
Kui paks peaks olema jää, et autoga saaks minna peale?
-
- Huviline
- Postitusi: 120
- Liitunud: 16.07.2006 22:07 10
- Asukoht: Tallinn/Rapla
Nii, Männikult tagasi. Varsti üritan ka paar pilti üles panna...Jää ikka ragises täiega kaameramehe ütluste järgi... ise autost välja ei astunud ja kõrvalt kuulda ei tahtnud seda raginat.
Aga jah, rajale viiv tee oli ikka täiesti kohutav, mul madal põhi võttis kõik konarused üle
Pildid:
Pilt1
Pilt2
Pilt3

Aga jah, rajale viiv tee oli ikka täiesti kohutav, mul madal põhi võttis kõik konarused üle

Pildid:
Pilt1
Pilt2
Pilt3
- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3571
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Eks ta veidi konarlik ja halb ole,aga sellevõrra on seal ka vähem sõitjaid 
Eile üks mersumees oli kaldal päris mitu tugevat minutit,kuni loobus allasõitmisest
Aga kui kaadriga koos minna,siis arvatavasti soovitav oleks mitte väga lähestikku parkida jääl.Kunagi ei tea,kus võib järgi anda.
Muidu on seal mõnus,suur plats ja saad vabalt 100-130km/h proovida oma auto võimeid ja mida auto teeb sellisel kiirusel
PS! Homme siis uuesti minek sinna mingine kell.Et kellel soovi tulla kasvõi seltskonnaks või pealtvaatajaks,siis palun
Mida rohkem,seda uhkem

Eile üks mersumees oli kaldal päris mitu tugevat minutit,kuni loobus allasõitmisest

Aga kui kaadriga koos minna,siis arvatavasti soovitav oleks mitte väga lähestikku parkida jääl.Kunagi ei tea,kus võib järgi anda.
Muidu on seal mõnus,suur plats ja saad vabalt 100-130km/h proovida oma auto võimeid ja mida auto teeb sellisel kiirusel

PS! Homme siis uuesti minek sinna mingine kell.Et kellel soovi tulla kasvõi seltskonnaks või pealtvaatajaks,siis palun

Mida rohkem,seda uhkem

Mul tekkis küsimus seoses suure kiirusega jääl piruetitades.
Nimelt siis nt 80km/h järsku rooli keerata või muul moel külge ette saada, siis päris mitu korda suri piruetitades auto välja...
On see normaalne või milles võib point olla..
Siis hakkasin enne pirueti sooritamist käiku välja võtma, et taas välja ei sureks, sest sidurit ei ole küll tahtmist pikalt all hoida käik sees, kuni lõpuks seisma jään...
Nimelt siis nt 80km/h järsku rooli keerata või muul moel külge ette saada, siis päris mitu korda suri piruetitades auto välja...

On see normaalne või milles võib point olla..
Siis hakkasin enne pirueti sooritamist käiku välja võtma, et taas välja ei sureks, sest sidurit ei ole küll tahtmist pikalt all hoida käik sees, kuni lõpuks seisma jään...
Ja täna oli seal mäest allasõidul veel üks E34, mis oli enda tagumisest rehvist lahti saanud, tüübid neljakesi passisid auto kõrval ja ootasid vist abi. Ratas oli alt ära igatahes neil...McRicco kirjutas:täna oli siis käind miski igavene mansaft kohal toitsi jutu järgi...miski buumer oli saand kitsaskohal oma tagasillast ka lahti üsna ebaproffesionaalselt![]()
aga jah...homme hiljemalt lõunaks tahaks kohapeal olla...keda näeb seda näeb![]()
Meie abi nad ei soovinud, niisama naljatasid, et keegi võiks aidata auto mäest üles lükata

- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
nojah...see nii ongi...kui käik veab rattaid edaspidi siis piruetitades teed tiire ja vahepeal käivad loomulikust intelligentsist ka tagurpidi (selg ees libisedes)...se on sama efekt kui pidurdad kiiruse nulli käik sees ilma sidurit vajutamataLepard kirjutas:Mul tekkis küsimus seoses suure kiirusega jääl piruetitades.
Nimelt siis nt 80km/h järsku rooli keerata või muul moel külge ette saada, siis päris mitu korda suri piruetitades auto välja...![]()
On see normaalne või milles võib point olla..
Siis hakkasin enne pirueti sooritamist käiku välja võtma, et taas välja ei sureks, sest sidurit ei ole küll tahtmist pikalt all hoida käik sees, kuni lõpuks seisma jään...
´17 4Drive
Aga kuidas õige oleks jää peal piruetitades käituda.. kas käik välja võtta või sidur all hoida või on veel muid nippe, mille võiks kõrva taha panna...?McRicco kirjutas:nojah...see nii ongi...kui käik veab rattaid edaspidi siis piruetitades teed tiire ja vahepeal käivad loomulikust intelligentsist ka tagurpidi (selg ees libisedes)...se on sama efekt kui pidurdad kiiruse nulli käik sees ilma sidurit vajutamataLepard kirjutas:Mul tekkis küsimus seoses suure kiirusega jääl piruetitades.
Nimelt siis nt 80km/h järsku rooli keerata või muul moel külge ette saada, siis päris mitu korda suri piruetitades auto välja...![]()
On see normaalne või milles võib point olla..
Siis hakkasin enne pirueti sooritamist käiku välja võtma, et taas välja ei sureks, sest sidurit ei ole küll tahtmist pikalt all hoida käik sees, kuni lõpuks seisma jään...
Võidusõidus vajutatakse piruetitamise korral alla nii sidur kui ka pidur ja oodatakse auto peatumist, piruetitamise all pean siis silmas seda kui auto hakkab nii öelda ringi käima.
Kui aga pole tahtmist kiirelt pidama saada, vaid eesmärgiks on piruetitamine ise, siis kas sidur alla või käik välja, nii kaua see ka ju ei kesta et siduri all hoidmise korral midagi liigselt kulub. Kui sidur juba alla, siis on auto peatumise korral ka hea käik kohe kiirelt sisse panna. Võistlusolukorras kindlasti hoian sidurit all (vajadusel ka lisaks pidur), et kohe saaks kiirelt käigu sisse ja edasi kihutada.
Kui aga pole tahtmist kiirelt pidama saada, vaid eesmärgiks on piruetitamine ise, siis kas sidur alla või käik välja, nii kaua see ka ju ei kesta et siduri all hoidmise korral midagi liigselt kulub. Kui sidur juba alla, siis on auto peatumise korral ka hea käik kohe kiirelt sisse panna. Võistlusolukorras kindlasti hoian sidurit all (vajadusel ka lisaks pidur), et kohe saaks kiirelt käigu sisse ja edasi kihutada.
Sai isegi nähtud seda tagarattast ilma jäänud 5-st, ise ronisin samast kaldast alla A4-ga ja läksin järvele, sealt vähe vasakule ja meeldiv üllatus oli, et järv oli tühi, kui üks 7-ne (toits vist) ja Wrangler välja arvata. Auto parkisin keset järve, tulin välja ja istusin ühe ATV selga (kokku auto+2 ATV-d mõne meetrise vahega ja jää praksumisest polnud midagi kuulda.
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Me käisime ka täna sõpradega ja mõõtsin siis jääd ja sain ühes kohas 24cm ja teises 27cm aga pull oli selles et ühes kohas oli lume all vesi peal ja võttis südamealt õõnsaks küll.Kuigi mina endaautoga ei käind.Huvitav küll miks see nii oli. Ilus lumine ja lumeall vesi ja siis ka mingi 20 cm jääd.Keegi pold seal enne käind.Esimesed jäljed tegime peale.
BMW-See On Auto
mina ja veelk mu paar sõpra käisime jõejää peal sõitmas mille paksus üle 15 cm ei olnud!!! kolme autoga olime peal, ragises aga ei juhtunud midagi!!! palju oleneb auto massist!!! enda 525 ma peale minna ei julgenud aga 318 polnud häda midagi!!! muidugi tuleb karta vana jääd mitte noort nagu seda mainis üks vastajatest!!!
simpelboy kirjutas:mina ja veelk mu paar sõpra käisime jõejää peal sõitmas mille paksus üle 15 cm ei olnud!!! kolme autoga olime peal, ragises aga ei juhtunud midagi!!! palju oleneb auto massist!!! enda 525 ma peale minna ei julgenud aga 318 polnud häda midagi!!! muidugi tuleb karta vana jääd mitte noort nagu seda mainis üks vastajatest!!!
Mis keredest jutt on?