E36-l see veel õnneks lihtsalt teostatav.
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
BMW tööriistade kataloog:
http://www.baumtools.com/bmw_catalog_2006.pdf
http://www.baumtools.com/bmw_catalog_2006.pdf
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
- Asukoht: Pärnu