320 TD 100Kw E46 suur mure
320 TD 100Kw E46 suur mure
Soojalt käivitub ideaalselt. -27 kraadises pakases käivitub hommikul ideaalselt, aga kui auto on seisnud näiteks tund aega ja temp. näidik on langenud sinise peale siis tahab väga pikka ketramist enne kui käivitub(20 sek.)
Diagnostika vigu ei näita, eelsüüteküünlad kõik originaalid ja uued. Kütus alla ei vaju. Milles viga võib olla? Autol läbisõit 180 000km
BMW esindus midagi mõistliku ei oska öelda.
Diagnostika vigu ei näita, eelsüüteküünlad kõik originaalid ja uued. Kütus alla ei vaju. Milles viga võib olla? Autol läbisõit 180 000km
BMW esindus midagi mõistliku ei oska öelda.
E46
Re: 320 TD 100Kw E46 suur mure
heh mul just sama viga oli ja asja lahendas eelsüüteküünalde(4tk-i) ja starteri(kuna ei jõudnud ilmselt soojalt piisavalt kiiresti vedada) vahetus.Morris20 kirjutas:Soojalt käivitub ideaalselt. -27 kraadises pakases käivitub hommikul ideaalselt, aga kui auto on seisnud näiteks tund aega ja temp. näidik on langenud sinise peale siis tahab väga pikka ketramist enne kui käivitub(20 sek.)
Diagnostika vigu ei näita, eelsüüteküünlad kõik originaalid ja uued. Kütus alla ei vaju. Milles viga võib olla? Autol läbisõit 180 000km
BMW esindus midagi mõistliku ei oska öelda.
ka diagniostika midagi ei näidanud! aga muidugi siiski iga auto erinev

Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
teadmiseks muidugi see, et eelsüüteküünlaid pole võimalik kontrollida ilma maha võtmata! aga starter veab sul muidu kiirelt ikka või?Morris20 kirjutas:Nu jah, aga UM-ist ma tulengi praegu. Ja nemad ei oskagi midagi tarka öelda.
aga rõhutan veel vältige selliseid asutusi nagu tartus turu tänava Carstop mul sellest pikk blogi juba kirjutatud ja tõenäoliselt proovin asja ka tartu linnalehte suruda - eks valgustan siin ka siis kaasvõistlejaid

Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
Huvitav, kas see on mingi vanema mootori teema, aga mul küll UM luges ajust konkreetse eelsüüteküünla veakoodi, vahetas ära ja korras.guardvv kirjutas:teadmiseks muidugi see, et eelsüüteküünlaid pole võimalik kontrollida ilma maha võtmata! aga starter veab sul muidu kiirelt ikka või?
aga rõhutan veel vältige selliseid asutusi nagu tartus turu tänava Carstop mul
Ja üldiselt remondikohta tasub hoolikalt valida, kas siis UM või tunnustatud spetsialistid

igaks juhuks võid küttefiltri ära vahetada kui see sul juba tehtud ei ole! aga jah mul lahenes täpselt sama mure kui said vahetatud 4 küünalt ja remonditud starter(kuna starter neelas kogu energia ja ei saanud anda mootorile seda hetkelist just diislil vaja olevat kiiret pööret)Morris20 kirjutas:Tegemist 2001a mudeliga. Ja tõesti sellel diagnostika ei näita kas küünlad on korras või mitte. See selleks. Küünlad 4x uued UM-i paigaldusega.
Ja käivitumismure ei ole soojamootoriga, ega ka külmaga. Probleem just vahepeal.
Starter veab hästi, aku tutikas.
Viimati muutis guardvv, 17.02.2007 12:36 46, muudetud 1 kord kokku.
Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
Põhimõtteliselt on ka filter vahetatud paar kuud tagasi oroginaal varuosana.
Seni ühtegi pakutud versiooni tõenäoliseks küll ei pea.
Filtri probleem pole, aku tutikas, küünlad tutikad, starter veab korralikult ei teki voolu probleme.
Kas tõesti pump kulunud? Mingit pööretekõikumist ega muud pole tähendanud. Ja külmalt ja soojalt käivitub matsult. Probleemne ainult käivitamine siis kui mootor täitsa maha jahtunud(niipalju siis et küünlad veel taha ei tule).
Seni ühtegi pakutud versiooni tõenäoliseks küll ei pea.
Filtri probleem pole, aku tutikas, küünlad tutikad, starter veab korralikult ei teki voolu probleme.
Kas tõesti pump kulunud? Mingit pööretekõikumist ega muud pole tähendanud. Ja külmalt ja soojalt käivitub matsult. Probleemne ainult käivitamine siis kui mootor täitsa maha jahtunud(niipalju siis et küünlad veel taha ei tule).
E46
ei usu pumba viga küll, pump kas töötab või ei tööta ... on küll seal vist mingid tagasivoolu klapid vms mis võivad paska täis olla aga see ka vähetõenäoline -- teadmiseks ka see et bmw-s on esinenud palju probleeme ka sellega, et tutikad eelsüüteküünlad on juba uuena peetis - aga sul seda problet pole sest niissuur praagi % ka ei saa olla et 4-st 3 ei töötaMorris20 kirjutas:Põhimõtteliselt on ka filter vahetatud paar kuud tagasi oroginaal varuosana.
Seni ühtegi pakutud versiooni tõenäoliseks küll ei pea.
Filtri probleem pole, aku tutikas, küünlad tutikad, starter veab korralikult ei teki voolu probleme.
Kas tõesti pump kulunud? Mingit pööretekõikumist ega muud pole tähendanud. Ja külmalt ja soojalt käivitub matsult. Probleemne ainult käivitamine siis kui mootor täitsa maha jahtunud(niipalju siis et küünlad veel taha ei tule).

kui oleksid tartu inimene siis soovitaksin DIA autodiagnostikat seal ennegi igasugu huvitavaid kalu püütud

Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
Kas sellel mootoril annab ainult külmalt eelsüüdet? Kui jah siis võin olla nii, et mootor on juba maha jahtunud, kui mitte veel niipalju, et annaks eelsüüdet. Ja tekib efekt nagu käivitaks külma mootorit ilma eelsüüteta ja seepärast tahab pikemalt käiata. Vanemal viiesel hakkab alles siis uuesti eelsüüdet andma kui osuti langeb sinisesse alasse kuid kui kasvõi natuke üle sinise on siis ei anna.
525 TDS´a EXECUTIVE
Täpselt see sama teema ongi. Küünlad lähevad taha ainult siis kui mootor täitsa maha jahtunud.
UM-is tööde vastuvõtja ütles(mitteametlikult), et osad "kangialused töökojad" teevad nii, et panevad relee vahele mis siis koguaeg küünlad taha võtaks kui käivitada.
Küsimusele et mis mu autol viga on siis, ei osanud nad konkreetset midagi öelda. Ütlesid et pihusteid kontrollida nad ei saa ja tõenäoliselt on pump kulunud.
Pumba teemat ei usu ise.
UM-is tööde vastuvõtja ütles(mitteametlikult), et osad "kangialused töökojad" teevad nii, et panevad relee vahele mis siis koguaeg küünlad taha võtaks kui käivitada.
Küsimusele et mis mu autol viga on siis, ei osanud nad konkreetset midagi öelda. Ütlesid et pihusteid kontrollida nad ei saa ja tõenäoliselt on pump kulunud.
Pumba teemat ei usu ise.
E46