K: E38 pliidinupud
K: E38 pliidinupud
Kas on võimalik konditsioneer ümber teha kliimaseadmeks ja mis asjad selleks tuleb ära vahetada ja juurde panna?
Re: K: E38 pliidinupud
Mis selle asja mõte on, peale selle, et kliimaseadme juhtpaneel näeb kõrgtehnoloogilisem välja?e34 kirjutas:Kas on võimalik konditsioneer ümber teha kliimaseadmeks ja mis asjad selleks tuleb ära vahetada ja juurde panna?
Etteantud temperatuuri hoiavad kõik BMW küttesüsteemid (s.t. mõõdetakse salongi tegelikku temperatuuri ja hoitakse seda kasutaja poolt soovitud tasemel), nii et selles osas pole konditsioneer kliimaautomaatikast halvem.
PS minuteada tuleb välja vahetada kogu süsteem, st. erinevus ei piirdu ainult selle paneeliga seal keskkonsoolis.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 24.04.2004 11:21 37
Vahe selles, et kliimaautomaatikule annad ette temperatuuri ja siis elektroonika reguleerib palju peale puhurit anda (kui mootor külm, ei puhu peaaegu üldse, sest pole ettemääratud temperatuuriga õhku kusagilt võtta). Pliidinuppude puhul määrad temperatuuri, millega õhku välja puhutakse ning puhuri jätad suurema tõenäosusega pikemaks ajaks konstantse kiirusega peale ning seetõttu pead hiljem vastupidise temperatuuriga endale parajaks reguleerima.
edit: huvitaks muidugi, mitmes eri kohas temp. andureid on? konsooli juures vististi isegi nähtaval... ilmselt jalgade juures ka, aga pea kõrgusel? tavaliselt ikka soov keep-feet-warm-and-head-cool
edit: huvitaks muidugi, mitmes eri kohas temp. andureid on? konsooli juures vististi isegi nähtaval... ilmselt jalgade juures ka, aga pea kõrgusel? tavaliselt ikka soov keep-feet-warm-and-head-cool
Alates E32 kõik bemmid hoiavad. Kliimaseamel on lihtsalt veel jahutusvõimalus, kliimaautomaatika reguleerib lisaks temp-le ka ise õhujaotust ja -hulka.Juss kirjutas:Olete kindel ei hoiab. Minu arust pliidinupu versioon ei hoia. Sul ei ole ju sooja/külma ketas aastaringselt ühes ja samas kohas.
Pliidinuppudega E38 vbl ei ole ka võimalust tempi paremal-vasakul eraldi reguleerida. Samas, E38 kliimaautomaatika suudab isegi paremal-vasakul erinevat õhukogust (s.t ventika kiirust) pakkuda, olgugi et füüsiliselt on olemas siiski ainult üks ventikas.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ostsin pliidinuppudega e38 ära ja ongi nii tempi hoiab ilusti, kui paned 22c peale, siis algul hakkab julmalt kuuma puhuma ja kui soovitud temp on saavutatud, siis hoiab seda. Ja ise reguleerib kas puhub jalgadele või klaasile. Tempi saab erinevalt seadistada paremal ja vasakul.Üldjuhul ei ole vahet kas pliidinupud või väiksed lülitid.
Mina olen rahul nende vihatud "PLIIDINUPPUDEGA"
Mina olen rahul nende vihatud "PLIIDINUPPUDEGA"
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 408
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
Oled kindel? Sõidu ajal iseenesest armatuuri all kostub selline hääl mis neid õhukanali klappe sulgeb ja avab. Sama hääl kostub, siis kui ise keerata seda nuppu kus on suunad kuhu õhku puhub.veekaheksa kirjutas:Ei jaga ise erinevatesse suundadesse. Temperatuuri hoiab küll. Vähemalt mingi dislplei vähem, mille pikslitega jama võib tulla:)
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 408
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
Tead see klapp on mingi imetegu jah. Mu autol teeb kah vahest klopsti. Aga sellegipoolest, ei suuna see süsteem automaatselt õhuvooge sinna, kuhu neid vaja on. Seda klappide ümberpaigutumise häält kuuled sa siis kõige paremini, kui puhuri asend 1 peale keerad ja siis erinevates suundades reguleerid õhku. Siis ta kurivaim küll ei tee klops-klops. Suristab tasakesi vaid.
All good things come to those who wait.