

Kirjutan siis probleemi olemuse ning lahenduse ka siia ära. Seisnes see õlitorus, mis jookseb turbost karterisse, mingil põhjusel oli see katkenud. Uus toru, 5liitrit õli ja korda ta sai.nisu_uno kirjutas:Minul auto seisis 4 viimast päeva, käivitus täna hommikul pärast eelsüüteküünalde tööd paugust, aga sõitma hakates, küljepeeglist silmasin mootoriõli lompi, oli teist oma kaks-kolm liitrit maha voolanud põhja alt, vaatasin õlivarrast...kuiv. Mootoris on/oli täissünteetiline õli ja kulub teda muidu 0,5-1l välba peale.
Suretasin siis moto välja ja nii ta seisab, homme tirin teenendusse.
Kellel sarnane kogemus, võib märku anda, mis mind ees ootab
arvan,et õli oli lihtsalt paks ja seal voolikus oli ta suhtkoht klimpis ning surve lõi voolikult nõrgima koha puruks. ptui ptui ptui endal veel pole olnud.nisu_uno kirjutas:Kirjutan siis probleemi olemuse ning lahenduse ka siia ära. Seisnes see õlitorus, mis jookseb turbost karterisse, mingil põhjusel oli see katkenud. Uus toru, 5liitrit õli ja korda ta sai.nisu_uno kirjutas:Minul auto seisis 4 viimast päeva, käivitus täna hommikul pärast eelsüüteküünalde tööd paugust, aga sõitma hakates, küljepeeglist silmasin mootoriõli lompi, oli teist oma kaks-kolm liitrit maha voolanud põhja alt, vaatasin õlivarrast...kuiv. Mootoris on/oli täissünteetiline õli ja kulub teda muidu 0,5-1l välba peale.
Suretasin siis moto välja ja nii ta seisab, homme tirin teenendusse.
Kellel sarnane kogemus, võib märku anda, mis mind ees ootab
Tegemist oli siis metalltoruga ja õliks päris vedel Castroli täissünt. Meistrimees tegelikult diagnoosis, et tänu vibratsioonile ja hõõrdumisele oli katkenud see toruke.arvan,et õli oli lihtsalt paks ja seal voolikus oli ta suhtkoht klimpis ning surve lõi voolikult nõrgima koha puruks. ptui ptui ptui endal veel pole olnud.
Eelmine talv oli mul sama mootoriga masin e 524td mis oli sõitnud 460000km.524tda kirjutas:Mul on küll tubli auto,mootor on juba elanud 380 000 km (1991),(aga diislil ei ole see vist mingi probleem)esimene suurem külm oli -25 ,siis mõtlesin et ei hakka teda üldse torkimagi,aga kiusatus ja uudishimu said minust võtu.peale 15minutit uksega maadlemist olin ma jõudnud siis isme ja roolivahele(endamisi mõeldes et hea kui üldse kerge suitsu paugu torust välja viskab).andsin igaks juhuks kaks korda eelsüüdet ja starterit mis vedas mootorit ringi nagu mootor oleks tatti täis,ja peale 3 sekist starteri andmist rabas mootor tule alla nagu oleks soe mootor olnud(ilma suitsuta,ilma klõbinateta).Järgmisena rabasin telefoni välja ja hakkasin kohe sõpradele helistama kellel on samuti diisel BMW,ise lootuses et kus ma nüüd keksin,aga võta näpust neil oli ka hommikune käivitus edukalt maha saadud,välja arvatud üks kes tormas poodi uue aku järgi..
Pole siin väriseda midagi hommiku kella 6.00 (Kiisal) ajal -27 kraadi celsiuse järgi ja auto käivitusega polnud probleeme!SwitC kirjutas:h6bekuul kirjutas:täna öösel võib temp langeda sinna -30ne kanti ...värisege dislamehed
"diislimehed ei maga kunagi talvel rahulikult,sest iial ei või teada kas auto läheb hommikul käima või ei"
tegelikult ma saan kohe varsti teada.3 päeva seisnud maja ees
--overdose-- kirjutas:sul siis hirmsasti vedand....eelmine aasta tuttaval lükkasime juba siis kui 20 kraadi miinust..![]()
![]()