E34 525 tds '94 ei käivitu külmaga
-
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 16.09.2005 09:46 26
E34 525 tds '94 ei käivitu külmaga
Venna diiseltraktoriga siis mure tekkinud.
Külmast peast käivitub perfektselt, nädal tagasi käivitus veel soojast peast ka väga hästi, kui nüüd kahe päeva jooksul tekkinud siuke asi, et soojast peast ei lähegi käima enam. Kui viga oleks kõrgsurvepumbas, siis ju see mure süveneks ajapikku, mitte järsku paari päevaga?
Kui auto seisab ja eelsüüteküünalde tuli hakkab põlema armatuuris, siis saab ta käima vaevaliselt. Kui veel soe ja eelsüüteküünalde tuli ei põle süüdet sisse keerates, sisi võidki käiama jääda, käima ei lähe. Kas kõrgsurvepump või võib olla ka midagi muud? Muidu kapoti all paras diislihais ka, äkki lekib kusagilt veidi?
Külmast peast käivitub perfektselt, nädal tagasi käivitus veel soojast peast ka väga hästi, kui nüüd kahe päeva jooksul tekkinud siuke asi, et soojast peast ei lähegi käima enam. Kui viga oleks kõrgsurvepumbas, siis ju see mure süveneks ajapikku, mitte järsku paari päevaga?
Kui auto seisab ja eelsüüteküünalde tuli hakkab põlema armatuuris, siis saab ta käima vaevaliselt. Kui veel soe ja eelsüüteküünalde tuli ei põle süüdet sisse keerates, sisi võidki käiama jääda, käima ei lähe. Kas kõrgsurvepump või võib olla ka midagi muud? Muidu kapoti all paras diislihais ka, äkki lekib kusagilt veidi?
Viimati muutis matadoooor, 20.08.2007 21:33 22, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 16.09.2005 09:46 26
Sellest on väga palju räägitud ja ma olen mõelnud sellest suisa eraldi teema teha
Võimalusi on väga palju: ülejooks lekib, pumbatihendid lasevad läbi, etteande pump jamab, starter on õhtal (ei vea piisava kiirusega), kett on veninud, peapump on kulunud (jaoturpea), mõni 3-4 andurist on läbi.
Nagu näed, siis mõned vead on ikka võimalikud

Võimalusi on väga palju: ülejooks lekib, pumbatihendid lasevad läbi, etteande pump jamab, starter on õhtal (ei vea piisava kiirusega), kett on veninud, peapump on kulunud (jaoturpea), mõni 3-4 andurist on läbi.
Nagu näed, siis mõned vead on ikka võimalikud

Mercedes EQS 450+ 2022
-
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 16.09.2005 09:46 26
-
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 16.09.2005 09:46 26
Aga jätkame teemat ja muutke pealkiri ära või midagi või sisi tee eraldi teema äraViljar kirjutas:Sellest on väga palju räägitud ja ma olen mõelnud sellest suisa eraldi teema teha![]()
Võimalusi on väga palju: ülejooks lekib, pumbatihendid lasevad läbi, etteande pump jamab, starter on õhtal (ei vea piisava kiirusega), kett on veninud, peapump on kulunud (jaoturpea), mõni 3-4 andurist on läbi.
Nagu näed, siis mõned vead on ikka võimalikud

Viljar, kuidas kontrollida neid variante, mis sa pakkusid:
ülejooks lekib, pumbatihendid lasevad läbi, etteande pump jamab, starter on õhtal (ei vea piisava kiirusega), kett on veninud, peapump on kulunud (jaoturpea), mõni 3-4 andurist on läbi.
annab ise kontrollida või aitab ainult diagnostika?
-
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 16.09.2005 09:46 26
-
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 16.09.2005 09:46 26
-
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 16.09.2005 09:46 26
-
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 16.09.2005 09:46 26
märgid siis rihmale ja rihmarattale kõrgsurvepumbal??
see moto on kettiga nr1, nr2 seal on olemas tehase märgid nr3 kõrgsurve pumba plunserid tõenäoliselt kulunud kui jagad asja siis kisu pump maha ja vii kuhugi stendi siis on selge pilt silmi ees aga kui tehnilist taipu pole siis ära hakka oma pead üldse vaevama raiskad ainult oma aega ja raha edu
see moto on kettiga nr1, nr2 seal on olemas tehase märgid nr3 kõrgsurve pumba plunserid tõenäoliselt kulunud kui jagad asja siis kisu pump maha ja vii kuhugi stendi siis on selge pilt silmi ees aga kui tehnilist taipu pole siis ära hakka oma pead üldse vaevama raiskad ainult oma aega ja raha edu
Bmw sõidurõõm