Et siis sooviks teada kuidas pääseb ligi kojamehe hoovastikule ja -mootorile?
Auto e30 aastast 1987.
K: Kuidas pääseb ligi e30 kojamehemootorile? Lukku!
K: Kuidas pääseb ligi e30 kojamehemootorile? Lukku!
Viimati muutis Hindrek, 11.03.2007 11:42 07, muudetud 1 kord kokku.
Re: K: Kuidas pääseb ligi e30 kojamehemootorile?
Kui ma nüüd mäletan, siis kapoti alt sai ta ikka kätte. kui kojamehed lahti keerasid, ning need mutrid ka lahti kere vastas väljaspool. Ei mäleta krt enamHindrek kirjutas:Et siis sooviks teada kuidas pääseb ligi kojamehe hoovastikule ja -mootorile?
Auto e30 aastast 1987.

(Aga kui osta tahad, siis mul alles vist üks mootor koos hoovastikuga , Tartus

1. kapote lahti
2. salongipoolne kapote tihend võta ära
3. oleneb nüüd kas m40 või m10/m20
m40 puhul kisu kõik need plastikud asjad ära sealt pealt alt tuleb välja suur posu juhtmedi releesid ja diagnosti pistik. pead need kõik lahti saama selle tüki küljest => http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=64&fg=99 edasi sama mis m10/m20
m10/m20 puhul seal paar juhet nipukaga küljes võta need ära keera 4 kaheksase peaga kruvi lahti ja tuleb ära. (eestis olnud autodel on neid seal reeglina 2tk või polegi)
4. eemalda soendus mootori kated 4tk
5. eemalda soendus mootor
6. keera küljest ära kojamehed
7. eemalda vaskapoolne see must rest kus juhi kojamees välja tuleb seal all üks muttikas
8. võta lahti kojamehe mootori pistik
9. üks kümnese peaga 6'ne polt keera see lahti
10. siis on kõvasti aretamist ja väänamist ja vandumist
11. nüüd on närv suht must juba astu korra eemale tee näiteks suits
12. rahunenuna naase hoovastiku juurde ja eemalde see (reeglina kui oled seal närvitsenud nac juba ja astud siis rahulikult ligi tuleb see lausa ise välja sealt)
13. pane uus hoovastik ja lapi kokku tagasi!
On võimalik ka mootorti vahetada eraldi. tee kõik nagu 5enda punktini ja siis 10 võtmega keera lahti kolm polti mis mootorit hoiavad ja 1 mis hooba hoiab ja saad kätte selle sealt (selle viimase kohta nüüd 100% kindel pole võibolla vaja midagi veel teha ise olen alati koos hoovastikuga võtnud)
ehk on abi!
2. salongipoolne kapote tihend võta ära
3. oleneb nüüd kas m40 või m10/m20
m40 puhul kisu kõik need plastikud asjad ära sealt pealt alt tuleb välja suur posu juhtmedi releesid ja diagnosti pistik. pead need kõik lahti saama selle tüki küljest => http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=64&fg=99 edasi sama mis m10/m20
m10/m20 puhul seal paar juhet nipukaga küljes võta need ära keera 4 kaheksase peaga kruvi lahti ja tuleb ära. (eestis olnud autodel on neid seal reeglina 2tk või polegi)
4. eemalda soendus mootori kated 4tk
5. eemalda soendus mootor
6. keera küljest ära kojamehed
7. eemalda vaskapoolne see must rest kus juhi kojamees välja tuleb seal all üks muttikas
8. võta lahti kojamehe mootori pistik
9. üks kümnese peaga 6'ne polt keera see lahti
10. siis on kõvasti aretamist ja väänamist ja vandumist
11. nüüd on närv suht must juba astu korra eemale tee näiteks suits
12. rahunenuna naase hoovastiku juurde ja eemalde see (reeglina kui oled seal närvitsenud nac juba ja astud siis rahulikult ligi tuleb see lausa ise välja sealt)
13. pane uus hoovastik ja lapi kokku tagasi!
On võimalik ka mootorti vahetada eraldi. tee kõik nagu 5enda punktini ja siis 10 võtmega keera lahti kolm polti mis mootorit hoiavad ja 1 mis hooba hoiab ja saad kätte selle sealt (selle viimase kohta nüüd 100% kindel pole võibolla vaja midagi veel teha ise olen alati koos hoovastikuga võtnud)
ehk on abi!