E46 330 Õlikadu
-
- Huviline
- Postitusi: 508
- Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
E46 330 Õlikadu
Probleem õlikaduga. Vahetasin detsembris õli ja valasin üks 6,3 liitrit sisse. Nii peaks tal ka olema õlimaht. Tänaseks on sõidetud 2000 km ja õli olen kokku valanud 7 liitrit. Hommikul kontrollides oli õli natukene alla normi. Eile tõstukil kontrollides ei leidnud ma ühtegi tihendit mis läbi laseks. Karteritihend natukene nüüd on märg kuid see olnud koguaeg ja sealt kohe kindlasti ei teki 0,7 liitri kadu. Ühesõnaga sealt ainult immitseb ja vanast ajast juba märg. (värskeid jälgi pole).
Pigem küsimus selles et kas on võimalus õlikorgi kaudu kondensi tekkimine ja ka kuuma õli kadu aurustumise kaudu ? Õlivardast vaadates on õli korralik ja ilus. Korgipeal on aga suur kondens ehk siis kollane korgialune. Samuti on mootori pealne pisut õline. Kollane korgialune ei tähenda mul kindlasti et oleks õli ja jahutusvedelik segamini, pigem saab korgialune kehva tihendi tõttu õhku ja niiskust.
On see võimalik et mul kaob õlikorgi kaudu aurude tagajärjel õli ?
Või ta mul lihtsalt võtab pool liitrit lisa õli 2000 km peale ?
Pigem küsimus selles et kas on võimalus õlikorgi kaudu kondensi tekkimine ja ka kuuma õli kadu aurustumise kaudu ? Õlivardast vaadates on õli korralik ja ilus. Korgipeal on aga suur kondens ehk siis kollane korgialune. Samuti on mootori pealne pisut õline. Kollane korgialune ei tähenda mul kindlasti et oleks õli ja jahutusvedelik segamini, pigem saab korgialune kehva tihendi tõttu õhku ja niiskust.
On see võimalik et mul kaob õlikorgi kaudu aurude tagajärjel õli ?
Või ta mul lihtsalt võtab pool liitrit lisa õli 2000 km peale ?
E36 1,8; E46 2,8 ja E46 3,0 CI - küll tulevad ka järgmised nimekirja.
-
- Huviline
- Postitusi: 508
- Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
Ka mina mõtlen et see idiootsus kuid otsin abi sest endal mõistus otsas.elm kirjutas:Õli aurustumisest kuulen esmakordselt, pigem see ikka põlema kipub, kui näiteks. silindrisse satub. Tagant ei tossa?
Tagant on aeg-ajalt sellist musta tossu tulnud küll jah.
E36 1,8; E46 2,8 ja E46 3,0 CI - küll tulevad ka järgmised nimekirja.
-
- Huviline
- Postitusi: 508
- Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
-
- Huviline
- Postitusi: 508
- Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
-
- Huviline
- Postitusi: 508
- Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
Mine vaheta see klapp siis kõigepealt ära ja vaata edasi, see on ju suht odav ja kiire lõbu. Järgmine etapp on mootori lahtivõtmine või auto edasimüük....:::Freementar:::... kirjutas:karterituulutusklapi vea tõttu kas mitte ei peaks tilkuma õli maha ? Ma ei ole kunagi näinud loiku, samuti on mul põhjaplast millel ka ei ole õliloike.
Lugesin sarnasest jamast UK foorumis, kus üks 320i ja 330i kaotasid samuti suhteliselt jõhkralt õli ja põhimõtteliselt jälile ei saadudki.
-
- Huviline
- Postitusi: 508
- Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
jep, see on õige lahendus. las järgmine vend nu..ib, milleks enda pead või rahakotti vaevata. teeme tünga ja pärast ütleme et ei teadnud midagi asjast.või auto edasimüük
klappi pole mõtet niisama vahetada. tehke kõigepealt kindlaks kas on ikka klapi vigaVõtan klapivahetuse ette
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
welcome to the club. mina, ryan ja nüüd ka sina oma M54 õlikuluga hädas
mul on väiksemaks jäänud kõvasti, vahepeal oli päris hull. enne suve tahaks klapisääretihendid ikka ära vahetada.
mul sai ka vahetatud tuulutuse klapp ja kontrollitud sellega seotud torustik, midagi ei muutunud. küünalde pealt peaks rohkem näha olema.

