Toonkile eemaldamine
Toonkile eemaldamine
Kõik siin toonivad/kiletavad klaase. Mul vastupidine soov. No krt ei näe korralikult läbi tahavaatepeegli, eriti kui hämarduma hakkab. Tehase toonist on minu jaoks küll.
Küljeklaasidega pole probleemi aga kuidas selle kile sealt tagaklaasilt ära saab? Eeldusel, et klaasi kütteniidistik ikka terveks jääks.
Küljeklaasidega pole probleemi aga kuidas selle kile sealt tagaklaasilt ära saab? Eeldusel, et klaasi kütteniidistik ikka terveks jääks.
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Re: Kilede maha võtmine?
Kunagi lasi sõber ka tooni mahavõtta ja talle öeldi et praktiliselt on võimatu seda nii maha võtta ,et ei kahjusta soojendusniidistikku, kui võib õnnestuda!ruut kirjutas:Kõik siin toonivad/kiletavad klaase. Mul vastupidine soov. No krt ei näe korralikult läbi tahavaatepeegli, eriti kui hämarduma hakkab. Tehase toonist on minu jaoks küll.
Küljeklaasidega pole probleemi aga kuidas selle kile sealt tagaklaasilt ära saab? Eeldusel, et klaasi kütteniidistik ikka terveks jääks.
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
- Asukoht: Pärnu
Kuida see kile aknale pannakse?
Kas mitte mingi vesilahuse abil, kui nii siis väikesed augud sinna kus niite pole ja niisutama, peaks ju uuesti lahti ka sulatama vb vette mingit pesuainet sisse (seep, pesupulber) peaks rohkem märgama(teaduslik nim vist pindpinevus vms) hakkama e. poeb kaugemale sellest august.
Kogu lugu on puht teoreetiline, selline mõttevälgatus lihtsalt tuli
Kas mitte mingi vesilahuse abil, kui nii siis väikesed augud sinna kus niite pole ja niisutama, peaks ju uuesti lahti ka sulatama vb vette mingit pesuainet sisse (seep, pesupulber) peaks rohkem märgama(teaduslik nim vist pindpinevus vms) hakkama e. poeb kaugemale sellest august.
Kogu lugu on puht teoreetiline, selline mõttevälgatus lihtsalt tuli

Ei taha eriti uskuda.BigMoneyWaste kirjutas:Kuida see kile aknale pannakse?
Kas mitte mingi vesilahuse abil, kui nii siis väikesed augud sinna kus niite pole ja niisutama, peaks ju uuesti lahti ka sulatama vb vette mingit pesuainet sisse (seep, pesupulber) peaks rohkem märgama(teaduslik nim vist pindpinevus vms) hakkama e. poeb kaugemale sellest august.
Kogu lugu on puht teoreetiline, selline mõttevälgatus lihtsalt tuli
Pigem niisama vaikselt nurgast tõmbama hakata ja jäägid lahustiga.
m
ma käisin tagaklaasiga saunas laval
klaas soojaks ja jupphaaval liimi maha hõõrumine
võttis rohkem aega.

klaas soojaks ja jupphaaval liimi maha hõõrumine
võttis rohkem aega.
E36 328i Cabrio M-tech,VW Transporter 2,5TD ABT. E46 330d M-tech touring,E36 323i Touring M-tech 1999.
tooni maha võtmine
ise toonisin 1,5a. klaase teema selline et kui on toonitud turu kilega siis ei näegi sealt mitte sittagi läbi aga kui USA kile siis on kõik ok kas on hämar või pime aga see selleks maha saad nii kõige lihtsamalt et lased fööniga väljast poolt klaasi soojaks ehk siis nii soojaks et käega eriti katsuda ei anna aga muiduhi see ka et enne auto kuhugi sooja garaazi et klaasi katki ei laseks endal on ette paar korda tulnud aga mitte ainult ühte kohta ei soenda vaid korraga ikka nii palju kui võimalik ja teine mees siis tõmbab seest poolt õrnalt kile see on ainuke võimalus maha saada ja tõmbamisel kui tunned et akkab kinni jääma siis sinna uuesti kohe kuuma peale sest põhimõte on selles et see liim seal kile ja klaasi vahel keema läheks nii see asi käib
liimi eemaldamine
aaa jaa pele seda kui kile maas siis on see klaas liimine jah ja selle saad kõige paremini maha niisuguse asjaga nagu CIF Windows niisugune sinine vedelik maksab umbes 35-50 eeku.kannad selle CIF-i klaasile ja hõõrud harjaga ja hari peaks olema mitte väga pehme ja ka mitte väga tugev
ja isegi kui asi ebaõnnestub siis neid sõoendus niite ju parandatakse ka
ja isegi kui asi ebaõnnestub siis neid sõoendus niite ju parandatakse ka