Zander kirjutas:No ikka terve mootori tahaks teha
Et mis see hind võib siis tulla 20000 30000.- krooni?
Autoks siis BMW 735i Aastast 1989

Minu kunagised kulud M20 mootorile olid sellised:
1 M20B25 raamsaaled EEK 669
2 M20B25 kepsusaaled EEK 312
3 M20B25 kepsupoldid EEK 576
4 Remontmõõdus M20B25 kolbid koos rõngastega (9.7:1) 84.5mm - 6tk EEK 5 717
5 Vända otste simmerlingid EEK 222
6 Pea poldid EEK 444
7 Pea tihend + alumine tihendikomplekt EEK 458
8 Veepump + tihend EEK 405
9 Hammasrihm + rull EEK 426
10 Õhufilter + õlifilter EEK 164
11 Kütusepihustite rõngastihendid EEK 179
12 Tihend 11141720903 EEK 18
13 Tihend 11141432240 EEK 27
14 Sisselaske tihendid EEK 76
15 Hammerite värv + pintslid ja muu värvimise kola EEK 325
16 Ploki pesu EEK 100
17 Ploki puhastamine EEK 200
18 Mootori puhastusvahend 3tk EEK 360
19 Õli EEK 800
20 Vända ettevalmistus: EEK 150
21 Hoonimine puurimine ja plokist 0.5mm maha võtmine: EEK 3 000
22 Komplekteerimine: EEK 4 500
23 Mootor peale / maha EEK 2 500
KÕIK KOKKU: EEK 21 628
* jätsin siit välja need asjad mis olid spetsiifilised 2,5st 2,8 ehitamiseks. Töö raha on praeguseks ka kallimaks läinud. Siin arvestuses ei ole mingeid pea renoveerimise töid ja M30 puhul võivad hinnad olla tiba kallimad, eriti kui veel uuendada ka mootori ketisüsteemi.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence