Automaatkast natuke erinev... mida teha?
Automaatkast natuke erinev... mida teha?
Tere!
Lasin just oma auto töökotta toimetada, et käigukast ära vahetada.
Auto on 1992 juuni kuu E34 525TDSA
Uus käigukast, mille ostsin siit foorumist ühe tegelase käest pärines 1993 aasta auto pealt.
Töökojast helistati ja üteldi, et mingi pistik või asi ei sobi ja ei saa alla panna.
Mida teha... kas see käigukast ei lähegi alla või saab seda pistikut ka vahetada.
Igasugune inf on tänuväärt, kasvõi sarnased teemad siin foorumis, ise midagi sellist ei leidnud.
Terv,
K.
Lasin just oma auto töökotta toimetada, et käigukast ära vahetada.
Auto on 1992 juuni kuu E34 525TDSA
Uus käigukast, mille ostsin siit foorumist ühe tegelase käest pärines 1993 aasta auto pealt.
Töökojast helistati ja üteldi, et mingi pistik või asi ei sobi ja ei saa alla panna.
Mida teha... kas see käigukast ei lähegi alla või saab seda pistikut ka vahetada.
Igasugune inf on tänuväärt, kasvõi sarnased teemad siin foorumis, ise midagi sellist ei leidnud.
Terv,
K.
4.8iS
Kuna autot ülikiiresti vaja siis hakati vanat kasti parandama (ei taha teadagi, mis maksma läheb).
Tagurpidi käik kadus mingi nädal tagasi ära, mehed praegu võtsid kasti alt ja rääkisid, et trummel täitsa puru. Tihti esinev viga.
Homme peaks kätte saama.
See 1993 aasta kast siis nüüd müüki.
Kes soovib ja seda posti loeb PS mulle.
Varsti panen varuosade alla ka müüki - siis kui kast jälle minu käes ja pildid tehtud.
Aga siiski keegi võiks sellest pistiku erinevusest pajatada midagi.
Uurisin realoemist ja seal isegi 1994 aasta omad täpselt samasugused nagu mul.
Terv,
K.
Tagurpidi käik kadus mingi nädal tagasi ära, mehed praegu võtsid kasti alt ja rääkisid, et trummel täitsa puru. Tihti esinev viga.
Homme peaks kätte saama.
See 1993 aasta kast siis nüüd müüki.
Kes soovib ja seda posti loeb PS mulle.
Varsti panen varuosade alla ka müüki - siis kui kast jälle minu käes ja pildid tehtud.
Aga siiski keegi võiks sellest pistiku erinevusest pajatada midagi.
Uurisin realoemist ja seal isegi 1994 aasta omad täpselt samasugused nagu mul.
Terv,
K.
4.8iS
Jutt käib ikka automaatkastist vist.AARE530 kirjutas:Kas see pistik äkki ei või olla tagurpidikäigu tule jaoks? Hetkel küll nagu ei tea, et seal muud oleks... Seda peaks idee järgi saama ju ka vahetada...
PS kindlasti oleks abiks ka kirjutada, mis marki kastidega tegu, paljalt aastaarvu järgi on üsna raske arvata, millega tegu.
Viimati muutis priitv8, 30.01.2007 13:42 11, muudetud 1 kord kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: Automaatkast natuke erinev... mida teha?
Automaatkastide kohta võid uurida sellelt HärraltKristjanT kirjutas:Tere!
Lasin just oma auto töökotta toimetada, et käigukast ära vahetada.
Auto on 1992 juuni kuu E34 525TDSA
Uus käigukast, mille ostsin siit foorumist ühe tegelase käest pärines 1993 aasta auto pealt.
Töökojast helistati ja üteldi, et mingi pistik või asi ei sobi ja ei saa alla panna.
Mida teha... kas see käigukast ei lähegi alla või saab seda pistikut ka vahetada.
Igasugune inf on tänuväärt, kasvõi sarnased teemad siin foorumis, ise midagi sellist ei leidnud.
Terv,
K.

Minu teada, teab tema nendest vägagi palju

Auto käes ja kast korda tehtud.
Tagurpidi käigu kadumine oli põhjustatud sellest, et väikse hoo pealt lükkasin juba tagurpidi käigu sisse. Tuleb ikka ilusti seisma jääda, enne kui D või R peale vahetada.
Vahetati ka kettad ära. Näidati uut ja vana ja vanal oli pealmine kiht täitsa kadunud.
Esimene ja teine käik nüüd märkimisväärselt vähem libisevad, nii nagu peabki. Enne oli nii, et pöörded põhjas aga auto vaikselt venib.
Lisaks toimib nüüd õigel ajal ka see viimase käigu lukustus.
Vanasti oli nii, et sõidad 100ga 10 minti ja ikka 2000 pööret ja siis hea õnne korral lukustub kuni esimese väikse tõusuni ja pöörded jälle põhjas (kiirusehoidjaga).
Nüüd lööb kohe lukku kui kiirus stabiilne ja 100ga sõites on pöörded täpselt 1500.
Küttekulu vana kastiga linnas oli mingi 10,5 L/100km, sõidan paar paaki ära ja vaatan mis nüüd tuleb. Äkki on parem.
Maksma läks kogu lõbu veidi üle 10k.
Filtri viisin UM`ist ise kohale ja maksis see 400.-
Terv,
K.
Tagurpidi käigu kadumine oli põhjustatud sellest, et väikse hoo pealt lükkasin juba tagurpidi käigu sisse. Tuleb ikka ilusti seisma jääda, enne kui D või R peale vahetada.
Vahetati ka kettad ära. Näidati uut ja vana ja vanal oli pealmine kiht täitsa kadunud.
Esimene ja teine käik nüüd märkimisväärselt vähem libisevad, nii nagu peabki. Enne oli nii, et pöörded põhjas aga auto vaikselt venib.
Lisaks toimib nüüd õigel ajal ka see viimase käigu lukustus.
Vanasti oli nii, et sõidad 100ga 10 minti ja ikka 2000 pööret ja siis hea õnne korral lukustub kuni esimese väikse tõusuni ja pöörded jälle põhjas (kiirusehoidjaga).
Nüüd lööb kohe lukku kui kiirus stabiilne ja 100ga sõites on pöörded täpselt 1500.
Küttekulu vana kastiga linnas oli mingi 10,5 L/100km, sõidan paar paaki ära ja vaatan mis nüüd tuleb. Äkki on parem.
Maksma läks kogu lõbu veidi üle 10k.
Filtri viisin UM`ist ise kohale ja maksis see 400.-
Terv,
K.
4.8iS
Mis ? Väikse hoo pealt lükkasid tagurpidi käigu sisse ja arvad et sellepärast purunes
, trummel oli lihtsalt "väsinud" ja purunes! Juhtmestiku on ja erineva pistikuga, aga võimalik vahetada. Olen käiku edasi-tagasi vahetanud ikka päris liikuva masinaga- auto lausa hüppab, kuid laiali pole "lennanud"- järgi teha ei soovita, kui just vajadust pole (näit. pidurid kadund ja vaja ikka seisma saada )

E34 520A ; E34 524TDA