Tere,
Selline probleem tekkis mul autoga, järsku keegi oskaks kommeteerida seda natuke
Hommikul istusin autosse ja keerasin süüdet ja selle asemel auto käivituks hakkasid armatuuris kõik võimalikud tuled vilkuma ja plõksima ja tõmbas aku suht kähku tühjaks. Kuna auto oli vaja kindlalt käima saada sai proovitud teise auto aku pealt käivitada...ei aidanud. Lõpuks sain ta tööle käima lükates Kui auto töötas, ei olenud tal mingeid probleeme kõik töötas nagu õlitatult ja pärast pikka sõitu (~200km) käivitus isegi loomulikul viisil süüdet keerates ja ei mingid tuledemängu. Kuid see lõbu kestis ainult paar päeva kuna aku sai jälle tühjaks ja siis oli kõik nagu ennem - ainus viis käima saada lükates
Imelik on see, et see jama hakkas pihta päevapealt: ei mingit hoiatust selle kohta, et aku oleks nõrk või midagi(kuigi mul pole õrna aimugi kui vana see aku seal peal on). Kas võib olla, et keegi on autot näppimas käinud ja midagi lühisesse ajanud ja sellest selline huvitav valgushow ja kahtlane aku tühjenemine või võivad sellised asjad iseesnest tekkida?
Autoks on 1997a 318is
Vastukaja oodates...
monty
E36 käivitusprobleemid
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Re: kahtlane jama käivitumisega
Kontrolli aku ühendusi - klemme ja massijuhet. Juhul kui aku korralikult kinnitama siis võivad ühendused nöökima hakata.monty kirjutas:Imelik on see, et see jama hakkas pihta päevapealt: ei mingit hoiatust selle kohta, et aku oleks nõrk või midagi(kuigi mul pole õrna aimugi kui vana see aku seal peal on). Kas võib olla, et keegi on autot näppimas käinud ja midagi lühisesse ajanud ja sellest selline huvitav valgushow ja kahtlane aku tühjenemine või võivad sellised asjad iseesnest tekkida?
Kontrolli üle laadimine - võimalik, et generaator otsi andmas.
Samas kui aku juba vanuripäevi peab, pole ime kui esimeste külmadega aku ise otsad annab.