mul sai ka vahetatud tuulutuse klapp ja kontrollitud sellega seotud torustik, midagi ei muutunud. küünalde pealt peaks rohkem näha olema.
Viimati muutis aise, 23.02.2007 11:14 26, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 508
- Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
Priitv viskab vist nalja. Kasutan Castroli LL04ja (0W-30) mida soovitab ka UM. Nad isegi kasutavad seda.priitv8 kirjutas:A proovi vahelduseks ka normaalset õli!
Õlis nüüd küll asi ei ole. Tõstuki peal loodan veel viga leida enne kui hakkan lambist klappi vahetama.
TO Patrik: vihkan isegi seda suhtumist, ala auto pekkis ja määrime nüüd kellelegile selle pähe. Ei ole seda teinud enne ega ka kavatse nüüdki.
E36 1,8; E46 2,8 ja E46 3,0 CI - küll tulevad ka järgmised nimekirja.
viimase väitega väga nõus igati, mina ei suudaks ka sellise teadmisega autot edasi müüa...:::Freementar:::... kirjutas:Priitv viskab vist nalja. Kasutan Castroli LL04ja (0W-30) mida soovitab ka UM. Nad isegi kasutavad seda.priitv8 kirjutas:A proovi vahelduseks ka normaalset õli!
Õlis nüüd küll asi ei ole. Tõstuki peal loodan veel viga leida enne kui hakkan lambist klappi vahetama.
TO Patrik: vihkan isegi seda suhtumist, ala auto pekkis ja määrime nüüd kellelegile selle pähe. Ei ole seda teinud enne ega ka kavatse nüüdki.

priit mõtles seda, et vähe paksemat õli kasutada 5w40 gtx näiteks, kuigi ise kasutan ka 0w30 ja seda kallan ka peale kui väheks hakkab jääma.
-
- Huviline
- Postitusi: 508
- Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
Aijah, mingi kõrvalteema tekkinud. Ma tsiteerisin pigem levinud suhtumist, mitte seda, et ma niiviisi ise teeksin. Vabandust OT pärast ja jõudu probleemi lahendamisel.aise kirjutas:viimase väitega väga nõus igati, mina ei suudaks ka sellise teadmisega autot edasi müüa...:::Freementar:::... kirjutas: Priitv viskab vist nalja. Kasutan Castroli LL04ja (0W-30) mida soovitab ka UM. Nad isegi kasutavad seda.
Õlis nüüd küll asi ei ole. Tõstuki peal loodan veel viga leida enne kui hakkan lambist klappi vahetama.
TO Patrik: vihkan isegi seda suhtumist, ala auto pekkis ja määrime nüüd kellelegile selle pähe. Ei ole seda teinud enne ega ka kavatse nüüdki.![]()
Priidu postis on tegelt oluline tera sees. See, et bmw peab ridamudelitel heaks suht vedela õli kasutamist ei tähenda, et see veel parim valik oleks. Kui Castroli soovitusi vaadata, siis sobivad sinna ka kuni 10w60 õlid. Vahelduseks midagi veidi paksemat ei tee kindlasti paha.
-
- Huviline
- Postitusi: 508
- Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
no pool liitrit 2000km kohta peaks juba küünaldepealt näha olema.... käi mõne asjapulgajuurest läbi kes kyynaldelt lugeda mõistab. see suht odav ettevõtmine ja mööda külge see alla ei jookse kui ka midagi viga ei ole... vähemalt ei pea suvalisi vidinaid vahetama hakkama lambist ja saad yhe vea äkki välistada....:::Freementar:::... kirjutas:Tõsi on et madala "viskoossuega" õli peakski aeg-ajalt juurde lisama kuid kas ikke pool liitrit 2000 km peale? Vot seda ma ei taha uskuda.
0W-l ja 5W-l pole minu jaoks vahet. Samuti ei huvita, mida UM (õieti siis BMW) õli teemal ette kirjutab. See on üks kurb saaga enivei.
Aga kui Sa võtaksid nt. nõuks proovida, kuidas 10W või 15W kulub, võrreldes 0W-ga, siis teeksid juba kõigile kasuliku eksperimendi.
Aga kui Sa võtaksid nt. nõuks proovida, kuidas 10W või 15W kulub, võrreldes 0W-ga, siis teeksid juba kõigile kasuliku eksperimendi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
antud mootori juures peab tehas normaalseks kuni 0,75L 1000km kohtahollow kirjutas:no pool liitrit 2000km kohta peaks juba küünaldepealt näha olema.... käi mõne asjapulgajuurest läbi kes kyynaldelt lugeda mõistab. see suht odav ettevõtmine ja mööda külge see alla ei jookse kui ka midagi viga ei ole... vähemalt ei pea suvalisi vidinaid vahetama hakkama lambist ja saad yhe vea äkki välistada....:::Freementar:::... kirjutas:Tõsi on et madala "viskoossuega" õli peakski aeg-ajalt juurde lisama kuid kas ikke pool liitrit 2000 km peale? Vot seda ma ei taha uskuda.
15W oleks hetke ilmaoludega veits kurjast aga kui ilmad soojemaks lähevad siis võiks proovida 10W

see on viimane piir tehase poolt lohutuseks et mootor veel päris kottis poleaise kirjutas: antud mootori juures peab tehas normaalseks kuni 0,75L 1000km kohta

Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
see 0,75L 1000km kohta tähendab seda, et see on ka viimane piir sellele mootorile.... kui võtab juba 0,8L 1000km kohta siis on see mootor omadega nii kohvi ja hõre, et selle võib maha kanda või kapremonti saata. normaalne on see et õlivahetus välba jooksul sa õli lisama ei pea ja õli ei lange alla MIN. kriipsu mina pean seda normaalseks. arvutuslikult võiks see siis olla kuskil 0,7L/10000km jooksul